Gå til innhold

Träff med gift kvinna


Anbefalte innlegg

Veronika är en kvinna på 47 år, bosatt i utkanten av Stockholm. Fick kontakt med henne på en dejtingsida (svensk) hösten 2014 där det senare i vårt samtal kom fram att hon hade sambo. Jag berättade för henne att det var helt okej från min sida men kör med öppna kort gärna för jag vill inte hamna i något drama.

 

Tiden gick och i Januari 2015 bestämde vi för att träffas. Jag bokade en kryssning till Finland och hotellrum i centrala Stockholm. Kom precis från Norge och hem direkt. Tog och packade min väska och åkte till hotellet. Fick SMS av Veronika att hon hade slutat jobbet och skulle nu bara duscha och byta om. En timme senare knackade det på dörren till mitt rum.

 

En kort och vacker kvinna. Långt brunt hår nästan till svanken och luktade lika gott som en varm sommarnatt. Vi gav varandra en kram och satte oss ner i rummet och började prata. Allting flöt på som att vi hade känt varandra i många år men det hade vi inte utan knappt 4 månader men under dessa månader pratade vi vid kanske varannan dag i telefon.

 

Båten skulle snart gå. Jag beställde taxi till Värtahamnen och vi hoppade in. Båda satt i baksätet och vi kände direkt att detta skulle bli en toppenhelg eller kväll kanske man ska säga. Veronika la försiktigt sin hand på min ljumske och jag kände direkt ett stort lugn i kroppen så log hon emot mig samtidigt som vi pratade väder och vind.

 

Ankom till terminalen där vi hämtade ut våra biljetter, gick ombord och fann vår hytt. Installerade oss och gick sedan för att inta buffén. Allting kändes fortfarande så naturligt, vårt samtal. Allting flöt på när vi pratade, vi var aldrig tysta en sekund. Efter buffén gick vi runt lite på båten och hamnade till slut på en nattklubb där vi sakta men säkert insåg var kvällen skulle sluta. Hon lutade sig över mig och gav mig en kyss och jag kände direkt, wow den här kvinna kan kyssas. Kuken började genast pulsera. Vi satt där kanske en timme och småpratade, lyssnade på musik och tittade på folk.

 

Klockan gick och båda blev lite trötta eller snarare kåta. In i hytten och dörren stängdes. Hon snabbt på rygg med benen särade och jag kommer till henne. Vi börjar att kyssas och hon knäpper upp mina jeans och börjar runka min redan stenhårda och kåta kuk. Tar av mig min skjorta och hon är lika snabb med att ta av sig sina byxor och trosor. Snabbt inser vi att detta går inte så jag blöter mitt ollon och tränger in i henne. Hon stönar till högt, kvider och blundar samtidigt som hon tittar taket. Börjar knulla hennes våta och häliga fitta djupt och fort så pungen smackar i varje stöt. I varje stöt jag gör ber hon mig att bara knulla henne mer. Som den Bull jag är följer jag order.

 

Hon ställer sig kort därefter på alla fyra efter att ha sagt "knulla mig bakifrån". Ställer mig bakom Veronika, drar mitt våta och hårda ollon mellan hennes läpparna. Pressar in kuken till botten samtidigt som jag ser hur hennes läppar lägger sig runt min låta stake. Börjar knulla henne med hela kuken, varje centimeter av min kuk. Hon svankar skönt och jag känner "nu är jag på väg" och på något vis hör hon på mitt stön så hon vänder sig om, låter mig runka ut såsen över munnen och läpparna. Vi somnar båda gott sedan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...