DominantBull Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Har forsøkt nå endel ganger å laste opp bilder. JEg velger bildet og trykker last opp og får tilbake samme skjermbildet, men med instruks om at "image invalid". Jeg har forsøkt med jpg, png, bmp, jpeg osv.... Har også forsøkt å laste fra online picasa album Intet virker.....? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergen Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Jeg mener jeg hadde lignende problemer når jeg brukte Chrome som nettleser. Byttet over til Explorer og det fungerte. Kanskje det kan hjelpe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KinkyKris Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Skal være fikset nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DominantBull Posted February 20, 2011 Author Share Posted February 20, 2011 Funker nå. Takk! P.S. Jeg hadde allerede prøvd både Chrome, IE og FF.....) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanox Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Problemet er nå fikset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts