Gå til innhold

Til Hotwifene: Problemer i forholdet pga cuckolding?


CherryGirl

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd store problemer i forholdet eller evt samlivsbrudd på grunn av cuckolding?

 

Det mange innlegg som priser cuckolding opp i skyene. Men lite er skrevet om problemer som er oppstått i forholdene pga cuckolding. Det hadde vært fint å høre om hvilke utfordringer andre brukere har i forholdet sitt pga cuckolding.

 

Du/dere må gjerne sende meg privat melding om dere ikke ønsker å svare i "offentlig forum".

 

Klem fra CherryGirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest martinso

er vel lurt å tenke litt lenger en bare "knull samboeren min" man skal jo leve livet man nyter etterpå også? så jeg skjønner godt at noen vil vite om/hvis det er noen minus sider vet dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest martinso

diskutere problemer? å det mener du er galt? jeg har fortstått det sånn at dette er en side hvor man kan utforske og utrykke seg selv ovenfor cuckholding tema, og da blir det veldig overfladisk om man bare kan snakke om pluss sidene? hvor ellers skal man få svar og trygghet fra, hvis ikke cuckhold communty vil hjelpe deg.. JZ!

 

---------- Post added at 01:01 ---------- Previous post was at 01:01 ----------

 

cuckolding*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest WideLoad

Til ethvert valg man tar fins det en fordel og en ulempe..

 

Forholdet kan riktignok gå ad undas hvis parret ikke er 100% klar for hva de begir seg inn på, tenker jeg. Det må jo være en rimelig sterk opplevelse å se samboeren sin bli penetrert av en som muligens er bedre enn seg selv på de fleste fysiske områder..

Men bra det fins en side som dette så folk kan samle både negative og positive erfaringer. Mangfold hjelper gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er på sin plass å poengtere at det finnes mange negative sider ved dette også. Har poengtert litt om dette tidligere i bloggen min.

Man skal være naiv om man tror dette bare er rosenrødt.

Hadde vært fint å få fokus på det som er vanskelig også. Mulig at mange ville følt seg mer "normal" i en slik setting som blir omtalt på nettsiden her da.

 

Og er det noe jeg savner her inne på norcuckold, så er det mer initiativ fra hotwifene. Tror det ofte er vi damene som stiller de mest kritiske spørsmålene. Håper vi klarer å få til en mer aktiv side etter hvert, og enda flere damers innlegg og svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...