Mankell-78 Skrevet 4. februar 2015 Share Skrevet 4. februar 2015 Tenkte å høre her litt om bruk av ankelkjeder, Hvem av fruene bruker det neste hele tiden? Hvem bruker det av og til? Hvem bruker det kunn ved spesielle anledninger? Og hvem bruker det aldri? Også håpet jeg på tilgivelse om det er en lik tråd her fra før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naughtygirl86 Skrevet 8. februar 2015 Share Skrevet 8. februar 2015 Bruker det av og til, når jeg er på jakt.... Men det passer jo ikke med lårhøye støvletter, så det blir når jeg kan bruke andre sko hvor det synes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mankell-78 Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Share Skrevet 9. februar 2015 Godt du bruker det i blant, får du noe respons da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naughtygirl86 Skrevet 9. februar 2015 Share Skrevet 9. februar 2015 Godt du bruker det i blant, får du noe respons da? Ikke hittil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mankell-78 Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Share Skrevet 9. februar 2015 Så dumt, selv prøver jeg å gi kompliment til damer jeg ser med ankelkjeder. Uansett om fe bærer ankelkjede av cuckold grunn eller ikke er det jo hyggelig å gi kompliment:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Andy Skrevet 12. mai 2015 Share Skrevet 12. mai 2015 Det er utvilsomt sexy med ankelkjede, uansett hvilken grunn det bæres av, men er det noen her inne som har fått respons av noe slag på ankelkjedet sitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornygirl Skrevet 12. mai 2015 Share Skrevet 12. mai 2015 niks.. brukt både her og utenlands, og ingen kommentar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Andy Skrevet 12. mai 2015 Share Skrevet 12. mai 2015 Kanskje vi menn må ha som mål i sommer å være mer oppmerksomme på kvinner med ankelkjede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornygirl Skrevet 12. mai 2015 Share Skrevet 12. mai 2015 Kanskje vi menn må ha som mål i sommer å være mer oppmerksomme på kvinner med ankelkjede? Ikke umulig.. :-) De som "kjenner meg" vet at jeg ikke skjuler mine hensikter på noe vis når jeg er ute... ;-) Heller ikke ankelkjedet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 12. mai 2015 Share Skrevet 12. mai 2015 Kjenner deg, og er rimelig sikker på at jeg hadde forstått dine hensikter, om du/dere hadde vært i det moduset. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 20. mai 2015 Share Skrevet 20. mai 2015 Ankelkjede er pent og sexy på en kvinnes ben. Bruk det mer kjære kvinner:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.