Gå til innhold

Hvordan praktiserer dere cucold?

Hvordan praktiserer dere cucold?  

69 stemmer

1. 1. Hvordan praktiserer dere cucold?

• 3-kant setting hvor alle deltar
      17
    • Mannen får kun lov å se på
      21
    • Hun treffer menn alene
      19
    • Han er med, men venter i ett annet rom
      3
    • Han er med som passiv og ser på, men blir med/ overtaer hun etterhvert
      14

Anbefalte innlegg

• 2 years later...
  • 3 weeks later...
Gjest perrodetoro
Skrevet

Med oss er det 2,3 og 5 som passer best over her. Men vil ikke si at jeg ikke deltar når jeg er med. Jeg er med, men ikke som i en trekantsetting. Mer som hjelper, med slikking osv. Jeg er stort sett låst når jeg er med dem på treff.

• 8 måneder senere...
Skrevet

Vi har praktisert 1,3 og 5. Begynte med 1, men fascinert av å se henne nyte og opptre litt annerledes når hun gir seg hen til en annen mann - altså nr 5. Etter at vi etablerte kontakt med (flere buller) har hun også møtt/fått besøk alene når jeg har vært på reise og ikke kunne delta. Deilig med bilder og detaljerte referat - eller bivåne på Skype....

• Liker 1
  • 6 years later...
Skrevet

Svar alternativene 2 og 3 var de nærmeste. Litt mer utdypende svar er at når vi har funnet en Bull som passer inn så er hovedregelen at han er eksklusiv, i hvert fall når det gjelder å fylle fitta. Cuck får sterke begrensninger, får være med se på av og til, med sloppy seconds enkelte ganger om han rengjør etterpå. En sjelden gang får han kjenne fitta, men da med kondom. Hovedregel for cuck er raske håndjobber slik at han tømmes av og til, gjerne ruined. 

• Sexy 2
Skrevet (endret)

Når hun har truffet elskeren (hun har ikke bull) så er det alene. Jeg har måtte sitte hjemme og vente de 5-6 timene det tok. noen ganer hadde de sex en gang og andre ganger to. Når hun kom hjem har hun aldri forlangt at jeg skulle tilfredstille henne på noen måte. Hun hadde sanssynligvis fått det hun trengte av elskeren.

Endret av Rouge
Skrevet

Hun har hatt en fast elsker lenge men i den senere tid har det dukket opp én til og der deltar også et par kamerater.
Den faste besøker oss mer eller mindre jevnlig og jeg deltar av og til. ser på, eller de er alene på gjesterommet.
Han andre med kameratene (som alle knuller henne), besøker hun alene, jeg er aldri med der.

Så forsåvidt passer alle alternativene, mer eller mindre.

• Liker 1
Skrevet

Har forsøkt 1,2,3,4,5. Hennes favoritt er 1. Selv jeg synes alle varianter er OK. Vi holder oss til hva som er avtalt, og det har selvfølgelig vært en utvikling i hva som kan skje etter hvert som dette har utviklet seg.

Min største greie er fremdeles å tenke på at hun lar seg knulle av andre, når bare vi to har sex. Dette er sterkest når jeg ikke har vært tilstede, fordi da kan jeg tro på at hun oppførte seg på samme måte med ham, som hun gjør akkurat nå….samme lyder, samme bevegelser og intens kyssing.

Rene replay synes jeg også er spennende. Det vil si at hun forteller, viser og demonstrerer hva hun gjorde når hun var der alene.

• Liker 3
Skrevet

Selv kunne jeg tenke meg alle 5, men slik er ikke virkeligheten.

Min kone har ingen Bull, men en elsker. Han bor som tidligere nevnt langt borte. De FaceTimer stort sett hver dag og har telefon sex med ujevne mellomrom. Da får jeg lov til å stå i et rom ved siden av å høre på. Skjønner ikke hva de sier pga språk, men lydene er jo internasjonale. Fysiske møter må planlegges pga avstanden men de ser hverandre ca hver måned. Gjerne da over en lang-weekend. Hun deler at de har hatt sex, eller skal ha, men ALDRI detaljer. De sier hun jeg ikke har noe med. Når de møtes blir jeg også låst

Bortsett fra den ovenstående fungerer vi som «vanlige par» og har sex sammen. Hun KREVER sprut inni seg, og av og til må jeg rydde opp. Dessuten har jeg 24-7-365 runkeforbud!

Slik er det her, så får vi se hva fremtiden bringer…….

Skrevet

Vi har vel forsøkt alle til en viss grad men  begynner å bli en stund siden så ikke så aktiv for tiden.

Jeg har vel stort sett fått deltatt men har heller ønsket å arrangere at hun ligger klar strøken og venter på besøk, han går bare rett opp uten at vi snakker sammen samtidig så jeg nyter seansen på baby kamera. Etter han har tømt seg og forlatt går jeg opp, hender jeg går opp underveis og deltar også.

hun får også besøke når hun vil men her også har det som oftest vært arrangert, jeg hjelper å barbere,kle henne opp får å sende hun over til han, så får jeg noen mmser underveis.

Skrevet

Har vel vært innom alle 5 på litt forskjellige måter. Fruen har 5 menn som vi virkelig kan kalle "faste".

4 av dem er bi-menn som enten jeg kom i kontakt med og introduserte videre til fruen, og fruen som fruen liker soppas godt at hun velger å ha egen kontakt med via chatt og telefon omtrent daglig. Som regel inviterer hun dem hjem på "fredagsmiddag" med noe attåt. som igjen ender opp med helkveld med kos og knull. Eller bare til en rask times knull om det er stemning for dette. som regel så er jeg med selv, gjerne som "fluffer" mens hun varter han opp og kliner med han. det har alltid vært slik at når vi får besøk av en mann for lek og spenning så er fruen hans "kjæreste" så lenge han er på besøk. jeg passer å at de har det de trenger, og det er som regel alltid min oppgave å slikke / suge dem rene for safter mellom slagene.

Så har hun han siste som hun selv traff på utested i ålesund og ble med hjem på nach til han. så ringte hun meg i 4tiden på natten og ønket å bli hentet hjem, Han er hetro og liker best å ha henne for seg selv, da er jeg gjerne i annet rom når de koser seg, vi spiser middag og slikt i lag med dem 2 som sitter ved siden av hverandre og flørter og kysser under middagen. og etter midddag når de trekker seg tilbake enten i stuesofa eller soverom så rydder jeg opp middagen og trekker meg tilbake til mitt. Hun har og ved anledninger overnattet hos han om jeg er bortreis, da er de flinke til å sende meg snapper som viser hvor godt de har det. Når fruen er på byen ilag med venninner så har hun også en tendens til å treffe på han og, ofte har jeg kjørt dem begge hjem fra byen på natten. hun kalle han siste  konsekvent for elskeren sin.

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...