Gå til innhold

Lett bytte


Gjest agderbull

Anbefalte innlegg

Gjest agderbull

Endelig på plass på hotelrommet etter en slitsom reise med kø, forsinkelser og sure folk. Jeg la meg ned på senga og pustet ut. Denne jobben tok snart knekken på meg. Reising var definitivt ikke noe jeg likte. Kone og barn gjorde reiselysten vesentlig mindre. Dette var tredje reisen på to uker og allerede nå kjente jeg lengselen etter familien melde seg. Ironisk nok plinget det inn en melding på telefonen fra fruen. "Jeg skal bare vaske ferdig resten av huset og legge barna. Så ringer jeg deg ca 22?". Jeg smilte og sendte svar. "Bare ring når du kan. Skjer ikke mye her likevel "

 

Jeg kastet klærne på gulvet og gikk naken inn på badet. Selve rommet var stort og flott, men de kunne jo pusset opp litt her også når de først var igang. Dusj i badekar var det verste jeg visste, men må man så må man. Jeg hoppet oppi og lukket øynene mens dusjstrålen traff meg. Varmt og deilig. Tok meg selv i å småkose litt med en smått voksende kuk. Deilig. Dusjet ferdig og kledde meg igjen. Følelsen av å være nydusjet er helt vidunderlig. Jeg så på meg selv i speilet før jeg gikk ned for å spise middag i restauranten. Eller mer riktig vil vel være å kalle det kveldsmat. 32 år kunne vært verre tenkte jeg med meg selv. Ting var på stell. Hus, kone, barn, båt, hund. Tilogmed på jobb hadde jeg allerede oppnådd mye.

 

Nede i restauranten var det nesten ikke folk. Et eldre par satt og pratet, mens et ungt par tydeligvis bare hadde øyne for hverandre. Det var noe deilig med jenter som viste kløft. Jeg tok en plass der jeg hadde god utsikt. All masingen på min egen kone om å vise litt mer hadde ikke slått helt an. Ikke det at hun hadde så store pupper. Jenta jeg så på nå var nok en del større enn henne på det området. Var det en fantasi jeg aldri hadde fått oppfylle var det store deilige pupper. Jeg tok meg selv å bli småkåt mens jeg tankte tanken. Smilte for meg selv og åpnet menyen. Fortsatt ikke imponert over hvor dårlig utvalget på slike menyer er. Men det endte med en lett middag som gjorde jobben.

 

Jeg satt ved bordet og leste avisen etter maten. Skulte litt bort på paret. Hun strøk han over en stadig voksende bul. Jeg smilte. Hadde de sett at jeg så på? De reiste seg og forlot bordet med kurs for rommene. Det ville nok bli en temmelig het natt på det rommet. Litt skuffet over at underholdningen forsvant gikk jeg bort til baren og bestilte en øl. Tre damer kom inn litt fnisende. De var nok rundt 40 og så ut som de var på tur sammen. Jeg sukket litt over eldre fulle damer som driter seg ut på fylla mens jeg ble sittende å se på tv fra barkrakken. Klokka gikk mot ni. Etter noen minutter setter en av damene seg ved siden av meg. "Hei!" sier hun på klingende stavangerdialekt. "Hei?" sier jeg litt spørrende tilbake. "Er du helt alene du da?" spør hun. "Alene her på kurs men ikke helt alene" sier jeg og lar henne se ringen jeg har på fingeren. "Tør din kone å slippe deg løs alene altså" ler hun mens hun snur seg mot meg. Først da ser jeg den store utringningen hun har. Blikket mitt faller ned på brystene hennes nesten som ved refleks. Store deilige solbrune pupper. Jeg flytter blikket opp og merker at jeg rødmer lett. "Jeg er jo en gift mann" sier jeg og rensker halsen. Hun smiler. "Selv gifte menn har lov å se vet du" sier hun ertende. "Vil du ha en øl?" spør jeg for å få samtalen over på noe helt annet. "Så du får lov å spandere på andre damer altså?" sier hun. Jeg smiler nervøst. "Jeg heter Ann" sier hun og strekker ut hånden. "Knut" svarer jeg kort. "Vi er bare på en jentetur denne helgen men de to andre er mest opptatt av strikkeoppskrifter" "Hva er du opptatt av da?" spør jeg og angrer med det samme ordene forlater munnen min. Hun tar en slurk av glasset sitt. Ser på meg og legger hånden på låret mitt. "Jeg har tenkt å forføre en mann i kveld" sier hun og smiler lekent. Jeg svelger tungt. "Jeg bryr meg ikke om du er gift eller om du later som du har moral" sier hun. "Men jeg vet du har lyst til å se mer av puppene mine og jeg skal gi deg en opplevelse du aldri får igjen. Og uansett hva du tror nå så kommer jeg til å få det jeg vil" Jeg smiler. "Jeg er gift, har kone og barn" Jeg er ikke interressert" sier jeg og ber bartenderen sette alt på rommet mitt mens jeg reiser meg. Ann reiser seg samtidig. Presser seg mot meg. De store puppene kjennes så myke og deilige ut mot brystkassen min. Hånden hennes glir over kuken min som reagerer umiddelbart. "Jeg synes kuken din sier noe annet" hvisker hun. "Sees snart da" smiler hun i det jeg snur meg og går tilbake til rommet mitt.

 

Vel oppe rister jeg på hodet. Setter meg ned på senga og lurer på hva som akkurat skjedde. Kuken var steinhard nå. Hvilke knapper hadde hun trykket på som fikk meg så ufattelig kåt. Kuken nektet å komme ned igjen og sprengte mot buksa så hardt at jeg var nødt til å kneppe opp. Akkurat i det jeg hadde slengt meg ned på senga for å puste ut mens jeg ventet på at min kone skulle ringe, banket det på døren. Rart. Jeg har ikke bestilt roomservice akkurat. Jeg åpner og stikker hodet ut for at ikke den steinharde kuken skal gi en uskyldig hotelansatt sjokk. Det knyter seg i magen når jeg ser hvem som står der. "Du" sier jeg spørrende. Ann ser på meg og smiler. "Jeg sa jo at dette har du ikke kontroll over". "Og jeg sa at jeg var gift og ikke interessert" hvisker jeg og lar blikket nok en gang falle ned på de store deilige puppene hennes. "Liker du det du ser?" Kuken står som et spett nå. Hun presser opp døren. "Hvis du ikke slipper meg inn kommer alle gjestene til å høre dette" sier hun. Jeg åpner opp døren og forsøker forgjeves å skjule den harde kuken. "La oss gjøre en avtale Hr. Moral" sier hun og smiler. "Fem minutter fra nå, hvis du fortsatt vil jeg skal gå så går jeg". Jeg ser på henne. "Greit, fem minutter og så ikke mer tull" Hun smiler triumferende.

 

"Du har forresten glemt å kneppe buksa" sier hun og ser lekent ned på bulen som står steinhardt. "Var det min feil?" Jeg svarer ikke. Ser oppgitt på henne. "Eller var det kanskje disse som gjorde det" sier hun og presser puppene sammen. Hjertet mitt hopper. Faen hva skjer? Dette er helt feil. "Liker du store pupper?" Jeg nikker og later som at det er en selvfølge. "Har kona di store pupper da?" Sier hun og smiler. "Mhm" sier jeg og vet at løgnen ikke er veldig overbevisende. "Du juger" sier hun. 2 minutter sier jeg og ser på klokka. "Hun går mot meg. Dytter meg ned på senga. Setter seg skrevs over meg. Puppene er rett foran ansiktet mitt. "To minutter er mer enn nok" sier hun og vrenger av seg toppen. Munnen min åpner seg ved synet av de store puppene som sprenger mot bhen. "Kona di har neppe slike" ler hun. "Du kan få ta på dem" Jeg er nesten som paralysert. Hun gnir seg mot den harde kuken min. "Mmm så deilig" stønner hun. Hendene hennes glir bak på ryggen og åpner bhen. Hun tar den av. De store harde brystvortene strutter rett foran ansiktet mitt. Jeg klarer ikke la være å se. Et stønn unnslipper leppene mine. "Vil du smake" Jeg rister på hodet. "Ett minutt igjen" Stemmen min er hviskende. Hun tar tak i hodet mitt. Og puppen sin. MEd et bestemt grep presser hun brystvorten inn i munnen min. Jeg klarer ikke mer. Den deilige følelsen av puppen som presser mot ansiktet mitt. Den stive harde brystvorten som gnir mot tunga mi. Jeg lukker leppene og suger. Hardt. "Sånn ja. Det var jo ikke så vanskelig vel?" Hun stønner. "Så vil du jeg skal gå?" Jeg hører nesten ikke ordene. Leppene mine glir over brystene hennes. Så store og deilige. Suger. Biter. "Jeg tar det som et nei" sier hun. "Slapp helt av. Dette blir mellom oss to" Ordene hennes er hypnotiserende. Jeg har mistet all viljestyrke. Hun kaster presser meg ned på senga. River opp skjorta mi og begynner å kysse nedover halsen og brystkassen min. Slikekr og biter på brystvortene mine. Jeg stønner. Kuken er steinhard. Hun fortsetter ned magen og drar av boxeren. Kuken spretter ut steinhard. "noen er virkelig klar" ler hun og lar tunga gli over. Herregud så deilig. Hun vet nøyaktig hva hun gjør. Leppene hennes lukker seg rundt kukhodet. Jeg stønner høyt. Hendene koser med ballene og tunga slynger seg rundt kuken. Så deilig.

 

"Riiing" Telefonen min begynner å ringe. Faen tenker jeg og plukker den opp. "Er det kona som lurer på om mannen er snill?" Sier Ann og ser lurt på meg. Hun har helt rett. Hva gjør jeg? Jeg må ta den. "Jeg skal være stille jeg, klarer du?" Sier Ann og runker meg. Jeg tar den. Ann fortsetter å suge hardt. Jeg sliter virkelig med å holde masken i telefonen. Når jeg ser ned ser hun lurt tilbake og sparer ikke på noe. Hun slikker på fingeren sin. Sprer beina mine skikkelig . Lar tunga gli over ballene mine. Under ballene. Jeg rykker litt til når tungespissen leker seg rundt rumpa. Men slapper fort av og nyter det. Så kjenner jeg fingeren hennes presse mot rumpa mi. Jeg ser litt skrekkslagen ned på henne. Stemmen min er hes og jeg klarer nesten ikke å stoppe stønnene jeg har lyst til å slippe ut. Hun presser den sakte lenger og lenger inn mens hun suger meg hardt. "Er du syk?" spør min kone. "Nei bare litt sliten" svarer jeg mens jeg ser Ann forsyne seg grovt av kuken min. "Jeg gleder meg til du kommer hjem så skal jeg gi deg litt ekstra kos" sier hun og ler inn i røret. "EN av ungen våknet desverre nettopp. Ellers skulle jeg gjerne kost litt med deg over telefonen" sier hun. "Det går bra jeg klarer meg litt til" sier jeg og tar tak i hodet til Ann. Holder henne fast. "Vi prates i morgen da" sier hun. "Ja vi gjør det" sier jeg og legger på nesten før jeg får sagt hadet. Ann har meg virkelig nå. Fingeren hennes masserer meg innvendig mens kuken melkes av leppene hennes. Jeg kjenner det nærmer seg. øflig forsøker jeg å advare henne. Men hun ignorerer meg totalt. Suger bare hardere og mer intenst. Jeg spenner hele kroppen og brøler ut i det orgasmen skyller over meg. Stråle på stråle spruter inn i munnen hennes. "Jeg tror vi to skal få en deilig natt sammen jeg" smiler hun og ser opp på meg mens jeg kjenner samvittigheten begynne å komme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...