Gå til innhold

Chat problemer


annelise76

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har hatt problemer med chatten den siste uken. Plutselig så henger den seg opp på en måte og så kommer det opp at ingen er pålogget (det står "Chat (0) ). Og da kan jeg ikke lenger snakke med noen, heller ikke de som jeg allerede har en samtale med. Er det bare meg som har dette problemet og er det noen som vet hva som kan gjøres?

 

Sorry til dere som jeg snakker med når dette skjer...

 

 

klem annelise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har hatt problemer med chatten den siste uken. Plutselig så henger den seg opp på en måte og så kommer det opp at ingen er pålogget (det står "Chat (0) ). Og da kan jeg ikke lenger snakke med noen, heller ikke de som jeg allerede har en samtale med. Er det bare meg som har dette problemet og er det noen som vet hva som kan gjøres?

 

Sorry til dere som jeg snakker med når dette skjer...

 

 

klem annelise.

 

Hei annelise76,

 

Vi kjenner til problemet veldig godt og vi jobber med å fikse det. Beklager bryderiet/irritasjonen dette medfører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...