Asian22 Skrevet 8. februar 2015 Share Skrevet 8. februar 2015 Da er vi på jakt etter litt hverdagskos igjen... Leke litt med meg på solarium? En runde i baksetet i bilen din? Ta meg hardt nede i boden min? Valget er ditt^^ Holder til på Lørenskog i Oslo. Vi er begge 24 år og er veldig opptatt av diskresjon og renslighet. Send meg en PM og fortell litt om deg selv, evt hva som tenner deg og dine fantasier:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobo95 Skrevet 8. februar 2015 Share Skrevet 8. februar 2015 Dette virker veldig fristende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest grimreaper Skrevet 9. februar 2015 Share Skrevet 9. februar 2015 Utrolig flotte bilder og ikke minst en spennende annonse. Ta deg hardt i boden din frister veldig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 9. februar 2015 Share Skrevet 9. februar 2015 Både solarium og bod høres jo pirrende ut Så tar gjerne en tur en kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drillmeister Skrevet 12. februar 2015 Share Skrevet 12. februar 2015 Anytime! Stiller tvert opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brygga2 Skrevet 15. februar 2015 Share Skrevet 15. februar 2015 Har sendt en PM ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neverlookback007 Skrevet 15. februar 2015 Share Skrevet 15. februar 2015 Har god plass i bilen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.