Gå til innhold

Naturiststrand debut- Del 1


Randi_a

Anbefalte innlegg

Kommer du? Jeg maser på Carl. Forventningsfull og spent.

Jeg låser døra til den lille spanske ferieleiligheten vi har leid, tar med meg strandnettet og tar hånden til Carl mens vi setter kurs ned mot stranden. Naturiststranden. Det hadde krevd litt innsats å overtale Carl til å bli med dit. Han er litt sjenert og forsiktig av seg og jeg vet at å gjøre noe slikt er langt utenfor komfortsonen hans. Men han ga til slutt etter, etter at jeg hadde maset lenge, vært litt bitchy hadde jeg nok også kanskje vært. Hadde ikke blitt så mye kos på han før han til slutt gikk med på at vi kunne ta et lite besøk.

 

Tanken på å sole seg helt i nettoen på en naturiststrand er noe som hadde pirret meg lenge, men ettersom jeg jobber som lærer så har jeg aldri tatt sjansen på å dra til noen av strendene rundt Oslo. Det skulle tatt seg ut om jeg hadde gjort det og møtt noen av elevene eller foreldrene deres.

 

Jeg kjenner hvordan den varme luften og sola får meg til å svette, selv om jeg bare har dratt over meg en tynn og lett strandkjole. Den varme brisen sveiper inn under kjolen og leker med den nybarberte musa mi. Deilig følelse. Det pirrer og kiler. Elsker å gå uten truse, spesielt når det er så godt og varmt.

 

Stranden er halvfull, men vi finner en fin ledig sandflekk som vi bretter ut de store håndkledene og setter oss ned på. Jeg flekker av meg kjolen, og ser bort på Carl. Han nøler litt men tar forsiktig av seg t-skjorten og shortsen og legger seg ned ved siden av oss..

 

Det føles litt rart, litt forbudt på en måte. Føler at den bleke nordiske huden min lyser opp blant alle de gylne og solbrune kroppene rundt oss. Jeg ser tydelig at Carl er veldig ukomfortabel med hele situasjonen, men jeg stryker han kjærlig på armen og etter en stund ligger vi begge og nyter å kjenne hvordan solen varmer de nakne kroppene våre.

 

Det går ikke lenge før jeg merker at Carl begynner å slumre litt, men jeg ligger og ser meg nysgjerrig rundt. Det ligger nakne folk rundt oss på alle kanter, både menn og damer, unge og gamle, tjukke og slanke. De fleste ser ut til å være erfarne naturister, som bare koser seg og har nok med seg selv. Men jeg legger likevel etter en stund merke til ”vandrerne”, godt voksne menn som bare rusler fram og tilbake, som usjenert kikker og stirrer. Gamle griser, tenker jeg. Esj. Jeg kniper sammen bena og lurer på om jeg skal snu meg rundt på magen, men velger å bli liggende på ryggen. Ikke pokker om de skal få ødelegge dagen her.

 

Heldigvis er det annet å kikke på her. Flere godt veltrente menn som ligger rundt og som nå og da går ned og tar seg en avkjølende dukkert. Jeg klarer ikke å la være å stirre når de solbrune kroppene usjenert går forbi meg mens pikkene deres dovent dingler mellom bena. Kjenner jeg rødmer litt og blir varm i ansiktet. Det sitrer mellom bena mine, og jeg slapper av og lar bena gli litt fra hverandre igjen. Vandrerne får bare stirre dersom det gir de glede.

 

Jeg reiser meg litt opp og spruter litt solkrem i hånda. Den sterke solen vil brenne den bleke huden min på et blunk, så jeg må passe på å smøre meg ofte. Lar hendene smøre kremen over armene og skuldrene, ned over og rundt brystene. Fingrene kommer borti brystvortene, og varme ilinger går gjennom kroppen min. Kjenner at vortene knopper seg og jeg lar hendene dvele litt på de. Gir fra meg et lydløst sukk. Å, kjenner på hvor kåt jeg egentlig er. Jeg åpner øynene og ser meg litt rundt, ser om noen har sett meg, og møter to brune øyne. Et kritthvit smil lyser mot meg fra en kjekk spansk mann som ligger noen meter nedenfor oss. Jeg rødmer, lukker øynene og trekker til meg hendene. Later som ingenting. Føler blikket hans gransker meg, sveiper over kroppen min. Jeg er flau, tatt på fersken, men samtidig kjenner jeg hvordan opphisselsen brenner i meg. Så går det en liten djevel i meg. Jeg fyller nevene med solkrem og fortsetter å smøre meg inn igjen, lar hendene massere og smøre inn brystene, lar de gli ned og smører inn lårene. Later som jeg ikke ser at han stirrer på meg. Jeg kjenner at jeg er våt, kjenner hvordan blomsten min åpner seg når jeg lar lårene gli fra hverandre og jeg begynner å smøre innsiden av lårene. Lar fingrene gli over de glatte leppene, smører inn den tynne og vare huden med solkrem.

 

I øyekroken ser jeg at han ser på meg. Han legger seg på magen, og slik han ligger ser han rett opp mellom bena mine. Jeg blir varm, føler meg litt dirty. lar fingrene stryke litt for mye og litt for lenge over den nå dryppende musa mi, eller…akkurat nå er den ikke en søt mus, men en våt og svulmende fitte. Jeg kan ikke la være å begynne å fantasere om hva han skjuler der han ligger på magen og kikker usjenert på meg.

 

Ser meg rundt, ingen andre har lagt merke til showet mitt. Jo, der…litt bortenfor står en litt kraftig eldre mann og stirrer på meg. En av vandrerne. Helt naken bortsett fra et tjukt gullkjede rundt halsen. Han flirer mot meg og jeg ser at hånda hans søker ned og stryker seg selv. Wow, han var i allefall kraftig utstyrt, tenker jeg, når jeg ser han løfte opp et lite monster av en kuk, som er svær selv i halvslapp tilstand. Vel, vel, vil han kikke så får han vel det. Kanskje jeg gjør en god gjerning og gjør dagen for han, tenker jeg mens jeg føler en ekstra opphisselse av å ublu blotte meg slik, som et billig ludder.

 

Jeg lar oppmerksomheten gå tilbake til kjekkasen på stranda nedenfor. Han smiler mot meg, nikker oppmuntrende. Carl snorker ved siden av meg.

 

Ååå….så kåt jeg er.

Lar en finger nysgjerrig søke inn mellom det våte leppene mine, lar den gli sakte inn og ut igjen…Jeg ser hvordan den glinser av safter. Don Juan nedenfor lar hånda si gli ned innunder kroppen, løfter seg litt opp på siden og jeg ser at han har en begynnende ereksjon.

 

Lar fingeren gli forsiktig inn igjen, lar tanken mine begynne å leke med hvordan det ville vært å bli tatt av han, bli knullet her , rett her på stranda. Jeg blir nesten andpusten, og kjenner det begynner å bygge seg opp i meg. Jeg åpner øynene og ser ned på han. Møter blikket hans. Han smiler. Jeg slikker leppene mine. Føler at lystene tar kontrollen her nå….helt vilt, jeg bare må ha han, må kjenne han inni meg…men kan jo ikke det.

 

Jeg må vekk, ser meg rundt, ser et skur med toaletter et stykke lenger opp på stranden. Møter blikket hans igjen. Jeg reiser meg opp og går opp mot skuret. Ubevisst prøver jeg å vrikke litt fristene med baken, men innser at det nok bare blir litt keitete; jeg er jo ingen brasiliansk sambadanser akkurat.

 

Tankene går gjennom hodet mitt. Hva er det jeg gjør? Leker med ilden. Rømmer jeg, eller sendte jeg han en invitasjon med blikket? Skjerp deg, du er gift! Ta deg sammen!

 

Jeg går inn under blikktaket og finner meg en av båsene. Må sette meg ned, kjøle meg ned. Jeg skyver igjen døren bak meg…puster ut….wow…..dette må ha vært noe av det mest opphissende jeg har gjort. Blottet meg som et ludder for en fremmed. Det sitrer i fitta mi. Skal til å snu meg for å sette meg ned på lokket for å masturbere; må få sluppet ut litt damp her nå for meg selv, da døra dyttes forsiktig opp bak meg. Skal til å snu meg, da jeg kjenner to varme hender som legger seg på hoftene mine. Jeg stopper nesten å puste! Jeg tør ikke snu meg.

 

Hendene stryker meg kjærlig over ryggen, bøyer meg forsiktig framover. Hva skjer? Er dette en drøm? Hånda presser forsiktig mot ryggen og jeg bøyer meg lydig sakte framover over toalettet. Jeg er hans, jeg blir viljeløs under hans varme kjærlige hender. Kjenner han står bak meg, inntil meg, den stive pikken hans mot den bleke rompa mi. Forsiktig bøyer han den ned og lar den gli inn mellom lårene mine, kjenner den presser lett mot leppene mine før den lett glir inn i meg. Jeg er gjennomvåt, klar og åpen og den fremmede stive deilige pikken glir rett inn i meg. Jeg biter meg leppene og sukker.

Eres tan bella, hvisker han mens han begynner å jobbe seg kjærlig ut og inn av meg.

 

Herregud, tenker jeg. Jeg står og lar meg bli knullet av en fremmed..åå…..det er så godt!

Han er ikke så stor, men litt større enn Carl. Han jobber rytmisk ut og inn av meg. Kjenner hvordan den muskuløse kroppen hans jobber bak meg, varmen fra kroppen hans hver gang han presser seg inn i meg. Det bygger opp i meg, støtter meg mot sisternen og støter mot han. Jobber med fittemusklene, griper og holder han hver gang han er inni meg. Hører han puster tyngre, rytmen øker…

 

I et klart øyeblikk innser jeg hvor risky dette der, en fremmed som knuller meg helt uten beskyttelse. P-pillene har jeg slurvet med i det siste, ettersom vi har diskutert at vi kanskje vil ha et barn.

 

Oh….you have to…ohh….be careful, hvisker jeg, you must not come inside me…..!

 

Don Juan skjønner tegninga og i det jeg kjenner han stivner til og jeg hører han stønner trekker han seg ut slik at spruten bare kommer i de ytre skamleppene mine, og lar resten komme utover fitta mi og mellom rompeballene. Kjenner hvordan de varme klattene treffer den dampende og gapende fitta mi, dekker den som en varm dundyne.

 

Han gir meg et mykt kyss på korsryggen og går ut av toalettbåsen. Jeg står igjen lent over doen, pustende. Dirrende. På vei opp bakken til en orgasme. Jeg vil også komme. Lar fingrene gli ned mellom lårene, kjenner den varme klissete sæden mellom fingrene, mens jeg masserer tappen min. Det gikk vel bra, han sprutet ikke inni meg egentlig, tenker jeg. Så godt, stimulerer meg selv mot en lenge etterlengtet orgasme.

 

To be continued i del 2....

  • Liker 1
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...