parTroms Skrevet 6. februar 2015 Share Skrevet 6. februar 2015 Par på 29 og 33år der mannen her tenner veldig på å se på dama nyte andre menn. Hun ønsker seg derfor velutstyrt mann som kan gi henne noe hun ikke får til vanlig^^ Ønsker finne noen vi kan treffe fast^^ Er du en velutstyrt mann som ikke har noe i mot at mannen i forholde ser på er du kanskje den vi leter etter ingen bilde ingen svar. Renslighet/diskresjon er alfaomega for oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest malsandy4u Skrevet 7. februar 2015 Share Skrevet 7. februar 2015 If it is in Oslo, then you can count on me!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bianchianto Skrevet 7. februar 2015 Share Skrevet 7. februar 2015 I am in Troms region, if you're interested don't hesitate to contact me. Jeg er i Troms regionen, hvis du er interessert ikke nøl med å kontakte meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Partner4you Skrevet 16. februar 2015 Share Skrevet 16. februar 2015 Hei! Tromsømann med over snittet pikk her;) At han ser på pirrer bare ekstra;-) Jeg vil gjerne møtet deg/dere flere ganger, blir bare bedre av det:) Ta kontakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.