Gå til innhold

Første cuckold opplevelse


Rasarn

Anbefalte innlegg

I natt var jeg så heldig å få oppleve at samboeren min fikk seg enn annen kuk enn min.

Var på vorspiel til en kamerat som jeg vet hun synes er kjekk,har snakket litt om å få med han på trekant og det var egentlig planen i går,men...

Ble en bytur først så nachspiel hjem til han kameraten etterpå.

Dama mi fulgte etter kompisen min på badet og begynte å rote med han,så skulle jeg komme etter og bli med,men hun hadde ikke merket at han låste døra...så det ble ikke noe på meg der da. Satte meg i sofaen å snakket med de 2 andre som var der å bare og bare nøt lydene som kom fra badet.....

Når de var ferdige kom dama mi inn på stua,nypult og glad....og kompisen min sovnet på badegulvet. Tok taxi hjem og der ble det puling på meg også,hun fikk flere orgasmer før hun sugde meg tom,har aldri kjent fitta hennes så våt før,selv om han ikke hadde kommet,fitta har vært like våt i dag også så vi har knullet massevis i dag også:D

Så er vel tydelig at det ikke bare var meg som likte det der....

Regner med det blir flere sånne runder når det ordner seg med barnefri helg igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit at de har sendt sms til hverandre og planlegger at det blir trekant neste gang,han var villig til å bli med på det.

Hun sier også at vi skal ha trekant med en ekstra dame,og at jeg kan få lov til å ta en annen dame alene.

Går en spennende vår i møte.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I helgen var vi utenbys på hotell weekend med jobben min,

planen var at vi skulle finne oss ei dame som ville være med på trekant eller en ekstra mann.

Men det var ingen aktuelle kandidater der så det ble bare oss to,men godt det å...

Så da får vi satse på at der blir litt action om 14 dager visst det ordner seg med barnefri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...