Gå til innhold

heiditøsens gangbang 3 februar


horebruker

Anbefalte innlegg

Å arangere en gangbang er ikke det letteste og få til og det kan jeg skrive under på.

 

Jeg får låne en 46 år gammel tøs fra en annen master som jeg har gjort for 3 gang nå med full suksess.

 

Denne gangen ville jeg ordne til ett gangbang (tøm/rømm treff) der jeg inviterete sikkert 8-9 stk.

Som organisatör for min første gangbang viste jeg ikke helt hvordan jeg skulle arangere dette i forhold til

treff sted osv.(jeg er avhengig av at treffet skjer på dag tid)

 

Det endte med at jeg letet etter menn som ville ta i mot oss hjemme privat .

 

tilslutt fikk jeg faktisk av alle ting låne rom av ei hyggelig student her i stavanger.

Hun var faktisk behjelpelig med og ta i mot deltagerne som skulle komme.

Jeg fikk hennes telefon nmr som jeg videre formidlet til de som skulle komme med tid ,sted .

Jenten på 20 ville ta i mot gjestene ettervert de meldte sin ankomst.

Alt dette funket veldigt bra under seansen.

Eneste problemet var at det møtte kun opp 3 stk........hva feiler det folk egentlig som vil chatte i timevis og ta min tid dyrebare tid og når alt kommer til alt så dukker de ikke opp:(

Men skal sies at dette er ett stort problem i disse gangbangmiljøene og jeg var forberedt på det, men jeg blir veldig overasket at det skulle skje .

Men til selveste gangbangen ...

Jeg møtte jo tidligere opp med tøsen for og gjøre oss klar til de skulle komme.

 

Jeg startet med med litt verbal dominanse som resulterte i fistfucking av tøsen , det skal sies at dette var avtalt på forhånd.

Hun hadde 6 orgasmer for de andre skulle komme.

Heidi er extremt kåt og er ei av de som får multiorgasmer .

 

Kl 1230 kom de 2 første inn døren :) en med en voksen grov pikk (hun hadde problemer med og gape over faktisk:)

den andre mer normalt utrustet .han var mer beskjeden og ville bare bli sugd og tømme seg i hennes munn.

Han andre knullet henne og sprutet over hele henne fitte og mage.

Når de var ferdige kom det en voksen mann 58 år inn dørene som imponerte meg veldig da han var veldig aktiv og verbal .

han og jeg brukte henne sammen da da hun fikk suge og bli knullet hardt samtididgt og endte med at begge sprutet munnen henne full.

Alt i alt kan en vel si det ble en ok opplevelse for henne og meg som arangør siden dette var min første arangerete gangbang.

Men neste gang håper jeg på flere menn.

 

Håper at neste gang at kanskje er fler menn her inne som kan være intreserte og bli med.

Faktisk ikke en eneste en fra norcuckold kontaktet meg og viste seriøs intresse.

 

Kontakt meg gjerne for og diskutere og arangere:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det finnes ei dame i Rogaland som ønsker seg en gangbang o.l så er det bare og ta kontakt.

Jeg kan organisere en lignende setting.

Vertinnen på 20 var villig til og gjenta og stiller med sted.

Bare ta kontakt.

Heiditøsens mann fikk sendt bilder og ble ringt opp underveis i gangbangen så her er det bare og ta kontakt cuckold par hvis hotwifen vil gangbanges:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Virkeligt synd at folk er så useriøse. Det er virkeligt ikke lett å få alt til å klaffe.

Har selv som mange andre også blitt "lurt" av useriøse folk.

Det er virkeligt irriterende og ødelegger for oss som er seriøse i det vi søker da man ikke blir tatt på alvor.

Synd jeg ikke kunne delta da g

GB er en av de tingene som er deff på topp av ti på topp lista.

Har deltatt og kan bare skryte.

Stå på og virkeligt bra at dama ble fornøgd da det er jo det som liksom er mye av grunnen til at vi holder på.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...