Gå til innhold

Oppfordring til alle:)


Nordland par32&33

Anbefalte innlegg

Hei, jeg deler gjerne.

Dette er noe hennes bull skrev til meg etter at han var med henne uten at jeg var tilstede. Jeg kom til de senere.

 

Møtte deg i døra på vei ut, som du vet, og jeg forstod straks at Hun ventet på rommet. Dro opp hvor hun åpnet i morgenkåpe. Hun gav meg en god klem og gikk og la seg på sengen. Vi utvekslet noen hyggelige ord, og så sa hun at hun hadde vært på ferie og blitt brun, og åpnet morgenkåpen for å vise meg. Jeg kjente på brunfargen med hendene og bøyde meg over henne og tok på brystene og smakte på vortene. Hun dro meg hardt til seg og kysset meg. Skikkelig heftig tungekyss. Tok av meg genseren og t-skjorte og slikket fitta hennes. Hun likte det godt. Fortalte henne hvor godt hun smaker.

Tok av meg resten av klærne og så satte jeg meg over magen hennes og førte pikken opp mot brystene og til munnen hennes. Hun sugde godt og sa at den var like god som hun husket den. Så slikket jeg henne litt igjen før jeg trengte inn i henne. Hun var veldig våt og nøt det. Hun sa det blir bedre for hver gang. Tok henne slik i misjonæren og hun kysset meg igjen. Sa jeg måtte ta det litt med ro slik at hun ikke kom for fort.

Senga skled fra hverandre, og jeg satte meg bakover, og etterhvert red hun meg. Etter litt ble det for mye for henne, og det gikk for henne. Det var en deilig opplevelse, og jeg tok den ut for å prøve å holde meg igjen. Men kjente at det var vanskelig, så jeg dyttet den inn igjen og lot det stå til. Rett etterpå kom du inn.

 

Da jeg kom bort til de hadde det akkurat gått for de begge, så jeg la meg ned og slikket fitten hennes. Det er så godt.

 

Vel dette var noe jeg kunne dele med dere. hva tar stafettpinnen videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...