Gå til innhold

Hun skal møte en veninne!


iorna

Anbefalte innlegg

For en uke siden var vi ute på byen med venner, Vi danset drakk og lo og hadde det veldig hyggelig.

Vi gikk pent hjem sammen, (ikke alltid vi gjør det) og snakket om kvelden når vi hadde lagt oss.

Da kom det frem at hun hadde tent på en veninne av henne som vi vet er nokså bi..

Hun mente også hun hadde fått tydelige signaler om at veninnen også var tent.

Dette ble ytterligere forsterket da hun ble invitert hjem til henne på fredag for å se på den nye leiligheten hennes.

Vi ble liggende og fantasere om hvordan fredagen kan utvikle seg og kjærsten min tok helt av i fantasier om hvordan de hadde vill sex. Hun tente voldsomt på tanken og har gått rundt hele uken og gledet seg.

For meg er dette ganske interessant fordi det er helt annerledes enn om det hadde vært med en mann. Det har jeg jo opplevd mange ganger og det er en spenning, sjalusi og smerte i det som er sinnsykt opphissende.

Nå derimot er det hyggelig, opphissende og jeg gleder meg til å høre hva som har skjedd, men den deilige smerten er ikke der.

Veldig spent på morgendagen. Jeg kommer til å holde dere oppdatert etterhvert som ting skjer og sms'ene tikker inn.

 

iorna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen gikk det ikke som vi alle ønsket. Hun kom hjem i 02 tida, etter å ha klint litt og avtalt å møtes en annen gang. Uten noe mere konkret.

Jeg skal komme tilbake når neste møte finner sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...