Gå til innhold

En helt ordinær ukedag!


t00l

Anbefalte innlegg

Dette blir mitt siste innlegg på en stund. Men synes jeg må dele denne med dere.

Etter forrige gang har jeg og line hatt mer sex enn vi har gjort siden vi var nyforelsket. Det eneste er at line har fått dilla på å stoppe meg hver gang jeg kommer. Slik at jeg ikke får fullt utbytte av orgasmene, noe som gjør at etter bare en liten stund er jeg helt gira på å få henne igjen. Det være seg at hun låser meg fast mellom lårene, eller stopper å ri, slutter å suge. Og hver gang klemmer hun meg rundt ballene til det gjør litt vondt! Jeg blir mer og mer på tuppa for hver gang. Også kommer hun med små dirty stikk som, ikke denne gangen. Gjør det vondt? Ikke mer nå osv.

Hele veien har det blitt slik siden forrige gang vi hadde besøk.

Sist Torsdag hadde jeg tatt langhelg og line skulle ikke på jobb før lørdagen. Vi gikk og småertet hverandre hele dagen og var begge rimelig gira på å ha sex igjen. Line benyttet hver anledning til å stryke hånden mellom bena mine, eller klemme kroppen sin mot meg. Jeg var så "uheldig" å komme borti brystene, rumpa, lårene hennes hver gang jeg skulle strekke meg etter noe eller gå forbi henne. Da vi satt og spiste middag litt tidlig på kvelden spurte line om ikke vi kunne ha besøk til henne igjen snart. Rett ut. Jo det kan vi vel sa jeg, og vi utbroderte underveis i samtalen så vi begge var rimelig lite interessert i maten, men ville heller over på deserten.

Line bad meg rydde av bordet og hun gikk opp i andre etasje.

Da jeg var ferdig gikl jeg å satte meg ned i salongen og begynte trykke på mobilen. Jeg satt slik en stund. Sikkert en times tid før line kom ned igjen. Hun hadde dusjet og skiftet klær. Hun hadde på seg hvit yogabukse, en rosa topp og var barbent. Sminket som om hun skulle ut på byen. Vi får besøk snart! Sa hun. Hvem da? Sa jeg.

Hun gikk bort til meg og satte seg overskrevs i fanget mitt og kysset meg. Det får du se snart! Sa hun.

Hun gned seg mot meg og fortsatte kysse meg. Jeg førte hendene oppover kroppen hennes og knadde brystene hennes igjennom toppen. Ingen bh tilstede der. Vi satt å klinte og tok på hverandre en stund til line snudde seg og satte seg med ryggen mot meg. Jeg strøk nedover lårene hennes og gned henne på innsiden av de. Hun lente seg bak og stønnet forsiktig i øret mitt. "Er du spent?!" Sa hun. Ja sa jeg og spurte om det var trekant hun hadde i tankene. Hun svarte ikke på det, men tok seg over brystene og hvisket, jeg er så våt! Jeg førte hånden min ned på innsiden av buksestrikken hennes og under trusekanten. Pekefingeren min nådde musa hennes og jeg skilte skamleppene fra hverandre. Hun var søkkvåt! Jeg kjente det verket nedentil! Jeg var helt klar for å ta henne der og da. Jeg begynte gni henne nedentil og hun stønnet dypt og stille i øret mitt. "Vil du knulle jenta di nå?" Sa hun . Ja! Svarte jeg. "Du skal få det, men ikke enda! " Sa hun. Ordene gikk som kniver igjennom kroppen min. Gud for en sinnsykt deilig overkåt dame jeg har! Hun blir råere og råere for hver gang!

Det ringte på døren. Line satte seg opp og jeg trekte til meg hånden.

Vent her sa hun.

Hun gikk ut av stuen og ut å åpnet døren. Jeg hørte prating og inn kom hun med Martin. Han gliste og så på meg. Line bad meg bli med opp. Jeg reiste meg og vi gikk opp trappen og inn på soverommet vårt.

(Ja vi har flyttet! Fra leilighet til hus)

Line bad Martin sette seg i senga. Han fortrekte ikke en mine. Jeg ble stående som en annen amøbe. Line tok hånden min og førte meg bort til en lenestol vi har i hjørnet av rommet.

Jeg satte meg ned. Hun bøyde seg med til meg og hvisket, sitt her til jeg sier du skal komme bort! Nå skal den lille jenta di bli knullet rett forran deg!

Line gikk bort til martin og satte seg ned overskrevs på ham slik som hun gjorde på meg nede. De begynte å kline. Hendene hans fant raskt frem til rumpa hennes og hun holdt rundt skuldrene hans og klemte han ned på rygg med bena i gulvet. Hendene deres gned på hverandre og etter litt fikk hun av han skjorten. Den solbrune veltrente overkroppen hans ble kysset og kjælt med av henne før hun jobbet seg nedover mot buksa hans line satte seg ned på kne forran han som fremdeles lå utover senga og hun åpnet beltet og buksesmekken og fikk ned buksa hans. Han hadde en stor kul på bokseren og line lot hendene gli oppover lårene hans og hun brukte begge hendene og gned utenpå kulen på bokseren. Martin ga totalt faen i at jeg var der og line la ansiktet nede ved ballene hans og kysset og pustet på de igjennom stoffet. Hun reiste seg litt opp og tok av seg på overkroppen før hun tok begge hendene rundt strikken på undertøyet hans og brettet den nedover og sakte filk frem en knallhard stor kuk . Hun dro undertøyet hans helt sv og spredde bena hans så hun hadde fullstendig tilgang. Hun begynte slikke de glattbarberte ballene hans samtidig som hun brukte hendene rundt staken og kjælte med kukhodet hans. Det tok ikke lenge før hun løftet opp kukken hans rolig og jeg så en streng av precum som ble til en tråd mellom magen og utstyret hans. Hun lente seg over og bøyde ned hodet og dro bak forhuden hans helt og begynte slikke rundt kukhodet hans. Han stønnet rolig og behersket. Line begynte også å stønne og skaftet hans gled stadig lengre inn i munnen hennes samtidig som hendene hennes kjælte skaftet og ballene hans. Line jobbet iherdig og sugde han rolig og sensuelt en god stundt før hun reiste seg opp og lot buksa gå til gulvet. Hun stod der i en hvit liten string og betraktet synet av martin som lå der og bare ventet på å få henne. Hun bad han snu seg til litt og legge seg oppi senga. Han la seg til med bena mot meg og line kløv over han og satte seg ned over den steinharde kukken hans og gned seg mot han og lente seg ned og fortsatte kline med han. Det var ikke mye tøy mellom den bankende kuken og line's våte fitte i dette øyeblikk.

Hendene til martin gned og knadde brystene hennes og gled etterhvert ned mot rumpa hennes. Stringen ble skøvet til side og fingrene hans fant frem til den dyvåte musa hennes. Line stønnet høyt i det han spredde skamleppene hennes og skøv en finger såvidt inn i henne før han begynte gni i roterende bevegelser rundt åpningen hennes. Stønnene var kvalte og kysselydene var våte. Martin tok tak i stringen hennes på hver side og rev den av kroppen hennes. Line nøt dette i det fulle. Hun begynte å gni seg mot kuken hans og strekte hånden bak og knadde forsiktig på ballene hans før hun løftet stussen noe og grep rundt skaftet hans. Hun satte kukhodet mot åpningen sin og senket seg rolig ned så han begynte gli inn i henne. Hun måtte ta noen tak og jeg så skaftet sakte forsvinne mer og mer inn i henne for hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line stønnet mer og mer og litt etter litt begynte hun å ri han med lange myke drag. Jeg så det glinset i kuken hans for hver gang hun gled opp og ned med han dypt inni seg for hver gang. Han knadde rumpa hennes og hjalp til og klemte henne ned på seg.

Line begynte med mer rytmiske hurtigere bevegelser og satte seg opp og bare gned seg opp og ned på skaftet hans. Hun hadde hendene ned på lårene sine og snudde seg mot meg og så meg dypt inn i øynene og stønnet med øynene vidåpne mot meg. Jeg var så tent at det gjorde fysisk vondt! Dette var helt vannvittig herlig.

Martin tok tak i henne og klemte henne ned mot seg og tok tak rundt livet hennes og begynte knulle henne. De sterke armene hans gjorde at hun ble som en tøydukke og han knullet henne hardt! Det klasket i mellom lårene hennes for hver gang han kjørte til bunns og line stønnet hardere og hardere. Hun hylte til og ropte gud!!! Jeg kommer!!! Hun stønnet så sykt at det gikk kaldt igjennom kroppen min. Martin dundret løs i den trange musa hennes og hun ble helt hjelpesløs i armene hans! Line klynket til og jeg hørte hun var på tur å roe ned igjen et øyeblikk da martin satte inn høygir og dundret løs på henne for alvor! Line vrælte og stønnet om hverandre og det gikk ikke lenge før hun kom på ny! Hunstønnet enda høyere enn sist og midt inni orgasmen hennes hørte jeg martin stønne til og han pumpet musa hennes full av sæd! Han klarte ikke holde tempoet like hardt, men saknet farten og jeg så rykningene i hele kroppen hans der han kjørte ladningen sin inn i lines trange våte mus. De ble liggende et lite øyeblikk før line reiste seg opp og han smatt ut av musa hennes det drøp fra mysa hennes i det hun rygget ned mot sengekanten og tok kuken hans i munnen og sugde utav han hver minste dråpe. Så rettet hun ryggen og så på han. De begynte å le. Line så på han og sa "takk! Dette trengte jeg!" Martin svarte med et sleskt takk selv og reiste seg opp og fikk på seg klærne. Line satte seg på sengeenden med bena i kryss.

Martin så på line og sa "du må bare ringe igjen! Hvorpå hun svarte at det gjør jeg plutselig! Han så bort på meg g blunket før han sa haddet og gikk. Line satt helt rolig til vi hørte det smalt i ytterdøren. Så spredde hun bena mot meg og lente seg litt bak med hendene ned på siden. Hun var hvitskummet og det rant såvidt ut av henne. "Har du lyst å ta meg nå?" Sa hun . Jeg var lynrask bort til henne og fikk henne ned på rygg. Vi klinte lenge og line fikk av meg klærne.

Denne gangen holdt line meg gående så lenge at jeg trodde heg skulle eksplodere! Men tilslutt fikk jeg endelig kjøre ladningen min dypt dypt inne i hennes nypulte herlig trange mus!

 

 

Takk for nå folkens!

Hører plutselig fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...