Gå til innhold

Deilig utroskap


Spent

Anbefalte innlegg

Sann historie:

 

Jeg merker det er for lenge siden nå, og det er på tide med et ulovlig sidesprang igjen. (Nei, ikke jeg… men kona.) Sist gang det skjedde var hun på langhelg med en venninne. Torsdag til søndag. Som vanlig ble det en del fantasier på forhånd om hva som kunne skje, men også klare retningslinjer.

 

Torsdag gikk med, ingen spesielle meldinger.. fredag det samme, jeg merket heller ikke at det var noe spesielt. Etter shopping på lørdag ble det noen litt frekkere meldinger. Jeg spurte om de hadde det bra og om hun koste seg (helt uskyldig spørsmål), så kom det smiletegn.

Kost deg alene?

Ikke helt :-)

Truffet andre menn?

:-)

Har du gjort noe da? Flørtet?

Ja og ja.

Hva da?

Bare danset, kysset og kost meg litt :-)

Jeg ble kåt, sjalu, og de vanlige følelsene. Stiv, sjalu, tar på meg selv, ønsker detaljer, sjalu, kåt, dere vet hvordan det er. Etter en runk, så litt mer sms, blir vi enige om å la det bli med det på denne turen.

 

Senere på kvelden sms’er vi, og de er ute å spiser, alene. Etter noen sms blir det klart at det er slitsomt å sende meldinger og spise samtidig, de vil heller prate å kose seg siste kvelden. Det blir bare noen få sms’er til ved midnatt og en til ved tre-fire tiden; god natt.

 

Hun kommer hjem, vi er begge kåte, det har jo vært flørting, dansing, kyssing og moro. Hun er veldig kåt, og det blir knulling og prating. Ekstremt kåt. Så kommer det frem mens vi ligger sammen.. at under middagen, når hun sms’et med meg, som var for slitsomt, så hadde hun sms’et med mannen som sjekket henne opp kvelden før også. Han som vi hadde vært enige om at det ikke skulle gjøres noe mere med.

 

De hadde møtt guttegjengen hans igjen ved midnatt. Min kone hadde blitt kåt igjen. Og ikke klart å holde seg. De hadde danset, kysset, klint og kost seg på utestedet. Venninna hadde sett mye og fått alt med seg. Så hadde de gått sammen hjem til hotellet. Venninnen hadde gått på rommet, mens de hadde funnet seg et sted for seg selv. Der hadde de fortsatt med kos, klining, flørting, og min kone runka og sugde han lenge og vel. Og sprutet sæden hans ut på magen hans, og kost seg og slikket den i seg etterpå. Bare timer etter at vi var enige om at hun ikke skulle gjøre mer med denne mannen.

Jeg ble veldig sjalu, litt sint og kåt samtidig, for hun hadde jo brutt grensene våre. Men som hun sa, jeg var sikker på at du synes det var greit, og at du ville bli kåt av det. Hun gledet seg naturlig nok til å fortelle om det også. Det tok noen uker med sterk sjalusi, ikke bare på grunn av mannen og avsugningen kanskje, men litt på grunn av at hun ikke klarte å holde seg når vi var enige om det.

 

Samtidig merket jeg at det gjorde meg kåt og stiv, og jeg tenke på det når jeg runka bare dager etterpå. Og bare noen uker senere, spurte jeg om det hver gang vi hadde sex, ble ekstremt kåt, og nesten irritert på at hun ikke hadde blitt med han på rommet, knullet han hele natten, og kommet hjem uten å dusje underlivet :-). Hvorfor kunne hun ikke tatt det helt ut når hun først gjorde det, og ligget over på rommet hans?

 

Ikke engang telefonnummeret hadde hun… Det var bare kåthet der og da...

 

Nå klarer ikke vente på neste ONS, det er for lenge siden:-)) Jeg ønsker at hun skal miste kontrollen og bare gjøre det igjen, uten å spørre om lov. Uten at jeg får vite om det før etterpå. Det er en utrolig følelse nå i etterkant, og jeg blir stiv av å tenke på det enda… Håper hun er utro og bedrar meg igjen snart… Jeg gleder meg til jeg finner ut at hun knuller noen min rygg. Hvis jeg finner ut om det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Gjest Excite

Jeg: mannen i paret her har det på samme måte... hun har gjort ting hun ikke får lov til og det har gjort meg skikkelig forbanna der og da, men det har irritert meg grenseløst i ettertid at hun ikke har tatt den helt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...