Gå til innhold

Jubiléet vårt


t00l

Anbefalte innlegg

Da er det på tide å dele noe med dere igjen.

Jeg og Line, still going strong. Skulle feire at vi hadde vært sammen i 10 år. Ikke verst bare det. Så jeg hadde lyst å gjøre noe spesielt for henne.

Det ble bestillt billetter til danskebåten og to dagers opphold på et hotell i køben.

 

Jeg tok meg også den friheten og kjøpe noe nytt undertøy til henne og noen "outfit'er".

Kjøpte to stk låtkorte tettsittende kjoler, relativt innbydene en i sort og en i hvitt, bh'er uten innlegg. Noen dødssexye stringer, et par med fransk åpning. Ankelkjede ;) og en kort mavetopp i rosa med hvit tettsittende hotpants med nettingstrømper til. Sko fikk hun velge ut selv.

Alt dette pakket jeg i min koffert og nevnte ikke noe om det før vi dro.

Vi satte oss i bilen med ferdigpakkede kofferter og kjørte rett til fergeleiet.

Vel ombord var det å finne frem til lugaren. Vi var begge litt spente da vi så på dette som et mini cruise og det var mange år siden sist tur.

Da vi kom til lugaren ble vi begge kjempeoverrasket! Dette var rene hotellrommet. Stor fin dobbeltseng. Blått teppe på gulv. To Vindu ut mot vannet og et helt allright bad. Tilogmed en liten sittegruppe med to stoler og et bord.

Vi satte fra oss utstyret og dro rett ut og så oss om. Etter en liten stund var butikkene åpne og vi tok en tur for å handle inn noen forfriskninger. Line kjøpte fire fine flasker cava og jeg en liten flaske med tyrkershots og noen ferdigblandede gin tonic på boks.

Etter å ha tittet rundt på butikkene en liten evighet gikk vi tilbake til lugaren for å friske oss opp litt. Jeg skiftet bare til dressbukse og skjorte, line tok en tur på bade og sjekket ut dusjen ombord.

Jeg åpnet den ene flasken med cava, fyllte opp i noen plastglass vi hadde fått tak på hjemme. En slags hvitvins/champagneglass med stett. Gikk ut på badet til line som sto i undertøyet og gredde håret før hun skulle dusje. Line takket og ga meg et kyss.

Hun tømte glasset fort og jeg fyllte på igjen. Hun hoppet inn i dusjen. I mangel på tilstrekkelig nett, ble telefonen faktisk liggende og jeg bladde i brosjyrene som var på rommet. Det skulle være dans i "nattklubben/baren" og ingen ringere enn boe totalt ukjent for meg var band! Dette måtte vi oppleve.

Jeg åpnet den første gin boksen og smålo med meg selv i det jeg gikk for å foreslå til line at vi skulle på gammeldans! Line er 26, og jeg er 30.

Line var akkurat på tur ut av dusjen. Det slår meg fortsatt hver gang jeg ser henne naken hvor fantastisl heldig jeg er. Det lyse lange håret lå nedover den ene skuldra hennes og kroppen hennes, tight og fin med de deilige brystene som duvet forsiktig i det hun steg bortpå gulvet. Og de lange sexye bena hennes som avsluttes opp mot en perfekt nybarbert bollemus. Åh! Jeg er en heldig mann!

Lisa-Washingtons-dress-.jpg

sexy-blue-straps-short-mini-natural-party-dresses-with-criss-cross-mf5ae1-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun stillte seg atmed meg. Så på meg og ga meg et vått kyss. Grep etter håndduken og tok den rundt seg, en annen rundt håret. Vi gikk inn ut fra det bittelille badet og hun satte seg på sengen med glasset i hånden. Jeg satte meg i stolen over henne. Skal vi på gammeldans i kveld? Sa jeg til henne og lo. Line tok brosjyren fra hånden min og så på den. Ja. Det kan vi, men da må jeg bli litt mer pussa enn jeg er nå! Hun så ut vinduet og satte glasset fra seg på bordet. Lente seg bak på sengen og spredde bena. Gå ned på meg sa hun. Jeg hev meg frem og kysset henne på munnen. Hun dyttet meg ned og satte i et stønn i det jeg satte tungen mot klit'en hennes. Jeg slikket henne i store bevegelser og nøt hvert sekund i det hun vred seg rundt i senga.

Akkurat i det hun holdt på komme kjørte jeg to fingre inn i henne og fingret henne hardt samtidig som hun klynket og jeg kjente det strammet seg til rundt fingrene mine i pulserende bevegelser. Line ble liggende stille et øyeblikk før hun satte seg opp og åpnet beltet mitt. Hun skøv ned bokseren min og den steinharde kuken min bykset ut. Hun grep tak og runket meg sakte med et hardt grep. Hun strekte ut tungen og begynte slikke hodet samtidig som hånden hennes jobbet stødig.

Jeg skøv meg inn i munnen hennes og hun jobbet knallhardt med meg. Jeg kjente raskt at dette gikk ikke lenge, pusten ble tyngre og jeg kjente det strente til der nede og jeg var i ferd med å komme i munnen hennes i det hun hev seg bak og blåholdt rundt skaftet. Det gikk fra jævlig godt til nesten uutholdelig smerte i ballene i det hun ga meg et raskt knips på de. Jeg ble stående som et spørsmålstegn i det jeg så den harde kuken min visne som en kokt spaghetti og hang der samtidig som det drøp noen dråper ut av meg. Line satte seg tilbake og lo lurt samtidig som hun nistirret på det plutselig slappe lemmet mitt. "Det virker!" Sa hun og begynte tørke håret. Litt grepet av øyeblikket kom det, virket?! Det er ømt som faen og det gjør vondt i ballene! "Sprenger de?" Sa hun. Ja! Kom det kontant fra meg.

Hun lo og gikk ut på badet og begynte ordne seg. Jeg måtte spørre hvor hun hadde funnet frem til dette. Hun svarte at hun hadde lest om det på en cuckoldressblog hun følger på tumblr. Det finnes visst også masse videoer på det under ruined cuck orgasm.

Hun lo og gikk bort og tok rundt meg. Undskyld sa hun, men nå blir det deiligere når du får komme senere.

Hun ordnet seg og fikk på seg undertøyet. Jeg tenkte på klærne jeg hadde til henne, men holdt kjeft om de nå. De var til senere. Line gikk bort til kofferten imens jeg vasket av meg og frisket meg opp på ny.

Hun kom inn igjen i en sort tettsittende kjole, den avsluttet rett over brystene, armløs, gikk ned til litt over knærne med eb split på den ene siden. Dødssexy!!!

Hun så seg i speilet og sa "nei. Dette går ikke. " hun brettet ned overdelen, rev av bh'en og dro kjolen opp igjen. Retter litt på brystene og smilte. Der satt den! Sa hun.

Enig! Kom det kjapt fra meg. Vi tømte glassene våre og gikk ut av lugaren og bort til heisen og tok den opp. Vi kom rett utenfor baren. Dansemusikken dundret mot oss. Line småfniste og så på meg i det vi gikk inn glassdørene .

Vi gikk rett til baren og line bestillte en mohito, en gin tonic og to vodkashots.

Vi ble stående ved baren en stund og stirret utover menneskene som var der.

Vi to ikke lenge før line fikk oppmerksomhet. Ikke av den heldige typen. Det kom en svær brautende kar i midten av 50 årene bort til henne og stod og så henne opp og ned.

Line så på han og spurte om det var noe han ville. Han gliste til henne og kom med den enorme sjekkereplikken "du skulle vært pult!"

Line ble mindre paff enn det jeg ble av herr don juan der og svarte tvert "det tror jeg nok jeg blir" og la hånden sin bortpå skuldra mi.

Han begynte å le og svarte "jenta mi, du vet ikke hva mann er du, men det kan jeg vise deg".

Line tok rundt meg og svarte, tror jeg vet det bedre enn de fleste! I det vi begynte gå mot et bord. Vi satte oss ned og line satte shotglasset mot kjeften i det hun sa "herregud! Han der får sikkert mye mus!"

Jeg løftet mitt shotglass og skålte for den før jeg skyllte den ned.

Vi ble sittende en stund og observere inntil det kom noen yngre folk bort til oss. To gutter og en jente. Ca på line sin alder, kansje noe yngre.

Vi begynte prate, og praten gikk lett om musikken vi fikk servert og lugarene.

De skulle også på todagers til køben, og han ene var broren til jenta, den andre var kompisen hans som var sammen med henne. Jentene gikk ut på da segulvet da "artistpausen" kom og det ble litt dansbar musikk. Vi gutta satt der og pratet om severdigheter i københavn .

Jentene gikk bort til baren igjen og der kom herr don juan på ny bort til de. Jeg fikk de andre to til å følge med litt.

Jeg så han pratet til de og at jenta som line stod ved ble sjokkert og strenet mot oss igjen. Line ble stående å prate litt før hun også kom bort til oss igjen.

Praten gikk om hvor hæslig det gikk an å bli og hun andre jenta ville gå å legge seg. Kvelden var ruinert for henne.

Vi fikk overtalt henne til å gi f i fyren og vi ble sittende og drikke og prate lenge. Det var kjempehyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterhvert ble vi sittende i vår lille boble og tiden fløy, dansebandmusikken strømmet på og vi lo og koste oss. Formen var stigende og Line så smashing ut der hun satt.

Det andre paret ble mer og mer oppslukt i hverandre. Og vi ble sittende å se litt på at de råklinte mer og mer. Broren brøt inn og ga beskjed om at dette kunne de spare seg til de kom på lugaren. Så han slapp å se på.

Vi begynte alle og le. De to rødmet lett. Line strøk meg oppover låret under bordet. Og Blunket til meg.

Skal vi danse litt? Sa line til hun andre jenta. "Nei jeg tror jeg vil gå å legge meg". Svarte hun. Det gikk ca to sekunder før broren tilbød seg å ta en dans med line om det var greit for meg. Jeg nikket bekreftende og de gikk mot dansegulvet i det de andre takket for laget og forsvant hånd i hånd mot utgangen. Jeg ble sittende å se på line som svingte seg rundt med fyren til svenske slagertoner. Spaserte bort til baren og bestillte noe å drikke til oss alle tre.

Vel tilbake ved bordet begynte en eller annen roligdans .

Jeg satte meg ned og så line legge inn aksjene så det hylte etter der ute. Hun strøk han over ryggen og nakken. Gnidde kroppen tett mot han og inyndet seg såpass at her var det tydelig at hun ville ha noe.

De danset ferdig og kom tilbake. Line måtte en tur på toalettet, og fyren omtrent kastet seg over meg med samvittighetskvaler. Han beklaget på det sterkeste og fortalte at han på ingen måte var slik som la seg etter andres damer etc etc. Jeg prøvde berolige han flere ganger, men plutselig smatt der ut at han kansje var mer interessert i slike som meg. Mannen var homofil! Snakk om skivebom for Line..

Han benyttet anledningen og smatt ut fra baren før line var tilbake.

Jeg satt og småhumret for meg selv da line kom tilbake. Hun lurte på hvor han ble av og jeg fortalte henne hvordan det hele hadde utartet seg. Vi lo litt av hele greia før Line dro meg med ut vak barområdet og inn på toalettet. Hun begynte kline med meg og førte hånden min ned mellom bena hennes. Hun var søkkvåt! "Jeg var så klar for å la han knulle meg!" Sa hun. Det ble ikke sagt mye mer før jeg fikk snudd henne mot veggen og gyvet løs på henne.

Det gikk ganske hardt for seg og jeg tok henne opp mot veggen til jeg tømte meg i henne. Etterpå satte line seg ned og sugde meg helt tom. Da vi kom ut igjen, var vi begge relativt forsynt av svensktopper og vi gikk ut for å ta oss en røyk. Line satte seg ned på en kasse og spredde bena mot meg . Kan du ta noen bilder av meg her? Sa hun og løftet begge bena opp på kassa og holdt de spredd samtidig som hun begynte gni seg nedentil. Jeg fikk opp mobilen og tok noen hærlige bilder av henne. Hun gned og fingret seg om hverandre, og jeg så hvor klissete og deilig den nypulte musa hennes var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk noen skikkelig hærlige blinkskudd til tross for at det var friskt og kaldt ute på sjøen. Ikke skkurat sommersesong.og jeg var klar som et egg for henne igjen. Vi gikk innover på båten i retning lugaren. Stoppet opp flere steder for å kysse, ta litt på hverandre og kose underveis.

Like før vi kom frem til døra vår møtte vi på en del folk ute i gangene. Det var relativt kaotisk og vi stoppet opp litt. Dørene til en del lugarer inkludert vår lugar var åpne. Og det var fergepersonell tilstede.

Etter en liten stund kom det frem at båten hadde trøbbel med klimaen på én sone eller hva de snakket om. Fire rom var berørt slik at vi måtte bytte . Vi fikk beklagelser og de noterte ned personalia og epostadresse, med lovnader om kompensasjon osv.

Vi skulle henvende oss på andre siden og der ville vi bli møtt av en stuert som skulle organisere det hele.

Som sagt så gjort. Vi pakket kjapt, og gikk dit, fikk beskjed om hvilken lugar vi skulle ha for natta, beklagelser for at det desverre var mye gjester denne turen og at det kunne bli nedgradering. Vi ga blanke, og tasset i retning dit. Da vi åpnet døren var nedturen faktisk relativt stor. En bitteliten lugar av gamlesorten. To overkøyer, en sofa ved den ene veggen og en køy på andre siden.

Line tittet inn på det bittelille badet. Vi begynte å le. Vi fikk satt fra oss småtteriet, og det tok ikke lenge før vi satt i sofaen og så mot hverandre. Line satte seg til så jeg så rett mot den våte musa hennes. Hun spurte om ikke vi kunne ta en drink til før vi skulle legge oss. Jeg gikk tilbake for å finne frem, med øynene delvis festet på line som lente seg bak mot veggen, lot kjolen gli opp og begynte stryke på musa si, samtidig lot hun overdelen gli ned og brystene hennes kom delvis til syne. Akkurat i det jeg hellte oppi glassene klikket det i låsen på døra. Og inn kom det noen... Selveste Don Juan fra dansegolvet. Han så på oss og smilte. Jeg var delvis paralysert av sjokket. Snakk om cockblock!!! Han utbrøt, "neimen, så hyggelig med selskap! Og for en flott velkomstgave!" Jeg brukte et brøkdels sekund på å forstå hva han mente, og stirret mot line som satt med store øyne og hadde trekt til seg bena så knærne dekket de delvis blottede brystene. Uten å tenke over at den glatte musa nå formelig skinnte mot oss.

Jeg sa" line, bena!" Hun kom med et "hva?!" Jeg gjentok det jeg sa. Oi! Kom det fra henne, og hun slengte de ned med ett!

Han satte fra seg en liten rullekoffert ved badedøra og dultet borti meg i det han passerte meg mellom møblemanget.

Han satte seg ned. Jeg fyllte opp glassene våre og satte meg ved siden av Line igjen.

Skuffelsen var enorm!!! Vi skulle dele lugar med herr 50+ grov i kjeften, med trucker bekledning og en stram eim av old spice. Line begynte forsiktig å prate med han. For å prøve få dette så levbart som mulig.

Han fortsatte med det samme språket, om hva en flott jente som henne ville med en fløtepus som meg, og at han kunne gi henne multiorgasmer hele nettene osv osv. Jeg holdt på å forgå. Etter en stund utbrøt han at han også ville ha en dram. Han gikk inn på toalettet en tur først. Det hørtes ut som noen åpnet en foss der inne. Jeg så på line og spurte, hva gjør vi nå? Later vi som vi legger oss?!

Hun lo smått, "hva om vi terger han opp litt? Fyren har helt tydelig ikke sett et underliv på gud vet hvor lenge, også stikker jeg og du ut og finner oss et litt mer privat sted når han er på topp?!" Sa hun.

Den er god, svarte jeg. Døra fra badet smalt opp og han rotet rundt i kofferten sin, fant en lommelerke og brøytet seg bort og satte seg over oss igjen.

Han fortsatte, "jeg har overrasket mange småjenter som deg jeg skjønner du, møter mange slike som deg i jobben min."

Line spurte om det var mye jenter å se langs veiene. Langs veiene?! Sa han.

Line fullførte med at du er vel lastebilsjåffør?

Han begynte å le. Nei jenta mi, nå kan du undre nå sa han. Og tok seg en støy fra lerka.

Line så på meg og satte bena ned på gulvet. Lente seg bakover for å nå mobilen sin, jeg så han ble noe anspent. Det var ikke mye som skjulte seg der nede hos henne nå.

"Pass deg nå, det kan hende jeg er mer enn hva en jente som deg kan tåle" sa han

Line satte blikket i han og svarte kjapt "jeg tror jeg har vært ute for mye mye mer mann en hva du kan tilby meg. " han responderte bråkjekt, du må ikke gape høyere enn hva du kan tåle nå lille pike.

Line lente seg frem la hendene på knærne og spredde bena godt mot han .

"Ta en god titt! Jeg tror ikke du vet hva dette er jeg!" Svarte hun. Han lente seg bak og stirret mellom bena hennes, jeg skal hvertfall fortelle deg at jeg kan få deg til å skrike høyere enn noen andre har klart. Ser ikke akkurat ut som den har fått noe med størrelse på, sa han og så på meg i det han lo. Jeg skal klare få det til å gå for deg på minutter, men femigutten er vel redd du finner ut hva en mann er.

Jeg fyret meg opp ganske kraftig. Nå! Holder det sa jeg. Line så på meg og sa "skal vedde på han kommer i buksa bare han tar på et bryst!" Han lo høylytt! Kom igjen sa han. Line så på meg og gliste, jeg nikket. Hun reiste seg opp foran han mellom køyene. Hva vil du gjøre da, sa hun.

Han stottret litt. Ehh sett deg her sa han og klappet på fanget sitt.

Line snudde seg mot meg og krøp innunder overkøya og opp i fanget på han. Lente seg bak. Han satt med begge hendene ned i madrassen. Det kom ikke et pip fra han.

Er vi ferdige da kansje? Sa line.

Han kviknet til. Er du klar for dette nå da? Sa han. Line så på meg og gliste, kjør på! Sa hun. Han tok hendene rundt livet hennes og strøk oppover lårene hennes. Line spredde bena og var helt uanfektet. Jeg var noe skeptisk, for hva ble resultatet her nå?

Han tok begge hendene helt opp og dro skjørtekanten hennes oppover. Så la han de forbausende store hendene sine over musa hennes og begynte massere henne nedentil med store bevegelser. Hva i helvete tenkte jeg, det så helt merkelig ut. Line så opp i overkøya relativt uanfektet og han fortsatte kna og massere henne. Plutselig begynte line å klynke til ganske hardt. Pusten hennes økte mer og mer og jeg forstod fint lite , bevegelsene hans var rolige og bestemt. Line ble helt rød i ansiktet og klynkene økte raskt til stønning. Han konsentrerte bevegelsene mot åpningen hennes og han klemte hardt, jeg så at mye av fingrene som lå flatt utenpå henne begynte å gli litt innover, før han tok den ene hånden rundt på nedsiden av henne, la line delvis over på side og fortsatte med begge hendene, i det han skøv tre fingre rett inn i henne og holdt de der samtidig som den ene masserte kraftig. Line så på meg med et blikk av glass i det hun begynte skjelve. Hun stønnet hardere og hardere , og hun kom så det ljomet i rommet! Han stoppet ikke, men la henne ned på senga ved siden av seg og kjørte fingrene lengre inn i henne. Hun stønnet noe bestialsk og rekte hånden ut mot meg. Jeg tok den og så på henne. For og så se på han. Han så bort på meg også ned på henne. Skal jeg stoppe? Sa han. Line lukket øynene en stund, så på meg og ristet på hodet.

Han gjentok, skal jeg stoppe?!

Nei! Hylte line.

Han så på meg og smilte. Line vinket meg bort mot seg. Jeg satte meg ned på kne ved siden av henne. Åpne, sa hun. Åpne hva?! Sa jeg . Åpne! Stønnet hunn i det hun avbrøt seg selv av et kraftig hyl. Hun tok hånden mot skrittet mitt. Jeg så på henne og åpnet beltet mitt, hun fektet med hånden og etter noe fomling fikk jeg ned buksa og bokseren. Hun grep tak i utstyret mitt og holdt det hardt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Line lente seg mot meg og åpnet munnen. Jeg trykte utstyret mot munnen hennes.

Hun prøvde, men klarte ikke gjøre annet enn å stønne kvalt mot utstyret mitt.

Han stoppet opp et øyeblikk og lente seg bakover under køya der, slik at han fikk kneppet opp buksa. Line hev seg over den knallharde kukken min og sugde som om det var det siste hun skulle gjøre. Han lente seg frem igjen og la seg delvis over henne mellom bena. Line skrek til i det han kjørte den inn i henne. Han gled inn i en bevegelse og line pustet og klynket til. Det var slett ikke tanken at han skulle knulle henne, langt mindre uten beskyttelse, men nå var han helt inni henne og beveget seg rytmisk i henne så hun nermest gikk opp i bru.

Han lente seg litt bakover og tok tak i leggene på line og spredte bena hennes godt i det han begynte knulle henne i lange rolige drag. Line ble helt blank i øynene igjen og kløp seg fast i utstyret mitt før hun hylte i orgasme igjen. Han knullet henne sakte men bestemt, jeg gløttet ned mellom bena hennes og så den glatte musa hennes stremte hardt, han var stor!!! Kjempestor nedentil. Hva var det med denne karen?! Over snittet kraftig, stygg i kjeften, og fikk dama mi til å klynke som om hun aldri hadde hatt lignende før. I tillegg var han diger nedentil. Line skalv etter denne orgasmen og ble nesten apatisk.

Han økte tempoet og det tok ikke lenge før han kom med et bittelite knurr i det han tømte seg inni henne. Line fikk festet fokus på meg et lite øyeblikk og jeg rakk såvidt gli inn i munnen hennes før jeg leverte hele salven i kjeften hennes.

Han satt bakoverlent, fremdeles inni henne. Line ble liggende helt slapp på køyen. Jeg reiste meg og gikk ut på det bittelille badet. Så meg lenge i speilet og fikk på meg buksa igjen. Dette var helt surrealistisk. Og slettes ikke som planlagt. Vi skulle fortsette å dele rom til utpå dagen , så nå lurte jeg på hvordan dette skulle løses. Jeg hørte de romsterte der utenfor den syltynne veggen. Og vasket meg i ansiktet. Jeg hørte line prate forsiktig og at han lo så smått.

Jeg åpnet døren, det luktet innestengt sex i hele rommet og jeh snudde meg mot de. Line lå på siden og han lå rett bak henne. Han holdt rundt kroppen hennes og hadde den ene hånden på bryster hennes samtidig som de lå og klinte?!

Det gikk raskt opp for meg at han hadde fortsatt, og lå og tok henne på senga der. Jeg hørte lydene av at han gled inn og ut av henne og line pustet tungt.

Moduset mitt var totalt endret, men likevel ble jeg utrolig fascinert av hvor fullstendig hengitt Line var . Og jeg satte meg på sofaen rett ovenfor. Line spredde bena litt ekstra og jeg fikk virkelig fullt innsyn i den digre kuken som gled inn og ut igjen nermest rytmisk i den nå ganske røde, søkkvåte og nypulte musa hennes.

Det skummet irundt de illrøde skamleppene i det han knullet henne skamløst rett forran meg. Jeg klarte ikke å la være å se på hvor enorm han var nedentil, jeg mener. Dette så ikke naturlig ut på en flekk. Ikke bare var den usansynlig tykk , men den var ufattelig svær på alle punkt. Tilogmed sekken under var unormal, stram og stor med store steiner.

Og den dundret inn i den deilige lille åpningen til Line med kraft og gikk helt til bunns hver gang. Line stønnet og stønnet, jeg måtte bare åpne buksen igjen. Jeg tente så sykt på det her at jeg klarte ikke la være. Han lot hånden gli nedover kroppen hennes, og klarte det jeg har prøvd uten særlug godt hell. Masserte klitten til line så hun ikke klarte ligge stille, hun vred seg og klynket/stønnet og like etterpå kom hun enda engang. Jeg strøk meg selv fortere og fortere. Og før jeg visste ordet av det kom jeg utover meg selv som en fontene. Dette la de ikke merke til engang og han økte tempoet. Klaskene av hans lår mot hennes rumpe var øredøvende. Han stoppet nesten opp og trekte seg litt ut av henne i det han kom i henne igjen. Jeg så hvor det pumpet inn i henne. På så kloss hold hadde jeg aldri vært før. Hele utstyret og de store ballene stremte og slakket flere ganger. Han kjørte den til bunns i henne igjen og slik lå de en liten stund. Jeh benytter anledningen og gikk på toalettet igjen.

Fikk bare tørket av meg og vasket hendene. Jeg måtte ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kom ut igjen denne gangen holdt han på å krype frem fra inni køyen.

Line lå der og smilte bredt.

Det var en langt mer sympatisk person han var blitt nå. I tillegg hadde han jo knullet seg edru igjen, så han var ikke så eplekjekk lengre.

Etter en stund fikk vi alle på oss klær, line fikk dusjet kjapt og vi ble sittende å prate litt. Først da fikk vi vite hva han het :D

Dette var merkelige saker.

Praten gikk godt, hovedsakelig om hvor annerledes kvelden/natta ble enn hva vi alle hadde trodd. Han trodde vi var et slikt prektig nyforelsket bibelpar.... Haha. Det var det han sa.

Line bare brøt inn og spurte "sorry altså, men hvor stor er du nedentil? Jeg kjenner meg nesten som en nyspretta jomfru her jeg sitter."

Øynene mine holdt på å sprette ut av hodet, nå var øyeblikket over og vi skulle snart til å gå av båten. Han reagerte ganske pent. Han hadde eksakte mål.. 17,5 omkrets og 29 lang... Han begynte å fortelle, han hadde alltid hatt tykk, men litt for kort utstyr. Og store baller. Så det viste seg at gubben hadde kjøpt seg større! Dette var lenge siden, da dette var høyst risikabelt, og mange ble impotente av disse inngrepene. Det var gjort i USA.

Jeg og Line så sikkert ut som to som var hypnotiserte da han fortalte dette.

Lengre uti samtalen kom det frem at han var deleier i et stort designfirma, og tjente FETT med penger. Nå var han på tur til køben for å være med på å velge trender.

Hvem skulle trodd.

Vi begynte nerme oss å legge til kai, så kontaktinfo ble delt og vi dro ut av lugaren og fulgtes til vi var av båten.

Vi tok drosje rett til hotellet, og vi fikk sjekket inn. Jeg klarte ikke vente et sekund før jeg bykset over line, vi rev omtrent av hverandre klærne og det tok ikke lenge før jeg trengte inn i henne. Hun var fremdeles dryppende. Og jeg måtte ta det litt med ro både for hennes og min del. Hun var ekstremt varm å trenge inn i. Og den følelsen der er noe av det råeste jeg vet. Følelsen av at noen andre netopp har vært der og virkelig knullet henne. Tømt seg inni henne og at hun elsket det. Hun begynte som veldig ofte og prate om hvor deilig det var å bli knullet av han, samtidig som jeg tok henne. Ekstatisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forståelig nok sluknet vi som noen lys etterpå. Begge to rimelig utkjørt etter båtturen.

Da morgenen kom tok vi oss en lang dusj og fikk freshet oss opp bra før vi skulle ut å utforske byen. Etter en rimelig bra hotellfrokost gikk vi gatelangs og så innom shoppingen byen hadde å by på.

Noen timer senere hadde vi begge en del handleposer og begynte bli sultne. Vi fant en hyggelig liten kafé, det var nesten ikke folk der, og vi fikk et lite intimt bord for to.

Vi ble sittende å snakke om byen og hvor godt det var å komme seg bort litt.

Og etter litt penset samtalen inn på gårsdagen, og hvor uventet ting ble. Line var helt over seg av størrelsen han hadde og hvor enormt dyktig han var til å både bruke den, hendene og tunga. Helt utrolig. I tillegg til at det var så over kanten dirty i forhold til det vi "normalt" gjør. Utseende bruker spille stor rolle! Og vi tar mange forhåndsregler underveis. Derimot i kvelden i forveien ble alt kastet til side og hun henga seg fullstendig.

Vi skulle på konsert denne kvelden, og jeg hadde sikret backstagepass, så line skulle få meet and greet med sin store favorittgruppe.

Hun er litt "metal" i musikksmaken ;)

Vi gikk fra kaféen og fortsatte innom flere butikker.

Vi havnet etterhvert inn på en butikk som het Lyst . Denne anbefales! Snakk om ryddig, diskret, men likevel delikat og sexy butikk. Her var det ikke rad på rad med pornogilmer, men delikat innredet, tre etasjer og med noen sinnsykt deilige, men fortsatt stilrene bilder på veggene.

Vi shoppet litt småtteri. Ble hovedsaklig klær/undertøy, noe glidemiddel og noen vibratorer til henne.

Etter enda fler butikker gikk turen tilbake til hotellet.

Line hadde handlet inn klær til kvelden. En opprivd tanktop, skinnbukser(egentlig noe slags lycratøy som ser ut som skinn), sorte åpne småsko med høy hel, og en sort gjennomsiktig jakke.

Alt i sort selvfølgelig. Klar for kvelden med hard rock og dundring i ørene. Dagen gikk og det ble kveld.

Line ordnet seg for kvelden. Det ble kommando under buksa, bare bryster under skjorta, som forøvrig viste mer enn man skulle tro, nakne ben i skoene og den lette jakken. Vi tok vorspielet rolig på rommet og var ikke mye på en snurr da vi gikk ut og ned til drosjen .

Avstede til konsertlokalet bar det, og vi kom raskt inn og til vip plassene. Fantastisk plassering, egen bar for området, og oppvarmingsbandet trøkte til så det rister i både møblemang og vegger. Vi hadde vært der i en halvtime da line ble prikket på skuldra av en stor kar med øreplugg. Hun skulle få bli med å møte bandet. Før konsertstart, sammen med en håndfull andre. Jeg hadde vanlig vip-pass og ble igjen. Line strålte der hun fulgte på , dødssexy som alltid . Det lange lyse håret glinset nedover de sorte klærne, og rumpa hennes i den buksa var til å dø av!

Det gikk ikke veldig lenge, til line kom tilbake. Litt småskuffa, det var stort å møte de, men entusiasmen hennes var liksom ikke helt samme sted som før. Bandet begynte å spille og halvmidt uti konserten begynte line å gni seg mot meg og klå på meg litt.

Hun stillte seg forran meg og jeg holdt rundt henne i folkemengden. Hånden min gled nedover magen hennes og nedover bukselinningen, over venusberget, til jeg sto med tuppen av langefingeren akkurat der kjønnsleppene begynte dele seg. Jeg strøk forsiktig og kjente det tynne skinnlycrastoffet lå stramt over musa hennes. Kunne føle hver minste detalj gjennom de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line gned bakenden sin mot skrittet mitt og jeg var klar som et egg!

Hun snudde hodet og spurte om vi skulle droppe konserten og finne på noe annet.

Jeg var ikke vanskelig å be. Vi snek oss ut mellom folkemassen. Line fikk faktisk MYE oppmerksomhet av både menn og kvinner på tur ut igjen. Vi kom ut i gaten, lokalet lå litt utenfor det tetteste sentrum og vi snek oss inn i nermeste bakgate, hvor vi klinte og tafset litt på hverandre. Lekent som et nyforelsket par gikk vi derfra og inn mot bymassen. Underveis kom vi til et utested hvor vi bestemte oss for å inn. Vi stillte oss ved baren og fikk hver sine drinker, det ble med det, line lurte på om vi ikke skulle høre hva Gunnar (fra i går) gjorde på.

Vi hadde kontaktinfo på snap og tlf nr til hverandre. Vi gikk ut igjen og line stillte seg ved utelyset og poserte, og jeg tok et bilde av henne med hennes telefon. Hun la en hånd på brystet og den andre holdt hunhodet sitt litt bakover med. Dødssexy!

Hva gjør du på? Skrev vi i bildeteksten.

Vi fortsatte gå mot hotellet, det tok ti-femten minutter og vi begynte snakke om at det ikke kom til å komme noe svar, da telefonen til Line ringte.

Hun svarte, det var han. Vi er ved "xxxxxx-gate" svarte hun. Ja, ja, ok vi venter her" sa hun. Hun la på og kniste faktisk.

Vi blir henta! Sa hun. Så vi stoppet opp og tente hver sin sigarett. Det tok litt tid, og det kom flere kompisgjenger som ga line mye oppmerksomhet, skulle ha henne med på fest og alt mulig.

Dette var jævlig morro!

Etter en stund suste det opp en diger sølvfarget bmw. 7 serie, ikke akkurat gammel.

Line hoppet inn fremme og jeg bak . Gunnar satt bak rattet.

Han var klinke edru, vi hadde sett for oss en drosje, og hadde ikke tenkt over at han ikke var ute på livet..

Han begynte kjøre og spurte, hva gjør dere her da? Line fortalte om konserten, men at hun hadde mer lyst å finne på noe annet. Det ble litt spesielt iogmed at han ikke var på vårt stadie.

Line lurte på om han ville bli med på hotellet og ta noen drinker.

Han svarte at det kunne vi godt, men om ikke vi villa ha en sightseeingrunde når vi først var i bilen. Vi ble med på dette, han kjørte rundt og pekte og forklarte, om allskens bygg og over broer og ditt og datt. Jeg kjente at jeg holdt på å sovne. Satte meg opp litt og prøvde skjerpe meg .

Etter en 15-20 minutters tid strekte han ut hånden og la den på låret til line. Gunnar var dresskledd. Han strøk forsiktig opp og ned samtidig som han fortsatte å prate som ingenting. Han hadde netopp blitt ferdig i møte, og hadde ikke rulket seg hjem for å skifte ennå, så han lurte på om ikke vi ville bli med til han først.

Vi ble med, han la kursen ut av byen og på motorveien satte han opp tempoet drastisk. Jeg hørte motoren i bilen hans knurre i det han dro på. Det er et lite stykke, så vi øker tempoet litt sa han. Hånden hans fortsatte stryke på line og han tok hånden oppover og strøk henne over brystene. Line la ut hånden sin og begynte kjele utenpå buksa hans. Han trekte til seg hånden og løsnet beltet. Line fortsatte og stryke han og buksesmekken ble åpnet. Hun bøyde seg frem og så på meg i det hun lente seg over armlenet og ned mot skrittet hans. Han kjørte seteryggen bak og lente seg helt bak i stolen. Line var i full gang med å slikke kuken hans i det vi suste bortover motorveien. Hun stønnet lett og han pustet tungt samtidig som jeg hørte smattelyder fra munnen hennes.

Jeg satt bak han, og så veldig lite baki baksetet, det var bare gatelysene som lyste opp kroppen hennes som lå utover midtarmlenet . Han hadde hånden på rumpa hennes , han gned og klemte rumpeballene så det sang etter. Line jobbet iherdig og han begynte puste tyngre. Hånden hans stivnet i et skikkelig grep i det jeg skjønte at han kom. Line lagde noen skikkelige smattelyder og stønnet høyere, hun tok hele ladningen i kjeften.

Han begynte puste roligere og line begynte trekke seg tilbake i setet sitt.

Det ble med ett helt stille, var kvelden ferdig alt?

Vi kjørte i fem til ti minutter til før han svingte av og vi fortsatte inn en gate, mellom noen store bygg og tilslutt av veien og kom inn på grusvei.

Han stoppet vedsiden av to ganske likedanne funkisboligee. Det var firmahyttene han var med å eide.

Og vi snakker ikke noe småtteri. Han fiklet med buksa og beltet. Dere får bli med inn en tur da. Sa han . Vi gikk ut av bilen og opp trappa. Da vi kom inn tente lyset i gangen seg automatisk. Det var bevegelsessensorer som styrte lysanlegget. Gangen var lagt med skifer og det gikk trapp opp og ned. Trappen opp førte til en slags balkong og stua var helt åpen i hovedetasjen, mye glass og et digert kjøkken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk inn i stua. Han snudde seg mot oss, vil dere ha noe å drikke? Spurte han.

Vi takket ja begge to.

Han gikk bort og åpnet kjøleskapet, fant frem noe rødlig greie på en flaske, åpnet barskapet og lette frem enflaske sitronvodka. Tok frem coctailglass og blandet to drinker.

Slicet opp noe lime og la en skive i hvert glass. Jeg går og dusjer og skifter sa han. Skjorta hang litt ut av buksa på den lysegrå dressen han hadde på seg. Han hadde en solid fuktig flekk ganske langt ned på låret. Type det line ikke hadde fått sugd ut av han. Dressjakka var åpen.

Vi satte oss ned i den glatte skinnsofaen som stod der vedsiden av to reclinere av den kostbare typen. Han skrudde på noe svak musikk i bakgrunnen. "Er tilbake straks". Sa han og gikk opp trappen. Line satt og så seg rundt, jeg var gira på å få henne med meg hjem og få henne på rygg.

Vi satt og så på hverandre lenge, før vi begynte å le litt. Dette var en merkelig setting.

Gubben var alt annet enn hva vi brukte å ha med å gjøre, og alt annet enn hva vi hadde forventet. Han var stinn i gryn! Line tok seg en slurk av drinken og satte seg med ryggen inntil armlenet og spredde bena mot meg. Jeg strekte ut hånden og strøk meg oppover innsiden av låret hennes. Kjælte lett mot musa hennes gjennom det glatte buksestoffet. Hun presset underlivet mot hånden min og jeg kjente det fjæret mot åpningen hennes. Det var varmt! Veldig varnt der nede. Jeg fortsatte å stryke forsiktig på henne og merket at hun ble klarere og klarere . Hun kjærtegnet brystene igjennom skjorten sin og lot jakka gli ned skuldrene.

Når vi kommer på hotellet skal jeg ha deg først! Sa jeg. Vi får se, sa hun og smilte lurt.

Vi satt og koste en god stund og vi begge var klar som f. For å rive av hverandre klærne og bare råknulle.

Line strøk meg over skrittet og begynte åpne beltet mitt.

Hun brettet ned bokserkanten min og blottet deb nå dryppende harde kuken min. Hun tok tak rundt den og dro nedover skaftet rolig, det piplet ut fra åpningen. Og Line bøyde seg ned og slikket i seg dråpen.

Hun dro noen bestemte tak opp og ned skaftet i det vi hørte rolig fra balkongen, "vi skal ikke bare være her en stund da?"

Line og jeg stirret opp på Gunnar som stod og betraktet oss med et håndklede rundt livet og den store kroppen.

Line smilte bare og grepet rundt utstyret mitt fastnet. Jo-o.. Kom det nølende med delvis sprukket stemme fra meg. Han gikk mot trappenedgangen. "Ja dere må bare fortsette sa han". Line snudde seg mot meg og vi ga hverandre et "gi faen" blikk. Hun fortsatte å dra rolige bevegelser opp og ned skaftet mitt. Han kom helt ned og satte seg iført kun hånkledet i stolen over bordet for oss.

Line runket meg mer bestemt, og lekte med fingertuppen på dråpene som piplet ut.

Jeg lente meg bakover.

"Kle av han." Sa gunnar til Line.

Og før jeg visste ordet av det var buksa, bokser og sokker kommet av, i det jeg dro genser og skjorte over hodet og satt splitter naken der forran Han og Line som fremdeles var fullt påkledd .

Line la seg fremover og begynte suge meg. Gunnar kom med instruksjoner som "roligere, helt inn, bruk hånda litt mere, flink jente, kjæl med ballene hans"

Line fulgte hvert et vink og jeg nøt det i lange drag. Gunnar satt og strøk på seg selv inni håndkledet og var dypt engasjert.

Han instruerte hver bevegelse og line fikk gradvis beskjed om å kle av seg. Han komplimenterte kroppen hennes underveis. De fyldige brystene, stramme lårene og rumpa. Til slutt satt line også kliss naken og fortsatte slikke og kjæle med den nå bankende harde kuken min. Det rant med jevne mellomrom ut dråper fra meg og jeg skalv i hele kroppen. Tilogmed pusten min var hakkete.

Sett deg på knær forran han, sa gunnar line fulgte på. Spre bena dine litt mer, ta på degselv. Vis meg den trange våte musa di". Kom det fra han. Før jeg visste ordet av det begynte jeg å stønne hardere, "fortsett!!" Sa han. Line runket meg hardere. Tunga gikk i sirkler rundt kukhodet mitt. Jeg var på nippet til å tømme meg i det gunnar sier " ikke la han komme i deg, la han komme utover seg selv."

Line dro kukken min ut av munnen som om hun brant seg, og jeg klarte ikke mere. Kommandoene og det hele ble for mye. Jeg kom som en foss . Det pumpet ut av meg som aldri før og line bare slapp taket rundt meg, jeg måtte bortpå selv og det stoppet ikke som vanlig. Etterpå var jeg helt ør og fullstendig gåen. Jeg så ned på megselv. Jeg hadde virkelig tømt meg! Utover magen, brystkassa og lårene mine. Hånda var også full.

Jeg rakk nesten ikke reagere før jeg fikk et håndklede kastet i fanget.

Her har du å tørke av det verste, sa gunnar. Han stod oppreist på gulvet. Det enorme utstyret hans stod rett frem som en påle. Han rakte ut hånden mot Line, kom så går vi og legger oss vi to, sa han til henne. Hun tok hånden hans og de gikk mot trappen. Line så på meg i det de begynte på trappene .

Han plasserte den ene hånden på rumpa hennes og grep tak i det de gikk oppover.

Jeg var helt svimmel og satt ut.

De forvant inn den ene døren der oppe og det tok sekunder før jeg hørte det smalt og line begynte stønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte line hyle og klynke lenge, lyden sv hud mot hverandre og hennes rop som "åjaaaahh". De holdt på lenge, jeg benytter anledningen til å gå og finne meg et glass med svindyr cognac som sto på benken.

Tiden varte og rakk, lyden av line i andre etasje var helt magisk. Dette var helt spesielt.

Etter ca to timer ble det stille. Jeg satt klar som et spett og ventet. Døren gikk opp.

Gunnar kom ned trappen. Den store magen hans disset litt i det han gikk ned trappen. Han stoppet opp, hun måtte hvile litt sa han. Blikket mitt var låst fast på den halvslappe digre greia som hang mellom bena hans. Ikke rart hun måtte hvile! Tenkte jeg. Han gikk til kjøleskapet og tok ut en flaske ramlösa og satte den på kjeften.

Etter å ha styrtet halve flasken satte han kursen mot trappa igjen.

"Jeg skal be henne komme ned til deg etterpå". Sa han.

Jeg satt som et spørsmålstegn. Han tasset opp trappa igjen og forsvant inn på rommet.

Jeg ble sittende å vurdere hva jeg skulle gjøre, om jeg skulle gå opp eller bare vente. Jeg ventet litt... Etter 20 minutters tid hørte jeg noe skjedde. Line kom ut av døren. Hun lente seg over rekkverket og spurte om det gikk bra med meg. Ja, skal vi hjem eller? Sa jeg. Jeg hadde fått på meg klærne igjen.

Gunnar kom gående ut bak henne og tok godt tak i lårene hennes. Han skøv seg inntil henne. Line stønnet. Han gled inn i henne igjen. Og begynte knulle henne bakfra mot rekkverket. Line stønnet og klynket .

Han kjørte på med et rått tempo og hun sank sammen med hodet mellom hendene. Gunnar bremset ikke, og det smalt i rumpa hennes for hvert støt han kjørte inn i henne.

Han grep tak i siden på henne og kjørte på i det han pumpet løs i henne.

Line ble fyllt opp enda en gang av han, og han satte i et brøl i det han kjørte skura i henne.

Line ble stående, og gunnar lente seg utover henne.

De var slitne begge to.

Line var helt rød i ansiktet og på bringa. Svetten piplet på begge to.

Han dro den svære staken ut av musa hennes. Jeg skal kjøre dere hjem jeg sa han. Det ble med ett veldig stille, line kom ned og fikk på seg klærne. Vi sa veldig lite.

Gunnar kom ned trappen lett påkledd med genser og joggebukse.

Vi satte oss i bilen og turen føltes som en evighet tilbake til hotellet.

Da vi kom inn på rommet ble vi liggende i senga begge to en stund før vi omtrent rev av hverandre klærne. Buksa til line var fullstendig tilgriset innvendig og musa hennes var rød og sår, det glinset av henne.

Hun satte seg overskrevs over utstyret mitt og gned seg mot meg. Fy faen så sår jeg er, sa hun. Hun gled frem og tilbake over skaftet mitt, og plutselig gled jeg fjærlett inn i henne. Denne gangen var hun ikke trangere! Tvert imot! Hun var tydelig romsligere og det tente meg ENDA mere! Vi brukte resten av natten i sengen og brukte lang tid, og vi fikk sårt bruk for glidemiddelet vi kjøpte tidligere.

Fy faen jeg er en heldig mann!

Én ting er sikkert! Jo mer line får, jo mer vil hun også ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...