Gå til innhold

Faren med følelser.


Nordland par32&33

Anbefalte innlegg

Vi har hatt gleden av å bli kjent med en bull herfra og det har fungert perfekt for oss. Han er omtenksom, viser respekt, kjenner sin plass og har behandlet oss begge med ro og forståelse slik at vi er blitt veldig trygg på han.

Vi har vokst inn i dette trekantforholdet men aldri har det vært følelser som har truet vårt forhold. Vi er nok alle tre blitt glad i hverandre og vi tre utfyller hverandre med de rollene som vi har i denne leken.

Som cuck har jeg full tillit til at han aldri ville gått over grensen fra bull til kjæreste for henne. Jeg er så trygg at de også har møtt hverandre uten meg tilstede, dvs jeg ankom hotellet en god halvtime etter at de hadde begynt. Fantastisk oplevelse og godt for alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleHubby

Dette er et 2 egget sverd, men følelser i bildet i fra Bull eller HW/Fruen i dette er totalt ikke snakk om, skjer noe slik er det bare for den parten å trekke seg, det har ikke skjedd hos oss, men med oss og det måtte endel tid til for at han som var Bull da fattet det og skjønte det, er mange som ikke kjenner helheten med dette og faller litt utenom, men som sagt er det hva man setter ned i avtalen og ikke minst forholder seg til den.

 

Åpenhet og ærlighet er grunnstenen i dette, og alle bør vel være klare over hva de driver på med og hvor de hører hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelsene er vanskelig å styre selv om både par og bull er helt klar på regler.er mye følelser i sving når det er 2 nakne kåte kropper ilag.jeg som tilskuer(både når jeg tilstede og hjemme)vil ikke det skal være noe grense i senga,så mitt ønske er å få se kos,kyss og klining når det står på.å akkurat der tror jeg det er mulighet at følelser kan oppstå når man er så intim.men satser og tror at kona ikke lar sine følelser ta overhånd når det gjelder sex med bull!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss har dette vært helt problemfritt. Hun og jeg har et tett, kjærlig og nært forhold som er helt unikt. Og vi tviler ikke på hva vi føler for hverandre. I tillegg har vi snakket oss gjennom alle eventuelle problemstillinger på forhånd. Vi kom til at det ikke kan være grenser når hun har sex med vår bull, det som skjer må få lov til å utvikle seg naturlig. Tror ikke hun vil slappe av og nyte det dersom hun hele tiden må tenke på hva hun ikke kan gjøre og passe seg for hva hun sier.

Jeg vet at hun har klint skikkelig med sin bull, og jeg har også sett det selv. Jeg har faktisk ønsket at hun skulle slå seg løs og bare nyte det som blir riktig for henne.

Kanskje det å kline er det mest intime to mennesker kan gjøre, så dette kan være det området der kanskje par som prøver cuckold kan få utfordringer. For oss har som sagt dette fungert helt fint, for etter sexen, får bullen kun en klem eller suss på kinnet som farvel.

Er par usikre, umodne eller ønsker forskjellige ting - så er nok ikke cuckolding noe for de. Og selv om en er aldri så godt forberedt, så vet en aldri hvordan en egentlig vil reagere når bullen tar seg til rette.

Ønsker alle en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...