Gå til innhold

Vestfold/Grenland, trekant, Gangbang. Last chance!

Brygga2

Anbefalte innlegg

Aller først noen spørsmål for å begrense slike unødvendige meldinger.

You know what I mean peeps;)

- Er dere et par?

- Hvis ja, tenner mannen på å se fruen bli knullet?

- Liker dere trekant med fruen i sentrum eller generelt sex med flere mennesker?

- Liker dere unge menn som er med på det meste?

- Liker dere virile menn som holder lenge og er utholdne?

- Er dere mellem 20 og 45 år og ser over gjennomsnittet bra ut?

- Bor dere på østlandet, har hytte i Vestfold eller plutselig er på et hotell i nærheten?

Kan dere svare ja på minst 5 av spørsmålene over, burde dere skrive en slik PM til meg og fortelle litt om hva dere liker og ønsker!

Jeg foretrekker som folk her inne flest å svare profiler med bilde®. Skjønner ikke poenget med å skjule kroppen sin her.

En fordel om dere går godt overens med såpe og vann. Foretrekker røykfrihet, men ikke et must.

Jeg er ikke her for å chatte i flere uker, så ansiktsbilder sender jeg ganske fort og forventer det samme tilbake. Imponerer dere veldig, kan det hende jeg utgir et mobilnummer også

Ellers er jeg 25 år, bor i hjertet av Vestfold. Jobber som bartender og liker det!

Har jeg utelukket noe, eller lurer dere på noe, så spør heller en gjerne.

HUSK: Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort Ha et fantastisk sexliv alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...