Gå til innhold

Hvordan praktiserer dere cucold?

Hvordan praktiserer dere cucold?  

65 stemmer

1. 1. Hvordan praktiserer dere cucold?

• 3-kant setting hvor alle deltar
      17
    • Mannen får kun lov å se på
      19
    • Hun treffer menn alene
      19
    • Han er med, men venter i ett annet rom
      3
    • Han er med som passiv og ser på, men blir med/ overtaer hun etterhvert
      12

Anbefalte innlegg

• 2 years later...
  • 3 weeks later...
Gjest perrodetoro
Skrevet

Med oss er det 2,3 og 5 som passer best over her. Men vil ikke si at jeg ikke deltar når jeg er med. Jeg er med, men ikke som i en trekantsetting. Mer som hjelper, med slikking osv. Jeg er stort sett låst når jeg er med dem på treff.

• 8 måneder senere...
Skrevet

Vi har praktisert 1,3 og 5. Begynte med 1, men fascinert av å se henne nyte og opptre litt annerledes når hun gir seg hen til en annen mann - altså nr 5. Etter at vi etablerte kontakt med (flere buller) har hun også møtt/fått besøk alene når jeg har vært på reise og ikke kunne delta. Deilig med bilder og detaljerte referat - eller bivåne på Skype....

• Liker 1
  • 6 years later...
Skrevet

Svar alternativene 2 og 3 var de nærmeste. Litt mer utdypende svar er at når vi har funnet en Bull som passer inn så er hovedregelen at han er eksklusiv, i hvert fall når det gjelder å fylle fitta. Cuck får sterke begrensninger, får være med se på av og til, med sloppy seconds enkelte ganger om han rengjør etterpå. En sjelden gang får han kjenne fitta, men da med kondom. Hovedregel for cuck er raske håndjobber slik at han tømmes av og til, gjerne ruined. 

• Sexy 1
Skrevet (endret)

Når hun har truffet elskeren (hun har ikke bull) så er det alene. Jeg har måtte sitte hjemme og vente de 5-6 timene det tok. noen ganer hadde de sex en gang og andre ganger to. Når hun kom hjem har hun aldri forlangt at jeg skulle tilfredstille henne på noen måte. Hun hadde sanssynligvis fått det hun trengte av elskeren.

Endret av Rouge

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...