DominantBull Skrevet 20. februar 2011 Share Skrevet 20. februar 2011 Har forsøkt nå endel ganger å laste opp bilder. JEg velger bildet og trykker last opp og får tilbake samme skjermbildet, men med instruks om at "image invalid". Jeg har forsøkt med jpg, png, bmp, jpeg osv.... Har også forsøkt å laste fra online picasa album Intet virker.....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet 20. februar 2011 Share Skrevet 20. februar 2011 Jeg mener jeg hadde lignende problemer når jeg brukte Chrome som nettleser. Byttet over til Explorer og det fungerte. Kanskje det kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinkyKris Skrevet 20. februar 2011 Share Skrevet 20. februar 2011 Skal være fikset nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DominantBull Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Share Skrevet 20. februar 2011 Funker nå. Takk! P.S. Jeg hadde allerede prøvd både Chrome, IE og FF.....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 20. februar 2011 Share Skrevet 20. februar 2011 Problemet er nå fikset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.