Gå til innhold

Vår første opplevelse


linda_marius

Anbefalte innlegg

Vi hadde lenge fantasert om å finne en elsker med stor pikk til henne. Etter diverse nett-tilbud fra kåte menn bestemte vi oss for en. Han var tre-fire år yngre enn oss, men meget velutstyrt, 21 cm og en ordentig tykksak. Vi er et par i midten av tredveårene, som har vært gift i 11 år.

 

Da dagen kom skulle hun møtte han til en kjapp kaffe på hans hotell - før de eventuelt fortsatt på hans rom, han er ikke fra samme by som oss, men er her et par ganger i måneden i forbindelse med jobb. Jeg var hjemme og ventet. Vi ble enige om at hun skulle sende meg SMS underveis og fortelle om framdriften. De møttes ved sju-tiden på kvelden, og det tok en drøy time med laaaang venting før jeg sendte henne en melding for å høre om de hadde gått opp på rommet. Ti minutter senere kom svaret, "Vi er allerede i gang:-)"....

 

På vei hjem ringte hun meg, og fortalte at hun hadde hatt det fantastisk. Han hadde vært like stor som hun hadde drømt om, noe helt annet enn mine 12 cm. Hun fortalte at hun hadde kommet fem-seks ganger... Resten skulle hun fortelle når hun kom hjem. Vel hjemme var jeg stiv og kåt da hun kom inn døra. Hun fortalte alle detaljer, han hadde knullet henne i misjonærstilling, bakfra og hun hadde ridd han.Hun red han så godt at han hadde sprutet i henne og trengte en pause. De pratet litt i senga før de var i gang igjen, denne gang hadde han befalt henne til å suge seg til han sprutet i munnen hennes samtidig som han brukte fingerne i rumpa og fitta hennes.

 

Det var vår første gang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...