Gå til innhold

Naturiststrand debut - Del 2


Randi_a

Anbefalte innlegg

Continued from del 1

 

Han gir meg et mykt kyss på korsryggen og går ut av toalettbåsen. Jeg står igjen lent over doen, pustende. Dirrende. På vei opp bakken til en orgasme. Jeg vil også komme. Lar fingrene gli ned mellom lårene, kjenner den varme klissete sæden mellom fingrene, mens jeg masserer tappen min. Det gikk vel bra, han sprutet ikke inni meg egentlig, tenker jeg. Så godt, stimulerer meg selv mot en lenge etterlengtet orgasme.

 

I min egen snart-orgasme-boble merker jeg bare så vidt at døren bak meg glir opp igjen.

Fikk han ikke nok, rekker jeg å tenker jeg før to store sterke hender griper meg bestemt rundt hoftene, og bena mine blir sparket enda lenger fra hverandre. En eim av tungt og billig etterbarberingsvann fyller båsen, før de store hendene nesten løfter meg opp fra bakken og jeg kjenner han presser seg mot fitta mi.

 

Selv om jeg er dryppende våt, tilsmurt av varm sæd, nyknullet og åpen, svartner det nesten for meg når han presser seg inn i meg. Jeg skriker ut, men får ikke ut en lyd, føler jeg nesten jeg skal sprenges da et monster av en pikk presses hardt dypt inn i meg.

 

Den fremmede bak meg trekker seg litt ut og trer meg bestemt på seg igjen.

Føler pikken fyller meg som et alt for stort stempel, presser sæden som Don Juan hadde lagt så varsomt i fitteåpningen min, dypt inn, i meg. Fitteleppene mine omslutter han så tett at ingenting slipper ut.

 

Han øker rytmen, jeg hører et tungt halskjede rasler for hver gang han støter inn i meg.

En hånd griper tak i håret mitt og rykker hodet mitt hardt bakover, presser korsryggen min ned nesten i en unaturlig bue som gjør at jeg kjenner han bunner hardt i meg.

 

Jeg stønner høyt. Den første lammelsen og sjokket av den enorme pikken har begynt å gi seg og jeg kjenner orgasmen bygge seg ubønnhørlig opp. Fornuften stritter imot langt der bak, men jeg hører meg selv stønne høyt i vellyst:

ÅÅ..ååååååå!!!, kun overdøvet av lyden av magen hans og den tunge pungen som klasker mot meg hver gang han støter inn i meg.

En stikkende svie og en varme brer seg over rompa mi, når den andre hånda hans gir meg et par velplassert harde smekk over de bleke rompeballene mine. Jeg hyler.

Håndflatene har etterlatt to lysende og sviende merker.

 

Brystene mine svinger voldsomt under meg av den voldsomme knullingen. Han bøyer seg over meg, de store nevene hans hendene hans griper rundt brystene mine og klemmer til. Klyper og ruller brystvortene mine mellom fingrene. Drar og vrir. Sender ilinger gjennom kroppen min, en blanding av smerte og nytelse, helt ulikt noe annet jeg har opplevd.

Det ruller innover meg, bølgen av vellyst.

Ååååååååååå!!!!!!!!!

Kroppen rister av en orgasmen som aldri vil gi seg.

 

Hendene hans griper tak i hoftene og råknuller meg, grynter, så presser han seg inni meg…dypt, dypt. Føler nesten som om jeg revner av den grove pulserende pikken, før jeg fylles med en indre varme. Jeg får et øyeblikks panikk, tanken på at han skal sprute i meg, helt ubeskyttet. Tenk om jeg blir gravid!!! Men panikken blir feid av banen av en ny bølge med vellyst. Jeg skriker i orgasmekramper.

 

Føler de enorme mengdene av sæd som han spruter inni meg når han eksploderer. Kjenner formelig hver sprut treffer livmorhalsen min.

 

Kjenner hvordan denne ufordragelige eldre fremmede som hadde stått og sett på når jeg pirret naboen, har tatt meg og tømt seg i meg som et billig ludder. Helt utenkelig, og samtidig som tatt ut av den villeste mørke fantasi. Gitt meg en orgasme ulikt noe annet jeg har opplevd.

 

Han trekker seg ut, fitta mi romler når den halvslappe men fortsatt enorme pikken glir ut og slipper luft inn imellom de nå gapende og oppsvulmende leppene.

Han slipper meg, og jeg segner om og ned på gulvet som en skitten brukt fille.

Så går han ut, med et fornøyd grynt.

Jeg vet ikke hvor lenge jeg ligger der, halvt i svime, før jeg stabler meg på beina og går ustøtt ut av toalettskuret. Den skarpe sola blender meg, føler meg omtåket, men jeg finner tilbake til plassen vår. Don Juan har reist, men jeg ser den eldre vandreren står et stykke unna, ser bort mot meg. Flirer fornøyd.

 

Jeg velter meg ned på håndkledet. Føler meg helt slapp. Brukt. Utbrukt.

Skitten men samtidig sexy.

Kroppen er øm og verker, men varmen fra den sterke solen føles godt og lindrende.

 

Jeg ser bort på Carl som fortsatt sover. Etter en stund glipper han med øynene, smiler mot meg.

Jeg sovnet vist jeg, sier han litt groggy, Har du det bra, kjære? Er det like bra å være her som du håpet på?

Mmmm….ja, sier jeg mykt, Bedre enn det jeg hadde håpet på.

Så ligger vi der stille begge to i solen.

 

Jeg går gjennom i tankene det som jeg akkurat har opplevd. Følelse av både skam og opphisselse. Det føles uvirkelig. Som om i en drøm. Men den såre stompen og den ømme fitta mi er virkelig nok. Følelsen av skam, av å ha gjort noe ulovlig, noe horete, går sakte over til en rar opphisselse.

Lukker øynene og fantaserer om at alle rundt kan se og vet at jeg har blitt knullet som et billig og skittent ludder. Lar bena gli sakte fra hverandre slik at de som vil se kan se.

Se den nyknullete fitta mi.

 

Kjenner at de røde og hovne leppene mine åpner seg.

Carl, sier jeg, du vet det vi har snakket om?

Ja? Svarer han døsig.

Jeg har bestemt meg jeg nå. Vil vedlig gjerne ha et barn jeg, sier jeg og tar hånda hans, mens jeg kjenner den tykke og varme sæden inni meg sakte renner ut mellom de spredte bena mine som lava fra en glødende vulkan.

  • Liker 2
  • Sexy 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Akershus_49

Meget fengslende historie, måtte lese hele med det samme.

Fortsett å skrive like spennende historier, og trenger du litt inspirasjon, så får du nok hjelp her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...
cuckjo skrev (På 21.12.2020 den 20.30):

Elsker fortellingene dine, Randi. Liker at du byr på deg selv og gjør deg tiltrekkende for andre menn, spesielt når mannen din er tilstede. Liker at du tar sjansen på å ha ubeskyttet sex og gjør det utenom at mannen din vet det. Det er pirrende...

Tusen takk for tilbakemeldingen - spennende å høre at noen liker den ?

Klem Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...