Gå til innhold

Naturiststrand debut- Del 1


Randi_a

Anbefalte innlegg

Kommer du? Jeg maser på Carl. Forventningsfull og spent.

Jeg låser døra til den lille spanske ferieleiligheten vi har leid, tar med meg strandnettet og tar hånden til Carl mens vi setter kurs ned mot stranden. Naturiststranden. Det hadde krevd litt innsats å overtale Carl til å bli med dit. Han er litt sjenert og forsiktig av seg og jeg vet at å gjøre noe slikt er langt utenfor komfortsonen hans. Men han ga til slutt etter, etter at jeg hadde maset lenge, vært litt bitchy hadde jeg nok også kanskje vært. Hadde ikke blitt så mye kos på han før han til slutt gikk med på at vi kunne ta et lite besøk.

 

Tanken på å sole seg helt i nettoen på en naturiststrand er noe som hadde pirret meg lenge, men ettersom jeg jobber som lærer så har jeg aldri tatt sjansen på å dra til noen av strendene rundt Oslo. Det skulle tatt seg ut om jeg hadde gjort det og møtt noen av elevene eller foreldrene deres.

 

Jeg kjenner hvordan den varme luften og sola får meg til å svette, selv om jeg bare har dratt over meg en tynn og lett strandkjole. Den varme brisen sveiper inn under kjolen og leker med den nybarberte musa mi. Deilig følelse. Det pirrer og kiler. Elsker å gå uten truse, spesielt når det er så godt og varmt.

 

Stranden er halvfull, men vi finner en fin ledig sandflekk som vi bretter ut de store håndkledene og setter oss ned på. Jeg flekker av meg kjolen, og ser bort på Carl. Han nøler litt men tar forsiktig av seg t-skjorten og shortsen og legger seg ned ved siden av oss..

 

Det føles litt rart, litt forbudt på en måte. Føler at den bleke nordiske huden min lyser opp blant alle de gylne og solbrune kroppene rundt oss. Jeg ser tydelig at Carl er veldig ukomfortabel med hele situasjonen, men jeg stryker han kjærlig på armen og etter en stund ligger vi begge og nyter å kjenne hvordan solen varmer de nakne kroppene våre.