Gå til innhold

Til kvinnene / Hotwifene


DominantBull

Anbefalte innlegg

Jeg kalte dette innlegget "Til kvinnene", fordi jeg vet at det vil få NOEN av kvinnene og alle mennene til å klikke på det.

Og siden jeg føler for å snakke med dere gutta, OG markedsføre til dere kvinnene.... så virket dette som en god ide.

 

Jeg har nå hatt kontakt med flere, både som lister seg som cuckold menn og par, men 2 ting har vært gjennomgående hos alle.

Mennene (cuck'ene) er chatterne, og at det i begynnelsen er ett voldsomt (og forståelig) behov for å vite hva jeg ønsker å gjøre med dem.

 

Det å tenne ett annet menneske i ett gitt øyeblikk, i en gitt dialog eller setting, det være seg å få en mann hard og ivrig eller en kvinne til å trekke pusten og klemme lårene sammen, er ikke så veldig vanskelig.

Det handler simpelthen om å stille spørsmål og å ta dem med på en reise i mitt eget fantasiliv, med noen justeringer basert på deres signaler tilbake.

 

Men fantasi og tenning er uhyre subjektivt. Det betyr lite for din Hotwife at du synes jeg er en interessant type. Eller at jeg gjorde deg hard eller kåt.

Hun føler at du har tatt kontrollen. Og at du forsøker å styre noe som tross alt skal være hennes nytelse.

 

Og å for deg å forsøke å videreføre den følelsen som jeg skapte i deg der og da til henne, blir litt som om hun skulle forklare deg hvordan det føles å føde; Blasst og uten dybde.

Og hvor vi mannfolk trenger dynamikk og "popcorn action", trenger kvinner fargene og dybden.

Hvordan rommet så ut, hvordan det føltes å ha hånden min i håret i nakken, om hun er fornøyd med hvordan håret hennes er eller antrekket den kvelden, hvordan det føltes å se deg i øynene med meg inni seg, hvordan det føltes å få champagne helt i navelen, eller å sende deg den MMS'en.....

 

Så om dere cuckene skal være dem som fisker, så må dere ha vett nok til å gi stanga over til hotwifene relativt umiddelbart. For det er hun som bestemmer om tiden og settingen, (og fisken!), er riktig til å hale den inn i båten.

 

Så spesielt om dere er ferske i dette så må du må stole på at din Hotwife VET hva som tenner deg og kommer til å inkludere deg. For det gjør hun.

Og stole på at jeg kan gi henne en hånd å holde i slik at hun våger og ønsker å gå videre.

For hun trenger 2 hender å holde i.

2 hender til å gi henne den tryggheten som hun krever for å ha en god opplevelse.

 

Min OG din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, jeg leste med stor interesse innlegget ditt om cuckens "ummettelige" behov for å vite hva som skal skje under et Bull-treff og da særlig med meg. Jeg kjente meg veldig igjen. Vi har til nå hatt flere treff med ulike menn, og jeg har etter hvert kommet til den "smertefulle" erkjennelsen at jeg nå aksepterer ikke å vite hva som skal skje/kommer til å skje. Slik min hotwife og jeg nå gjør det, får jeg anledning til å "screene" kandidatene ved å ha en kort chat med dem på nettet. Hvis jeg er beroliget (at han er en Bull jeg kan respektere og dermed føler er en mann jeg naturlig kan overgi min kjæreste til) sender jeg han videre til min hotwifes epostadresse som jeg ikke har adgang til. De fortsetter dialogen, og men uten at jeg er kjent med innholdet. Jeg får beskjed om det er treff, jeg får vite hvem det er hun har bestemt vi skal møte, men ikke mer. På den måten får jeg bare vite det hun mener jeg har behov for å vite. Og det er faktisk svært så opphissende!

 

Ja, vi gjør jo dette først og fremst for hennes nytelse. Det er den som skal stå i sentrum, ikke min. Men det er selvfølgelig nervepirrende å slippe en fremmend mann inn i sexlivet vårt. Derfor trenger en hotwife slik vi ser det 4 hender å holde i; både Bullen og cuckolden må skape trygge rammene slik at hotwifen kan gi seg hemningsløst og fritt over til en fremmed mann. Og da har du helt rett: Siden det er hun som står i sentrum og ikke cuckolden, må vi slippe kontrollen og stole på at hotwifen vet hva som er best for henne. Ekstasen og begjæret oppstår der og da, i møtet mellom Bullen og hotwifen. Og når det skjer, er det fantastisk! Da kan ikke vi cuckolder insistere på forhånd å vite hva som skal skje og hva vår rolle skal være. Vi må leve med usikkerheten, men også spenningen, vi må gi slipp på skjemaet og lære å improvisere til beste for henne. Men kreves selvfølgelig mot og trygghet, og ikke alle cuckolder har det, selvfølgelig.

 

Du skriver at det er mange chattere blant cuckoldene. Det er det sikkert! Men det er det faktisk også blant dem som kaller seg Buller. Mange er tøffe i trynet på mail, men når det kommer til treff, blir de veldig opptatt og ingenting passer, samtidig som de svært gjerne vil ha bilder og vite mer om hva vi liker. Så mitt råd til cuckoldene der ute er; stay away fra denne type menn, hvis du ønsker møte IRL!

 

Og, nei, vi er ikke chattere!! Vi er ute etter virkelige Buller som kan gjennomføre et virkelig Bull-treff!

 

Hennes cuckold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...