Gå til innhold

Dama afære nr2 på hytta.


ronni25

Anbefalte innlegg

Der var ingen mobildekning.

eg fekk ikkje vite noko før ho kom heim.

Dama forteller: Haust 2010.

Ho er 21 han 40+

 

Han sov – kanskje ikke så altfor tungt, men nok til at han ikke merket at jeg var der. Jeg lyttet til pusten hans – dyp og jevn. ”Sover du?” spurte jeg lavt, redd for at noen skulle høre oss. Vi hadde jo rommet for oss selv, men gudene vet hva folk som sniker rundt omkring. Ingen svar. ”Er du langt i drømmeland?” Ingen svar.

Jeg lå og beundret ham litt i et par minutter – jeg ble fascinert over hvor godt han så ut til tross for han har rundet 40; ikke noe forfall å se der, i alle fall. Uten at jeg tenkte noe over det, så snek jeg en hånd under soveposen hans, som han brukte som dyne. Varm og myk hud møtte mine fingre som virket så kalde mot kroppen hans, selv om de ikke var det. Jeg bevegde hånden min opp mot brystkassen hans, og et lite sukk glapp fra leppene mine når jeg kjente hårene kitle under håndflaten min.

 

Jeg lot hånden min stryke over magen hans og kjente hvor varm og våt jeg ble. Jeg visste ikke helt hva det var, men noe var det med ham. Jeg ertet med en finger under boxerkanten for å se hvor våken han var.

Nå var han i alle fall våken. Han sa ikke noe, men han løftet seg opp litt og dro ned boxeren. Et lite sukk slapp fra leppene mine når jeg kjente kjønnshårene mot fingertuppene mine. Jeg ertet ham litt, kjælte med hårene, dro litt i dem, før jeg fokuserte på pikken. Den var allerede steinhard.

Forsiktig begynte jeg å runke ham. Etter hvert la jeg på litt press idet fingrene rundet pikkhodet, og jeg hørte et stønn fra ham – ja, han likte dette, han protesterte i alle fall ikke. Jeg ble mer og mer fristet – jeg bøyde meg ned og smakte på pikkhodet. Salt, smaken av mann. Lystdråpene glinset i månelyset fra vinduet, og jeg slikket grådig i meg alt før jeg begynte å ta pikken i munnen. Jeg likte pikken hans – han kunne ikke klage på den , og huden var så myk – jeg husket hvor god den føltes inni meg sist gang.

 

Han begynte å støte mot meg i mitt tempo, lot pikken gli nesten helt ut før jeg tok den inn igjen. Jeg hørte at stønnene hans ble grunnere og grunnere, og jeg visste at om jeg fortsatte, så ville det gå for ham ganske raskt. Jeg avbrøt, lot som om jeg var intenst opptatt av å kjæle med brystvortene hans. Jeg lot en hånd leke med ballene hans, lot testiklene få bevege seg i sekken sin. Jeg kysset ham, og han gjengjeldte kysset med en grådighet og lyst som kunne overgå mange. Jeg smilte mens jeg kysset ham før jeg brøt det av og gikk ned igjen til pikken. Denne gangen fokuserte jeg på hodet, lekte med lepper og tunge. Han begynte å hviske navnet mitt mens han støtte imot meg.

Inntil jeg ville suge ham igjen. Nå snek han ned en hånd for å kjæle med meg – jeg elsket følelsen av fingrene hans når han lekte med klitten. Han visste godt hva han gjorde, for det var ikke noe nøling her. Han stakk to fingre inn, men like raskt ut igjen – i neste øyeblikk var de ved det andre hullet mitt, strøk lett og lekent utenpå. Jeg begynte å øke tempoet på sugingen, og han økte trykket – snart bevegde han en finger inn og ut i takt med meg, mens en finger lekte med klitten min.

 

Jeg kjente min egen orgasme bygge seg opp og ville utnytte sjansen før den forsvant. Raskt flyttet jeg meg og la meg inntil ham og han snudde seg mot meg – skjeen var den som fristet mest. Han plasserte pikken mot kjønnsleppene mine, og med to støt var han inni meg. Han fant et jevnt tempo, og han merket hvor nær jeg var – med to fingre på klitten min sendte han meg over kanten. Jeg visste vi måtte være stille så ingen hørte oss, og jeg kjempet en kamp inni meg mot stønnene. Han kjørte på og økte på tempo og styrke, før han roet ned når jeg var på vei ned fra ekstase igjen.

Mens jeg samlet meg, begynte han å kjæle med ryggen min; han kysset, bet, slikket, gnidde haken mot meg så jeg skulle kjenne skjeggstubbene – jeg krummet ryggen i nytelse og presset rumpa nærmere ham. Jeg elsket hvordan han responderte – han lente seg over mot meg og presset meg mot sengen og presset seg dypere inn i meg. Han traff bunnen, trakk seg nesten helt ut for så å kjøre mot bunnen igjen. Jeg hørte det på pusten hans at han elsket dette, jeg kjente det på måten han holdt rundt meg. Jeg elsket og bli bunnet, og når han økte tempoet igjen, måtte jeg på ny anstrenge meg for og ikke lage for mye lyd.

Men det var en ting jeg virkelig ville prøve med ham. Jeg skled av pikken hans, han la seg tilbake, smilte og kysset meg. ”Frister misjonæren…?” hvisket jeg og la meg på rygg. Jeg trengte ikke å spørre to ganger; han reiste seg, plasserte seg mellom bena mine og plasserte pikken mot fitta mi – i det han la seg over meg, gled pikken inn. Jeg omfavnet ham, la bena mina bak lårene hans og fulgte med i hans løp. Han startet mykt og forsiktig, fant de rette stedene for meg og startet. Det var kanskje ikke intenst eller hardt og brutalt, men måten han støtte inn og ut startet noe.

 

Han bet og kysset skuldrene mine, knadde brystene med ene hånden, kysset og bet nakken min, som om han ikke ville gå glipp av noe. Til slutt gikk det for meg igjen, mer intenst enn første gangen. Heldigvis skjønte han mine problemer med å være lydløs, og raskt kysset han meg, dypt og grådig, så ikke en lyd skulle slippe ut. Jeg så stjerner, jeg visste ikke hva jeg tenkte eller gjorde, jeg bare følte.

Det var ikke mye han lot ekstasen dale – måten han fortsatte på, skiftet mellom sakte og rolige støt og raskere og dype ga meg ikke en sjanse til å hente meg inn igjen. Til slutt var det hans tur. Jeg merket det på pusten hans, svetten som piplet fra pannen, støtene. ”Det går… Det går…!” var alt jeg rakk å oppfatte før han trakk seg ut av meg – jeg kjente den varme væsken på låret mitt og på magen, dråper som rant fra leppene mine. Han kollapset ved siden av meg, lå der og hev etter pusten med øynene lukket.

Jeg bøyde meg ned over pikken hans, slikket i meg de siste dråpene som rant ut. Han rykket til ved berøringen, følsom etter orgasmen. Jeg merket noen dråper på magen hans og mens han dro meg opp for å møte meg med et intenst kyss, lot jeg hånden min gni dem utover.

”Det var vilt... Og sugingen din, den er helt… Wow… Du har jammen hatt en god læremester…!” han hvisket til meg, holdt meg nær, mens jeg hvilte hodet mitt på brystkassen hans og smilte. ”Faen, vi er gærne…”

”De gærne har det bra…” smilte jeg tilbake og kysset ham – det tok ikke lange tiden før vi endelig sovnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...