parsør Skrevet 1. oktober 2014 Share Skrevet 1. oktober 2014 Heisann! Nå har det seg slik kona vil ha seg en tur for seg selv. Noen spreke, oppegående, intelligente og seriøse karer som har lyst på en spennende hotelldate med ei flott, søt og intelligent dame? Livesjekk er et must, og du er ikke pinoccio, heller mandig og vet hva du driver med På sparket kjemisjekk. Avslag tas som en mann! Hun er ei utrolig artig blondine i midten av 30-årene, bein i nesa og sjarmerende kåte store blå som innehar den lille råskapen en mann liker å se inn i. Vi har en bekreftet profil, det har du og, eller så har du ingen problemer med å bekrefte deg selv generelt! Punktum! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest malsandy4u Skrevet 2. oktober 2014 Share Skrevet 2. oktober 2014 Here you go n i promise you that you found the right man!! Hit my profile, if you find it interesting.. Hit me soon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overmann Skrevet 2. oktober 2014 Share Skrevet 2. oktober 2014 Send meg en melding om dere vil ta en titt på skype. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mørkhudet Skrevet 4. oktober 2014 Share Skrevet 4. oktober 2014 Jeg stiller opp gjerne når og hvor som helst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jesperm Skrevet 6. oktober 2014 Share Skrevet 6. oktober 2014 Besøker henne gjerne på hotellet jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin23 Skrevet 15. oktober 2014 Share Skrevet 15. oktober 2014 Tid tenkte dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.