Gå til innhold

Sist helg


t00l

Anbefalte innlegg

Det har vært en travel, men herlig begivenhetsfull helg!

Vi var ute på byen med et vennepar av oss fredag (nina og frode), og hadde vorspielet hos oss.

Det andre paret er i utgangspunktet en barndomsvenn av oss begge og hans dame fra østlandet (ei skikkelig snerpe!)

De har beholdt hans familie's hus her som hytte og er her ganske sjeldent etterhvert. De har null peiling på vår livsstil og slik ønsker vi å ha det til de.

Kvelden startet kjempebra og vi koste oss stort selv om nins kom med flere stikk i siden til både meg og frode utover kvelden. Synd hun er slik i grunn, for hennes utseende appelerer ikke sånn umiddelbart til meg hvertfall. Hun er ganske kortvokst. Grei figur, litt mage og slapp rumpe, nesten ingen pupper, stort hode og håret rett av ved skuldrene.

Uansett, stikk til side. Etter noen glass bestemte vi oss for å stikke på nattklubben for å se om det var noe liv. Det var mye folk ute denne kvelden og vi ble stående lenge i kø før vi kom inn.

Frode betalte for oss alle og jeg sa at vi fikk ta det igjen i baren.

Da vi kom inn var det trangt om plassene og det myldret. Jeg og frode gikk rett i baren og ble der en stund i påvente av å få handlet til oss alle. Da vi kom tilbake til fruene var de gira på å ut å danse litt, så vi satte oss ned ved et lite bord imens de dru utpå å vrikket litt.

Jeg fulgte line nøye. Hun var lekker i kveld i en hvit tubekjole lårstrømper og høyhelte hvite sko.

Timene gikk og det ble trangere og trangere i klubben. Line kom bortom oss med jevne mellomrom og sprang litt i baren for oss.

Etterhvert kom line og lurte på om vi hadde sett nina? Vi ristet begge på hodet og frode sendte en melding til henne med en gang. Etter en stund uten svar begynte vi å bli litt urolige for henne og fant ut at vi måtte ut å lete etter henne.

Nina var ingen steder å bli funnet.

Imens vi stod ute ringte frode henne flere ganger uten hell. Og vi begynte å bli virkelig urolige og etterhvert ganske edrue.

Vi fant ut at vi fikk gå tilbake til klubben og være der i tilfelle hun lette etter oss også. Da vi gikk mot døra igjen så line noe som kunne være nina og pekte i det hun sa ifra til oss. Joda. Der litt bakom og bortenfor inngangen stod hun og klinte med en gutt på sikkert 18 år...

Jeg så på frode som reagerte kraftig og utbrøt "faen! Jeg trodde denne gangen skulle bli annerledes!" Vi pratet litt og frode fortalte i korte trekk at hun hadde vært utro mot han et par ganger tidligere også når de var hjemme på østlandet.

Han sa at jeg gir faen! Vi drar inn og koser oss! Dette skal ikke ødelegge kvelden for dere.

 

Vi gikk inn igjen og kjøpte en drink til hver, men kvelden var allerede rasert. Frode satt helt i sin egen verden og jeg og line ble sittende noe stum å se ut i lufta.

 

Etter en liten stund foreslo jeg at vi kunne bare avslutte kvelden og heller møtes dagen etter. Så han fikk ordnet opp litt. Frode ble med ut. Nina og 18 åringen var ikke å se noe sted.

Frode lynte i øynene i det han sa at jeg gir faen! Jeg har hyttenøklene og hun får sove på hotell i kveld!

Vi bestillte en taxi og satte oss inn. Da jeg og line skulle til å gå av spurte frode om vi var tenkt å legge oss, eller om han kunne bli med inn en tur før vi tok kvelden. Vi sa at han selvfølgelig kunne bli med inn. Vi slengte oss ned i sofaen. Noe tomme og line slo på tv'n for å flytte fokus noe.

Frode ble sittende å se på mobilen sin og det hele var nokså trykkende.

Line fant frem jägermeister flasken fra skapet og lurte på om vi ville ha en nightcap før vi ga oss.

Etter noen jägere begynte frode å fortelle. Det var månedsvis siden sist han og nina hadde hatt sex. Over et halvår. Og han hadde avslørt at hun hadde vært utro ved flere anledninger.

Denne turen skulle liksom være de to og han hadde sett frem til å få borti dama si igjen.

Jeg kjente jeg følte med karen.

Line satte seg bort til han og holdt rundt han. Frode var skikkelig nedfor.

Etter en stund foreslo jeg at han kunne bli over natten og at vi bare skulle ta kveld. Han takket ja til tilbudet og jeg reiste meg for å ordne til gjesterommet til han.

Etter å ha redd opp sengen kom line utpå til meg. Hun syntes dette var forjævlig og lurte på om jeg kunne prøve ringe nina. Jeg tok opp mobilen og ringte. Null svar.

Vi gikk inn igjen på stuen hvor frode hadde fått en melding. Han hadde sagt at han hadde dratt hjem og lurte på hvor hun var.

"Har havnet på nachspiel hos martin og line, bare legg deg du, så kommer jeg snart." Stod det.

Her var hun hvertfall ikke, og dette var lite gjennomtenkt.

Frode var hvertfall alt annet enn klar for å legge seg nå.

Line så på meg og gav meg beskjed om å bare legge meg så kunne de sitte å prate litt.

Jeg gikk på badet og begynte pusse tennene. Etter noen minutter kom line inn og smøg av seg kjolen, skoene og bh'n. Skal du legge deg også sa jeg.

Hun svarte at nei, men hun orket ikke sitte i kjole hjemme på natten og tok på seg silkekimonoen.

Hun kom bort til meg og tok rundt meg. "Skal jeg la han knulle meg?" Sa hun.

Jeg dvelte litt. Tror du det er så lurt? Sa jeg. Hun så opp på meg og sa "han er jo en av våre beste og mest pålitelige venner, jeg kan forklare ha. At jeg har fått lov og at det er passende medisin for nina! "

Ja skal du fortelle henne at dere har lagt sammen da? Sa jeg.

Line smålo av meg "nei! Men da har han hvertfall fått ligge med noen som hevn! Sa hun. Jeg kjente at dette var en dårlig idé, og sa ; om frode er gira på å ligge med deg i kveld er det greit for meg! Men vær forsiktig så du ikke blander oss opp i noe her nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line rettet litt på kimonoen og knyttet beltet rundt livet. "Bli med inn og ta en siste drink med oss da hvertfall" sa hun. Jeg ble med inn en tur. Der satt frode og så på mobilen sin. Leste meldingen om og om igjen. "Kan dere fatte for en kjerring jeg har?!!" Sa han. Vi var sympatisk enige med han. Utroskap er selv i vår verden ikke akseptabelt på den måten der, å skjule, lyve og bedra slik blir noe helt annet. Line satte seg ned i sofaen vedsiden av meg. Kimonoen var smått åpnet ved brystene så det gikk fint å få noen glimt her og der.

Hun så på frode som satt på puffen/pallen over bordet for oss. "Nå gir vi litt faen i nina for i kveld og koser oss siste øyeblikket av kvelden" kom det fra henne.

Frode var enig og jeg helte oppi en jäger til hver igjen. Så mye for tannpussen med den sukkersuppa der. Blandingen kan forøvrig ikke anbefales!

Praten løsnet heldigvis noe og en jäger ble fort til to, og vi satt og nippet og koste oss . Line la hånden på låret mitt og begynte stryke meg forsiktig rett ved siden av utstyret. Tidvis lot hun fingertuppene og neglene skrape lett over utstyret mitt. Noe som etterhvert resulterte i at kulen på buksa ble noe mer fremtredende.

Frode stirret et par ganger men latet som ingen ting. Line ble modigere og begynte stryke meg lett over lemmet som etterhvert ble tydligere og tydligere. Frode begynte se ganske direkte ned på hånden hennes som strøk på meg. Og line satte seg til med den ene foten over fanger mitt. Kimonoen gled litt mer fra hverandre og den hvite blondestringen hennes vistes mot frode.

Line lente seg frem og kysset meg samtidig som hun løftet på benet litt slik at frode så mellom lårene hennes godt!

Frode utbrøt "nei faen, dere ser ut som dere har lyst å få litt privatliv!" Med et smil. Line snudde hodet mot han og sa "bare bli sittende, vi har god tid vi!"

Han lo litt og sa "dette blir hard kost for meg det! Lenge siden her vet dere og synet gjør meg faenmeg kåt her jeg sitter!"

Blir du hard? Sa line. Frode smilte og sa "begynner å bli hvertfall"

Hun reiste seg opp fra sofaen og gikk bort rety forran han som stod oppreist på gulvet.

Kan jeg få se den? Sa line. Frode lo nervøst og svarte at det trodde han ikke jeg kom til å like. Martin vet da at jeg har sett andre sitt utstyr før, så om jeg ser kuken til bestekompisen hans går nok det bra, ikke sant kjære. Sa hun. Frode så bortpå meg han lo og jeg så han var usikker på situasjonen. Line lot beltet på kimonoen gli opp og brystene hennes kom litt mer til syne. "Får jeg?" Sa hun og tok hendene ned på beltet hans. Frode snudde seg litt vekk fra meg. Line lot beltet gli ut av smøystolene og åpnet spennen. Knappet opp buksa hans og lot den falle. Så satte hun seg ned på kne forran han og tok fingrene rundt strikken på bokseren på hver side og vrengte den sakte nedover. Når hun kom et stykke ned spratt det frem en ikke så lang men ganske tykk knallhard kuk med masse hår rundt.

Line dro bokseren helt ned og ble sittende å se på den. Hun la den ene hånden på låret hans rett vedsiden av den harde staken. "Kan jeg ta på den?" Sa hun. Frode så ned på henne og nikket. Blikket hans var låst ned mot line som satt der på kne med brystene fremme og den knallharde kuken pekende mot seg.

Hun tok hånden og strøk bortover skaftet hans før hun festet grepet helt fremme på den. Hun dro forsiktig frem og tilbake et par ganger før hun dro forhuden hans helt tilbake.

Line holdt grepet og riktig studerte frode's knallharde lem.

Frode kom med et lattermildt og stressa "hva er dommen?!"

Dommen? Kom det fra line . Ja ser det greit ut sa han.

Line så opp på han og løftet den litt opp. "Dommen er den, at jeg synes du og Martin kan ha trekant med meg i natt!' Kom det fra henne .

Frode rykket til i hele kroppen i det hun sa det. Er det greit da?! Kom det fra han. Jeg satt helt rolig og bare nøt showet. Vi får se sa Line og lente seg fremover og lot kuken til frode berøre leppene sine før hun lot den gli sakte inn i munnen sin. Frode så kjapt bort på meg i det lemmet gle inn i munnen hennes. Jeg løftet bare glasset og nikket til han . Han lo og ble stående og line begynte bruke hånden samtidig som hun jobbet effektivt med munn og tunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frode stod helt stille og jeg hørte lydene fra munnen til line som gled rundt på kuken . Hun stønnet forsiktig.

Dette pågikk noen minutter helt til Line reiste seg opp og lot kimonoen falle til gulvet. Hun tok tak i hånden til frode og dro han med bort til hjørnet på sofaen og skøv han ned. Hun hjalp han av med skjorten og la seg ned med stumpen mot meg på magen og fortsatte suge han. Jeg lente meg frem og dro ned trusa hennes og fikk den av henne. Tok av meg skjorta og bentøyet og ble sittende i bokseren i det jeg lente meg frem mot stumpen hennes og musa som strutten mot meg! Jeg la ansiktet ned mot rumpa hennes og strekte tungen mot åpningen. Jeg kjente den søte lukten av fitta hennes i det jeg lot tungespissen forsiktig adskille skamleppene. Jeg kjente umiddelbart at line var veldig våt! Tungen min ble nesten tørr sammenlignet med det som kom da jeg åpnet henne.

Line satte i et stønn med det samme jeg begynte å slikke henne lett rundt åpningen og ble våtere og våtere. Jeg lot meg rive med og sank dypere mellom skinkene hennes og virkelig brukte tungs flittig på henne. Etterhvert lot jeg tunga gli inn i henne og penetrerte henne med den. Line stønnet høylytt men kvalt med kuken til frode i munnen.

Hun trekte seg litt tilbake og runket han så hun fikk utløp før stønnene sine før hun hev seg ned på kuken hans igjen. Jeg smøg av meg undertøyet samtidig som jeg jobbet med den gjennomvåte musa, line merket helt klart at jeg mistet litt fokus. Jeg satte meg opp bak henne og lot kukken såvidt berøre musa i det hun reiste seg opp. Hun tok den ene hånden bak og tok tak i utstyret mitt og stoppet meg. Så snudde hun seg rundt og la seg ned på siden. Over fanget mitt og tok kuken min i kjeften. Hun spredde bena mot frode som på et blunk la seg over på siden og plasserte kuken godt mellom bena hennes.

Frode var hvertfall ikke mye pinlig berørt lengre i det han sakte men bestemt kjørte kuken inn i line's dyvåte fitte. Line knep sammen øynene i det han trengte helt til bunns i henne. Og jeg gled ut av munnen hennes. Hun anstrengte seg hardt og runket meg med stykkvise bevegelser i det frode begynte knulle henne i rytmiske bevegelser. Hun stønnet deilig og hardt og lot leppene omkranse kukhodet mitt og sugde hardt på meg samtidig som hånden strøk opp og ned skaftet. Brystene hennes disset rolig i takt med støtene frode ga henne og det var en herlig følelse å endelig få delta. Det er noe helt ubeskrivelig deilig med å ha dama di liggende i fanget ditt samtidig som noen andre knuller henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line mistet fokuset på meg en stund der. Det bruker skje når noen andre knuller henne. Frode pumpet kuken sin inn og ut sv henne og hun stønnet høyt og herlig. Line hadde et skikkelig grep rundt utstyret mitt og hun begynte runke meg hardt.

Jeg lente meg bak og nøt følelsen av hånden hennes samtidig som synet av henne liggende over fanget mitt med de deilige ansiktsutrykkene hun kom med sammen med vellydene. Hun økte tempoet på meg og begynte å slikke på kukhodet mitt samtidig. Hun stønnet hardere og hardere og jeg hørte hun var på nippet til å komme.

Før jeg fikk sukk for meg begynte det å pumpe ut av meg og jeg kom som en foss. Line sperret opp øynene og kom med et hyl selv rett etter det begynte å renne ned hånden hennes.

Hun ble liggende apatisk og holdt grepet rundt kukken min som fortsatt rykket til av orgasmen. Frode klemte henne ned og fikk henne over på magen. Han fortsatte å ta henne hardt!

Jeg satt et lite øyeblikk før jeg reiste meg og gikk mot gangen og badet. Det klasket i hud fra innpå stuen og jeg hørte frode begynne å puste tungt i det jeg gikk inn badedøren.

Jeg fikk vasket av meg. Jeg hadde tømt meg langt oppover magen og nedover lårene. Jeg ble stående en liten stund før jeg gikk inn på stuen iført morgenkåpen.

Frode lå langflat utover kroppen til line. Og hun hadde hendene rett ut fremover. Han var fremdeles inni henne. De la merke til at jeg var kommet inn igjen og frode dro seg ut av den nypulte musa til line og satte seg opp i sofaen. "Fy faen!" Sa han og la hodet i hendene. Han lo høyt!

Line så opp på meg og gliste. Hun reiste seg opp og dro med seg kimonoen og trusa si i hånden i det hun gikk mot badet, jeg gikk litt unna så frode fikk samlet seg.

Line kom inn igjen og hadde hatt på seg undertøyet og kimonoen igjen. Da vi kom inn til frode hadde han hatt på seg klærne og satt og hadde på sokkene igjen.

Line sa at om han ville kunne han få ta gjesterommet i natt. Frode løftet på mobilen sin. Han hadde 6 ubesvarte fra nina. "Jeg får vel ringe nina og møte henne på hytta sa han". Ta den tiden du trenger! Sa jeg. Line sa godnatt og gikk opp på rommet. Frode så på meg og sa, dette var annerledes!

Jeg svarte med et nølende ja. Litt usikker på hvor samtalen kom til å ende. Dere skal hvertfall være sikre på at jeg ikke forteller om dette til noen, og jeg føler meg nesten beæret over tilliten sa han.

Jeg bare nikket til han og sa godnatt og at gjesterommet var der om han behøvde det.

Jeg gikk opp på soverommet til line. Hun hadde kledd seg naken og lå i senga og ventet på meg . Hun spredde bena sine og den nypulte fitta hennes lyste mot meg.

"Ta meg!" Sa hun!

Jeg var ikke vanskelig å be. I et byks var undertøyet mitt sv og jeg lå oppover kroppen hennes godt plassert mellom bena. Jeg presset kuken mot åpningen hennes og gled lett inn i den trange glatte musa.

Vi kysset lidenskapelig og jeg knullet henne rolig og i lange bevegelser.

Hun skøv meg unna og sa hun ville ri meg. Jeg la meh over på rygg og line la seg over meg og sugde meg en stund før hun satte seg over meg med ryggen til.

Hun lente seg fremover så jeg fikk fullt innsyn og begynte ri meg rolig helt til endes og ned igjen. Jeg nøt synet av fitts hennes som gled opp og ned det hvitskummede skaftet mitt. Etter en stund lente jeg meg fremover og fikk henne opp på kne og knullet henne hardt bakfra til vi begge kom.

Etterpå gikk vi og tok en lang dusj sammen og sovnet godt i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen etterpå var frode borte og vi satt og spiste frokost da han ringte.

Han hadde avsluttet med nina og hun hadde leid seg inn på et hotell. Han hadde brukt mye av natten til å pakke dritten hennes og fortsatt når han sto opp igjen. Han var øyeblikkelig ferdig.

Bruddet var et faktum og det hadde blitt stygt. Så han lurte på om jeg kunne ivei og levere ut sakene til nina for han så han slapp se trynet hennes igjen. Jeg avtalte å møte han klokka to. Line hadde avtale med sin pt så hun kunne ikke bli med.

Jeg møtte frode ved hytta og han hadde bedt nina komme kvart over. Det var skikkelig drittvær! Blåste kraftig og det regnet.

Vi satt og pratet litt til nina kom kjørende. Frode tok på seg skoene og gikk seg en tur og jeg avtalte å ringe han når alt var over.

 

Jeg fryktet det værste, men for første gang var nina hyggelig! Skikkelig trivelig faktisk. Beklaget å ha rotet meg opp i bråket deres og alt det der. Jeg forklarte at det er slikt man har venner for osv. Etter en drøy halvtime var stasjonsvogna full og de kassene som stod igjen kunne frode velge å beholde eller kaste. Nina dro og jeg ringte han så han kunne komme tilbake.

Vi ble sittende å prate ganske lenge om alt og ingenting. Vi unngikk bevisst nattens hendelser og kameratskapet var som det skulle.

Tiden fløy og jeg var ikke ute derfra før nermere halv sju. Da jeg kom hjem var line akkurat kommet tilbake.

Hun sto på kjøkkenet og drakk vann, i treningstights, en stram topp og hadde håret i hestehale.

 

Jeg lurte på om hun hadde hatt en bra treningsøkt til tross for drittværet.

Ja! Sa hun, jeg har fått vekk nattens utskeielser jeg. "Blir du med opp på badet og holder meg med selskap imens jeg tar meg en dusj?" Sa hun. Dette er noe vi ofte gjør.

Jeg gikk og låste døra og fulgte etter opp på badet. Line sto forran speilet og børstet håret.

Hun strippet ned til string og bh imens vi pratet om frode og nina og hvordan dette hadde gått for seg i dag.

Jeg spurte hvordan treningen var, om ikke det ble jævlig kaldt!

Line snudde seg mot meg og fortsatte børste ut håret.

"Til å begynne med jogget vi den korteste løypa rundt den ene trimposten, også kom det jævlige regnværet, så vi la kursen inn mot sentrumsområdet. Etter en stund foreslo han at vi kunne ta en pause og vente på oppholds. Så vi jogget tilbake til leiligheten hans og gikk inn der for å ta en kopp te imens vi ventet". Hun gikk bort mot meg og sto rett forran meg. "Vet du hva martik?" Sa hun. Nei svarte jeg. Det skjedde! Sa hun og det gnistret fra øynene hennes.

Hva? Sa jeg?

Hun så på meg og jeg strekte hånden frem. Jeg lirket stringen til side og strøk henne lett over åpningen. Vi har leeeenge fantasert om at hun skulle ligge med sin personlige trener. Jeg så opp på henne. Har du ligget med han?

Hun fortalte at de hadde knapt kommet seg inn i leiligheten så var han overalt på henne. Det ene ledde til det andre og før hun visste order av det satt hun på kne og sugde han!

Jeg stoppet henne der og sa at vi tar resten på soverommet!

Vi kledde av oss og gikk inn i sengen. Line satte seg ned mot meg i sengen og la hånden over den knallharde kukken min. Hun strøk fjærlett på den samtidig som hun begynte fortelle. De hadde kledd av hverandre og havnet midt på stuegulvet hans. Han hadde slikket henne til hun kom i 69 stilling samtidig som hun lå og sugde og runket han. Etterpå hadde han lagt henne på rygg og knullet henne misjonær lenge, hendene deres hadde vært overalt på kroppene til hverandre og de hadde kysset lidenskapelig hele veien. Han hadde brettet opp bena hennes og lagt de over mot skuldrene hennes og lagt seg oppå de med overkroppen og bedt henne bruke bena sine for å bli pult av han. Dette hadde hun gjort og han ble helt vill og begynte råknulle henne hardt! De hadde byttet stilling mange ganger og han var visst helt utrolig! Både god og utholden.

Var han stor da? Sa jeg.

Litt mindre enn deg, men fy fader han var deilig! Han kunne virkelig å bruke den! Jeg kom og kom og kom mange ganger sa hun samtidig som hun spredte bena sine og den andre hånden hennes begynte massere hele underlivet. Fingrene hennes rundt utstyret mitt konsentrerte seg utelukkende om mitt blottlagte kukhode, og fingrene hennes begynte å gli veldig lett der nede på meg. Det piplet fra meg og hun tok pekefingeren og gned mot åpningen på hodet før hun førte fingeren inn i munnen sin. Hun lente seg ned og slikket over hodet et par ganger og la seg helt ned med hodet så jeg kjente pusten hennes når hun fortalte videre.

"Jeg hadde jo ingen intensjoner om å ligge med han i dag, men fy faen så deilig han er! Jeg ble liggende å se på den trente kroppen hans og utstyret hans som trengte inn i meg! Det er vel mye av grunnen til at jeg kom så mange ganger, og det at han tok meg på en måte som jeg aldri har kjent før! Så intimt, grovt og han virkelig brukte meg samtidig som det var så inderlig intenst!" Sa hun.

Jeg klarte ikke holde fingrene av fatet og fikk henne over på rygg. Spredde bena hennes godt og presset kuken min mot fitta hennes. Jeg så ned på den i det jeg lot kukhodet gli opp og ned i den dyvåte sprekken hennes noen ganger før jeg kjørte den inn i henne gradvis lengre og lengre med korte støt. Jeg vekslet på å se ned på underlivet hennes og ansiktet hennes og hun fortsatte og fortelle hvor jævlig god han var og hvor deilig det var å kjenne den harde kuken hans inni seg samtidig som den trente kroppen hans presset seg mot henne fra alle vinkler.

Jeg lå bare og pulte henne med rolige bevegelser og lot henne nyte det hele like mye som meg selv. Hun gned fingrene over musa si og lot kuken min gli mellom fingrene sine samtidig som den trengte dypere og dypere i henne.

Vi lå slik og bare koste med hverandre lenge. Og line var helt ekstremt dirty der hun lå og stønnet og fortalte hvor sinnsykt deilig det var å bli knullet så rått og brutalt . Som en liten horedukke som bare egnet seg til å suge kukk og bli brukt og knullet!

Jeg kom som en foss i henne og line tvingte meg til å fortsette helt til jeg ble hard igjen. Det gikk lett med den kjeften hennes som ikke stoppet å prate annet enn når jeg enten kysset henne eller puttet fingre inn i den. Hun sugde fingrene mine og slikket de som om hun var besatt.

Hun bad meg knulle henne hardt! Så hardt jeg kunne, jeg kjørte på og hun brølte hardere, ta meg hardere! Hele veien. Jeg måtte ta meg kraftig sammen for å holde ut, både kondisjonsmessig og ikke sprute henne full igjen. Line kom noe helt ekstremt og hylte "tøm deg utover meg ! Få kjenne at du spruter utover hele kroppen min!"

Jeg dro meg ut og lot det gå utover den deilige kroppen hennes. Hun gned dråpene utover maven og brystene sine og slikket sæden av fingrene sine. Etterpå sloknet vi begge to og ble borte til litt utpå kvelden. Ble vanskelig å sovne natt til mandag. Hele døgnrytmen var snudd på hodet!

Men fy fader! Det var SÅ verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...