Gå til innhold

Hei alle HW/Par/Cucker


sigmundsen72

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle sende en liten hilsen fra Nordsjøen til alle spennede medlemer i Norge og fortelle litt om meg selv og hvordan dette eventyret startet for denne mannen og hva som kan ventes hvis det er noen som våger å møte meg.

Beklager hvis dette blir for banalt eller dumt i noens øyne men jeg er nå den kåte mannen jeg er.

Det som startet mitt eventyr var som jeg antar for mange andre en skilsmisse.

Jeg er opprinnelig fra Haugalandet og etter skilsmissen flyttet jeg til Skotland.

Egentligt ikke noe annet spennende enn at jeg fikk meg jobb der borte.

Siden jeg har i mange år har fantasert om swingers tok det meg en liten stund før jeg tok skrittet ut og oppsøkte den lokale swingerklubben. Wow for noen opplevelser jeg fikk der.

Kommer ikke til å glemme mitt første møte der med det som skulle etterhvert vise seg å vere en HW.

Vi var umettelige og pulte vilt alle veier i klubben. Hun viste meg hva det betydde å ha sprut orgasme. For en opplevelse.

Jeg er evig takknemmelig for opplevelsene hun gav meg.

Etterhvert stengte klubben og det var tid for å rusle hjem. Dama var hypp på mere og jeg var ikke sen om å invitere henne hjem på "overnatting". Vel det ble vel at vi sovnet i seks tiden om morgenen etter at vi var begge godt pumpet.

At sex kan vere så godt men slitsomt. Vel jeg lerte ihvertfall mye den natta. Godt for en kommende bull med sviktende selvtilit etter et langt misslykket ekteskap.

Enden ble i hvertfall at jeg fikk grundig erfaring og favoritten til to av damene i klubben.

Jeg var kjempeheldig må inrømme det siden det var full klaff med kjemi og hele pakka.

Siden det er ikke helt lett å finne HW og cuckold par har jeg oftest truffet dem i swingersklubber.

I mitt arbeid så reiser jeg mye og håper ettervert å bli kjendt med nye folk land og strand. Både i Norge og i utlandet.

Jeg er lett å komme i kontakt med. Er direkte og prater om alt mellom himmel og jord.

Selv om favoritten da er litt griseprat. Må innrømme at jeg har høyt sexdrive og er lettanntennelig.

Hva jeg tenner på er umulig å svare på siden jeg har erfart at når jeg blir kåt så er det lite grenser igjen. Kansje lettere å si ta kontakt så finner vi utav det.

Jo enting er totalt turnoff. Hvis hun/han ikke er konfirtabel/sikker på hva vi vil. Det liker jeg ikke.

Skal det vere noe mellom oss må dette vere noe alle vil.

Jeg kan vere dominerenede/underdanig. Trives i begge roller.

Liker definitivt å bli sett på og bli tatt bilder av.

Tror kansje det er best jeg slutter nå da jeg begynner å bli litt sm....k....

LOL

Håper at alle her inne får en fin vår med masse kos og masse god kvalitet sex.

Klem

Sig

Endret av Kinky6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...