Gå til innhold

Nye erfaringer og fruens fantasi irl


t00l

Anbefalte innlegg

Vi har hatt en idé lenge. Om å innrede diverse kamera rundt om i leiligheten og på soverommet. Slik at Line's eskapader kan følges med uten at jeg nødvendigvis er tilstede hver gang. Line liker hvertfall idéen og jeg. Ikke så vanskelig å be. Vi begynte for lenge siden å se etter noen som kunne skaffe oss det vi var på søken etter. Noen diskrete kamera som vi kunne plassere uten å avsløre oss selv. Tilslutt fant jeg en på ebay i kina som møtte våre ønsker. Der kunne vi velge kamera fra øverste hylle. Gjemt i forskjellige gjenstander. Trådløs overføring og med 1tb opptaker med hdmi utgang. Vi kjøpte en stor pakke med 4 teddybjørner, 5 røykvarslere med vidvinkel, 8 klesknagger, 2 bøker, en led lommelykt og et helt åpenlyst kamera . Sistnevnte det eneste med ir dioder. De er noe avslørende i halvmørket. Vi fikk det hele levert på døren og betalte den nette sum av 5000,- da med mva og tollavgift. Sikkert flere av dere som mister litt tråden her nå, men gi meg sjangsen til å forklare dette i praksis.

Røykvarslerene plasserte vi ut i alle rom, og på soverommet litt nedenom midten på senga. Vi satte en teddybjørn på en lav komode ved siden av noem pyntegjenstander ved sengeenden. To på en større komode ved siden av og den siste i senga på putene.

Klesknaggene plasserte vi noe lurt. Den ene henger ved hodeenden på senga med et hjerteskilt hengende fra. 1 på hver av soveveggen litt lavt med våre kimonoer på,

2 på badet, en ved døra ut som fanger hele badet og en inni dusjen. Vi får se hvor lenge den varer, men vi har stor dusj. En på kjøkkenet med gryteklutene hengende på.

Bøkene er på stua. Den ene legger vi på salongbordet når det passer seg slik og den andre står i en hylle rett på andre siden av salongen. Lommelykten ligger på nattbordet mitt og det siste kameraet, jo rekkevidden på disse kameraene var ikke helt 100.. Så vi tømte en bod vi har mellom soverommet og bad. Det er innredet med en gammel recliner i skinn som står rett på siden når du åpner døra der inne, et skrivebord jeg har tilpasset bredden på og en 40" tv vi hadde på soverommet før som står tilkoblet mottakerboksen.

Det ble litt mye kamera, så vi kjører slik at man må veksle mellom to splitskjermer. I enden av boden over tv'n henger det siste kameraet som ikke er koblet til boksen i det heletatt. Det er et dlink kamera som sender rett til iphonen til line og meg. På en egen app.

Systemet funker veldig godt! Og jeg har ordnet med det som trengs der inne for å ha det greit.

Vi måtte jo selvfølgelig teste det ut, og prøvekjørte senga godt etter vi hadde justert alle vinklene på kameraene godt. Etterpå satt line i fanget mitt og red meg når vi så opptaket.

 

Vel første runde for meg i boden var ikke langt unna.

Hun tenner noe helt sykt på tanken at jeg er der inne og iakttar henne .

Line har lenge hatt profil på et nordisk fora, hvor vi har søkt etter det som de fleste cuckoldere og hotwifer har fantasi om. Nemlig en stor mørkhudet mann med enormt utstyr. Noe ála dkfknight for de som kjenner til de videoene ;) dette er veldig vanskelig å finne. Kombinasjonen pen, bra kropp, noenlunde rett alder, riktig innstilling og utstyr er noe som sansynligvis bare eksisterer i filmene.

Men hun har flere der som er spennende som hun har mailet en del med og hatt camsex med. Og ett "tilfeldig" møte med en tyrker en gang tidligere.

Vi fikk mail onsdagen, fra en hun har chattet mye med om at han skulle til stedet hvor vi bor og lurte på en kaffe med damen. No strings sto det.

Han var opprinnelig fra uganda, men har vokst opp og bor i en by i et naboland.

44 år, ganske kraftig men virket hyggelig på mail og line hadde flere ganger vist seg frem på cam til han og omvendt. Han så ut til å ha stort utstyr, men vanskelig å se ut ifra bolder og kamera. Jeg kan jo også virke diger på bilder.

Line avtalte å møtes lørdagen på formiddagen da han skulle i møter fra klokken 1130 til litt utpå dagen.

 

Vi kjente oss litt skeptiske til det hele, men han virker veldig hyggelig.

Vi avtalte at jeg skulle gå til kaféen på lørdagen først. Sette meg ned og iaktta han fra avstand og advare om noe var feil.

Klokka 1000 var jeg på plass og de hadde avtalt møtes 1020. Jeg bestillte meg en kaffe og kjente det kriblet i kroppen. Jeg var spent, og det hele var litt surrealistisk. Det var jo ganske tidlig på dagen og sitte der å se dama mi møte en hun potensielt skulle ligge med... Vel klokka ti over kom det en veldig pent kledd stor men ganske kort helt mørk mann inn i kaféen. Han gikk rett forbi bordet mitt og gikk rett bort til disken og fant seg kaffe og en avis. Han var litt kraftig men lyste av autoritet. Tydelig at han var på "jobb ærende" her i byen. Grå dressbukse, vhalsgenser med hvit skjorte med krage inni.

Han fant seg et bord i enden av bygget litt for seg selv og tok opp mobilen sin.

Jeg sendte line en mld om at dette så tilforladerlig trygt ut.

Kort tid etter kom line inn og så seg rundt. Jeg holdt meg okkupert med mobilen for å ikke få øyekontakt.

Line var nydelig der hun kom inn i rommet. I en lekker lys jeans som lå som klistret til rumpa hennes og en hvit pologenser med en sort tøyvest til. Hun var smashing.

Han så henne kjapt og reiste seg opp. Line gikk bort til bordet hans og han ga henne en klem. De snakket litt og line gikk og kjøpte seg en kaffe før hun satte seg ved bordet hans. De snakket tilsynelatende lett og tiden gikk ganske fort. Han sjekket hele tiden klokka. Og plutselig reiste de seg. De smilte begge to og smålo noe. Han ga henne nok en klem og så gikk han ut av kaféen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiste meg og gikk ut noen minutter etter han og ventet litt borti gata på Line som kom etter. Hun smilte og virket lykkelig.

Jeg spurte hvordan dette gikk og hun ristet på hodet og sa "for en kjempehyggelig mann!

Ja? Sa jeg og hvordan blir dette? Line sa at de hadde avtalt at hun skulle ta noe betenkningstid, da dette var veldig brått og ikke noe var hverken lovd eller garantert. Han var fraskilt og skulle på en middag etter møtet, og hadde hotellrom i byen.

Vi gikk hjem og småfleipet litt om det hele og hvor merkelig en setting dette hadde.

Han hadde spurt etter mannen hennes og hvordan det hele stilte seg slik, for det var tidligere forklart at hun var forlovet , men at vi hadde det noe åpent . Hun hadde sagt at jeg var utenbys en tur og at dette møtet måtte være diskret da jeg ikke visste at han var her.

Vi kom hjem og vi snakket noe mer om hvor aktuelt det hele var og line avbrøt meg og sa at nå ville hun tenke litt på det. Men at vi ikke behøvde snakke mer om det.

Jeg gikk i garasjen og holdt på med noe småtteri der før vi dro ut og handlet. Line kjøpte inn ost og kjeks, en flaske vin og tilbehør. Og dagen gikk. Da vi kom hjem gikk line i dusjen. Jeg satte inn varene og hørte hun rope på meg. Jeg gikk inn på badet. Hun stod der splitter naken med et håndklede rundt håret. Nybarbert og deilig. Hun så på meg og sa. Jeg har tenkt. Jeg kan be han hit på ost og kjeks . Men jeg understreker at vi får se, jeg vil ikke at han skal komme i den tro at det er garantert. Og bare så du også vet det. Det er ikke sikkert at han får knulle meg! Han er mye eldre enn meg og jeg kjenner han i realiteten ikke.

Jeg var enig, selv om jeg var rimelig gira på å se line med en helt mørk mann. Jeg blir jo i huset sa jeg, hvorpå line svarte at det hadde vært helt uaktuelt om ikke.

Line sprader ut av bade og jeg kledde av meg og gikk i dusjen selv. Line kom inn på badet og begynte ordne seg. Hun stoppet opp av og til og trykket på mobilen og etterhvert kom smilet.

Jeg fulgte med på henne som sminket seg og ornet det lange helt lyse håret sitt og hadde på seg undertøy. Hun fant frem en bitteliten mørkelilla string, med en tilhørende bh uten puter inni. Hun gikk ut av badet og inn på soverommet for å finne klær.

Jeg fikk på meg en av de beste bokserene mine med tynt tynt stoff og ekstra stor pose rundt utstyret.

Line kom tilbake og sa se på meldingene. Jeg begynte å bla i meldingene fra han hvor det sto at han var sjarmert over at en så flott ungpike ville treffe han, og at han var ikke innstillt på noe ekstra denne kveldenm, annet enn hyggelig selskap av en flott kvinne med nydelige øyne.

Line lo og sa at hun gledet seg, han virket for å være en skikkelig gentleman! Det tikket inn en ny melding. Skal vi si om 30 minutter unge frøken? Stod det. Line svarte at det passet godt og sendte adressen.

Jeg fikk på meg klær og gikk inn på kjøkkenet og fant frem litt forskjellig. Tok med meg et glass whisky og diverse jeg syntes var nødvendig å ha. La frem den ene boken på salongbordet sammen med noen flere. Disse bøkene har hengelås noe samme typen som dagbøker fra ungdomsåra. Line kledde på seg et sort skjørt som avsluttet rett over knærne og en lys beige topp med diskret men sexy utringning til. Hoftestrømper og høyhelte sorte sko.

Vi så på klokken begge to, det var gått 20 minutter. Hun så på meg og la hodet på skakke og sa " er vel best du går på rommet ditt du, så vi får litt privatliv." Hun kysset meg intenst og vi avtalte at om noe upassende skulle finne sted fikk hun bare gi beskjed.

Jeg gikk inn i boden og slo på tv'n og startet dvr boksen. Jeg hadde krystallklare bilder. Line gikk rundt på stua og tente noen stearinlys. Hun lente seg over bordet med rumpa mot det kameraet som stod i bokhyllen. Hun løftet opp skjørtet så rumpa ble blottet mot kameraet og lot langefingeren gli opp over musa si og opp mellom rumpeballene før hun klep tak i ene rumpeballen og lo godt. Slapp ned igjen skjørtet og reiste seg opp. Så gikk hun på kjøkkenet og begynte gjøre klart et fat med ost, kjeks, frukt og tilbehør.

Åpnet vinflasken og satte den til lufting. Hun ble stående å se litt tomt ut i luften før det ringte på døren.

Line gikk mot døra og åpnet opp. Jeg hørte de prate,(jeg har trådløst headsett) men klarte ikke tyde hva som ble sagt. Da de kom inn i stuen hadde line en bukett med røde roser og en flaske vin i hendene. Han hadde skiftet klær og hadde nå sort dressbukse og en høyhalset grå genser i tynt stoff . Han så nesten ut som en slik amerikansk baptistprest.

Han satte seg ned og Line hentet frem serveringsfatet og sjenket vin i glassene. Han komplimenterte hvor flott hun så ut og at han syntes det var hyggelig at hun ville møte han på så kort varsel.

Line svarte at hun syntes det var hyggelug, men at hun ble litt satt ut da mailen plutselug kom ut av det blå. De forsynte seg av fatet begge to og han fortsatte med at han hadde tenkt mye på å møte henne i virkeligheten og at han brukte mye tid på å tenke på de deilige bildene fra henne og nettmøtene de hadde hatt.

Line rødmet noe hvorpå han fortsatte at det var ikke noe å være flau over. Det lå i menneskets natur å være nysgjerrige og leve ut seksuelt. Det var bare fordommer og tabu som hadde stoppet oss fra de vi virkelig var. Line tok en stor slurk av glasset sitt. Han fortsatte med å fortelle at det var lenge siden de hadde fått beskjed i firmaet om å sende en representant hit for å følge opp en avdeling som skulle bygges ut, og at han normalt sendte noen andre ivei, men denne turen ville han ta selv, i tilfelle line fantes i virkeligheten og ville møte han.

Hun svarte at hun selvfølgelig fantes, men at hun var litt skeptisk på å møte fremmede på denne måten. Han lente seg frem og løftet på den ene boken på bordet, heldigvis ikke den som har kamera, men en annen jeg la oppå. Han las opp tittelen til line og lurte på om det var hennes bok. Hun svarte at det var samboerens. Han la den ned igjen og svarte at det er han som reiser bort fra en så flott kvinne og lar henne treffe slike som meg altså, og han leser filosofi. Han pekte på kameraboken, og det er din dagbok? Sa han og smilte. Line ble stresset, men det passet jo egentlig godt. Hun nikket. Da skal jeg prøve la den være sa han og begynte å le.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lente seg tilbake i sofaen og så på line. Du er virkelig vakker sa han. Og la til, kan du ikke komme å sette deg her ved siden av meg?

Line spurte om han ikke ville ha mer vin først. Nei, det var ikke nødvendig. Han hadde alt han behøvde.

Jeg så line reiste seg opp og tok med seg vinglasset og satte seg ned litt unna han. Han smilte og sa, det er du som har søkt om kontakt, da må du sitte nermere, så får du finne ut om jeg har det du søker!

Line ble knallrød! Han satte seg helt ved siden av henne og strekte ut hånden oppå hennes. Sett fra deg glasset litt sa han. Og line gjorde det.

Så tok han hånden hennes og la den over skrittet sitt utenpå buksen. Det er dette du søker frøken, er du da ikke nysgjerrig på hvordan det er?!

Jeg kjente det gikk støt igjennom hele kroppen. Hvordan ville line reagere på dette. Hun så ned på hånden sin som lå utenpå buksen rett på utstyret hans . Han klemte til utenpå hånden hennes slik at hun tok godt tak med fingrene. Hvordan kjennes det? Sa han. Line måtte svelge et par ganger. Stort.. Kom det fra henne. Han slapp grepet rundt hånden hennes og lente seg bak. Kjenn etter og føl hva du vil, jeg er til din disposisjon om du ønsker det, sa han. Line så ut i rommet og rett mot bokhylla med det ene kameraet i og gjorde en (wæææ) mine til meg. Line strøk forsiktig utenpå buksen og lot fingrene gli ned på siden av låret hans. Kjennes det bra ut? Sa han og line nikket. Han tok ned hendene og åpnet bukseknappen. Line tok to fingre og åpnet glidelåsen. Han la den ene hånden på ryggen hennes og lettet litt på rumpa slik at buksa gled ned ett hakk. Line kjørte hånda tolig ned i den åpne bukselinningen og gjorde store øyne i det hun tok tak og løftet frem utstyret hans.

Han løftet på seg igjen og skøv buksa ned. Den digre sorte fortsatt slappe kuken hang nedover låret hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line tok tak i den svære staken og løftet den opp. Han var omskjært og sikkert like stor slapp som jeg er hard.

Hun lot hånden gli opp skaftet og strøk lett over kukhodet hans . Hun så helt borte ut. Han satt tilbakelent og bare betraktet synet. Line så på han og lente seg frem og la hodet ned mot kuken hans. Strekte ut tungen og slikket lett på tuppen av hodet, jobbet rolig rundt det og etterhvert lot han gli inn i munnen sin.

Hun begynte suge han mer og mer ig jeg så helt tydelig hvor den digre kuken bare vokste inni munnen hennes. Han la hånden på ryggen hennes og under klærne. Han løsnet bh'n hennes og line lot overdelen gli oppover ryggen så begge brystene hennes kom til syne hun slapp taket på utstyret hans et øyeblikk og dro av seg klærne på overkroppen. Han tok av seg genseren og begynte åpne glidelåsen bak på skjørtet hennes. Line hadde allerede kuken hans godt plassert i munnen igjen.

Jeg vrengte av meg buksa og strøk utenpå den harde kulen jeg hadde fått i bokseren. Herregud han var svær! Det så helt alvorlig talt slik ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han dro skjørtet hennes sakte ned. Jeg visste hvilket syn som møtte han. Lines glattbarberte mus med en bitteliten lilla string over åpningen. Den lille stringen var alt som var iveien for han å borti den søkkvåte åpningen hennes. For nå var line garantert skikkelig våt.

Jeg vekslet mellom kameraene og håpet line skulle trekke de litt mot venstre slik at bokkaneraet fanget opp bedre. Jeg fulgte nøye med og så fra røykvarslerkameraet at han strøk henne utenpå stringen med knokeleddene på fingrene, altså med knyttet hånd.

Line stønnet og jeg så hun lukket øynene, den svære sorte kuken trengte seg inn i munnen hennes og kvalte lydene hennes noe.

Han fiklet med trusa hennes og det tok bare noen sekunder før han hadde fingrene godt inne i henne. Line klappet sammen som et korthus over kuken hans, den gled ut av munnen hennes i det hun satte i et hyl. Det var tydelig at situasjonen gjorde sitt med henne . Han fingret henne med små bevegelser og det så ut som de tre fingrene han brukte lekte seg i åpningen hennes uten at han skøv de helt inn. Line ble liggende en stund før hun utbrøt "bli med meg i senga!"

Han stoppet momentant, line reiste seg opp og så rett i bokhyllekameraet og smilte bredt!

Dette hadde hun fantasert om lenge! Jeg og for den del.

Han reiste seg opp og bøyde seg med etter klærne sine. Den svære kuken hang halvfet uti lufta og dinglet. Line begynte gå mot soveromsdøra. Han somlet. Jeg begynte å lure om han hadde begynt å angre seg. Han løftet buksa og begynte fikle med den. Line hadde allerede gått ut på soverommet og døra stod åpen. Han holdt på med noe og tok frem noe fra bukselommen. Jeg tenkte automatisk beskyttelse. Men det var det ikke. Fyren tok ut en pille og grep vinglasset og skyllte den ned. Den var blå. Disse har jeg sett før. Så la han klærne pent fra seg i sofaen og fulgte etter. Line lå oppi sengen på siden med bena samlet, men hadde tatt av seg stringtrusa. Hun var splitter naken. Han gikk bort til senga. Her hadde jeg alle vinkler dekket.

Line lente seg over og grep den halvharde digre sorte staken med en hånd. La seg over på magen og løftet den opp. Hun begynte å slikke helt nede på ballene hans og jobbet seg oppover. Hun lå med bena spredd og jeg nøt synet av å se henne slikke seg oppover kuken hans samtidig som jeg hadde innsyn rett i den våte klare musa hennes. Jeg måtte av med bokseren inne i boden og jeg tittet ned på den knallharde kukken som lå oppover magen min. Den lå klistret og fuktig inntil meg. Jeg dro bak forhuden og blottet hodet, men fortsatte bare å kile lett nedover skaftet med fingertuppene.

Line begynte å suge han. Det digre kukhodet forsvant inn i munnen hennes og han lente seg over henne og spredde bena hennes enda mer i det han grep tak i rumpeballene hennes og åpnet opp slik at musa hennes gapet. Han slikket seg på to fingre og kjørte den hånden ned mellom bena hennes. Han gned henne kraftig over åpningen, med mye kraft. Harde store bevelser. Line stønnet og pustet tungt. Så så jeg hun virkelig brukte munnen på han kinnene hennes var stram, hun sugde hardt samtidig som hendene kjelte skaftet og den store kukken voks og voks i munnen hennes for hver gang hun senket innover. Han kom med et hardt stønn og line trekte den ut av munnen og betraktet synet. Han var ikke halvhard lengre nå. Den enorme helt sorte staken stod rett frem mot henne og blodårene tøt ut på den. Den var enorm! Her ble hun ikke snytt for bbc drømmen. Dette var svært! Line gliste rundt og han reiste seg opp. Hun snudde seg på langs av sengen og la seg til på ryggen og spredde bena godt. Han klev over henne og de råklinte i sengen. Hun var nesten dekt helt av den store kroppen hans. Hun spredde bena så vidt hun klarte. Kuken hans lå klistret mot den våte musa hennes og dekte hele åpningen og ned til lakenet. Line tok en hpnd ned og klemte skaftet mot seg og gned seg mot den.

Han tok tak selv og trekte seg litt bak før han siktet seg inn mot åpningen hennes. Han presset på. Det ble helt stille, inntil line kom med et lyst lyst ååååååååå.. Hun klynket til flere ganger og jeg så han strevde med å trenge inn i henne. Hun hvisket forsiktiiig. Til han . Han presset på mer og mer og jeg så kuken hans var helt bøyd mot musa hennes. Han trekte seg litt tilbake og presset på igjen. Dette gjorde han noen ganger, helt til det virket som om han bare rev henne opp og med en helt ubeskrivelig lyd av kliss gjennomvåt mus smalt over halve staken rett inn i line som satte i et voldsomt skrik. Hun vred seg og jeg skjønte fort at dette var et skrik av smerte i det han utvidet den trange musa hennes med ett støt. Han trekte seg litt ut igjen og det var et syn for guder å se den digre helt sorte staken gli dypere og dypere for hver gang. Han brukte mye kraft hver gang og presset seg lenger og lenger inn. Line klarte ikke ligge stille og han løftet seg litt opp i senga og la seg over henne helt. Han jobbet med hoftene og knærne og line klynket og kom med små hyl for hver cm som trengte inn i henne. Til slutt så jeg han kjørte helt til bunns i henne og de store ballene hang ned på rumpeballene hennes. Han jobbet med hoftene og line gispet. Han grynter kraftig. Han løftet seg opp neden til og kjørte lange rolige støt i henne. Hun ble helt stille en god stund til hun begynte pipe forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pipingen til line begynte gå over i harde stønn, dyriske, og det skummet rundt det svære sorte skafet som gled lettere og lettere for hvert støt inn i lines våte fitte.

Han reiste seg, lente seg bak og så ned på line som lå med bena til værs og kuken hans god begravd mellom bena. Han kjørte på og brystene hennes disset i takt med støtene han kjørte inn i henne. Linne stønnet hardere og hardere og etter kort tid begynte hun å gispe. Han holdt stramt tak i bena hennes og fortsatte med rolige harde støt til hun hyperventilerte og brølte ut i en heftig orgasme som varte lenge. Han fortsatte i samme tempo hele veien igjennom og etterpå og line ble knallrød i hele ansiktet og nedover bringa. Han slapp bena hennes når hun var over kneika og grep tak i brystene hennes og økte fartel litt. Han knadde puppene hennes samtidig som han kjørte på og jeg så hvor mye den våte musa hennes gapte for hver gang han trekte seg ut. Det rant fra åpningen på utstyret mitt. Jeg kjente at det skulle ikke mye til før jeg kom .

Så jeg turte nesten ikke røre megselv.

Det tok ikke lenge før line begynte puste fortere og fortere igjen og stønningen henbes var helt syk. Han kom med noen dype grynt innimellom og dundret løs på henne så det klasket i mellom rumpa hennes og underlivet hans. Hun grep fatt i bamsen som var i senga og bet seg fast i den i det hun kom for andre gang. Hun ristet. Han kjørte på hardere i det hun kom og hun skrek til i det hun kom tilsynelatende enda en gang rett etter den andre var ferdig. Lydene fra den våte musa hennes som ble penetrert til gangs av denne digre kuken var helt uforklarlige! Det slurpet og man hørte hvor sykt bløtt det var for hvert støt han gjorde inn i henne. Han pustet tyngre og tyngre og han kom med et dypt aaååhh i det han pumpet sæden sin inn i line. Hun stønnet til og grep tak om brystene sine samtidig som han tømte seg inni musa hennes. Han stoppet opp litt etterpå og tørket svette av pannen. Han trekte seg ut av henne rolig og la seg ned ved siden av line. De lå der og så helt borte ut et øyeblikk, line la hånden sin oppå brystkassen hans og strøk på han . Han tok hånden hennes og kysset den. Jeg strøk forsiktig opp og ned den klissete helt nummene harde kuken min og kjente jeg måtte ha henne!

Line lot hånden gli nedover og over utstyret hans som fremdeles var like hardt. Hun grep tak i den og lot hånden gli opp og ned skaftet . Han snudde på hodet og så på henne med et smil. Line satte seg opp og så ned på hånden sin med det digre lenmet i. Så lente hun seg over og begynte suge han. Han stønnet til og la hendene bak hodet. Hun hadde bena lett spredd og jeg stirret meg fast mellom bena hennes. Hun var tydelig klissen, og musa hennes var noe åpen, men ikke slik som jeg hadde fryktet/fantasert om. Jeg hadde sett henne værre enn dette.

Hun sugde han flittig og det tok kort tid så skøv han henne over på magen og la seg over henne. Han la det svøre kukhodet mot den glatte åpne musa hennes og trengte inn i henne igjen. Line stønnet hardt og mørkt fra første øyeblikk. Han knullet henne rimelig hardt med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skummet godt rundt det enorme skaftet som åpnet line mer enn jeg noen gang hadde drømt om. Han knullet henne hardt og hun stønnet og klynket værre enn noengang. Det gikk ikke lenge før line kom igjen og igjen og igjen. De byttet stilling og line satte seg over hsn og begynte ri han. Hun red med rytmiske hoftebevegelser og jeg nøt synet av kukken hans som gikk helt til bunns i henne. Så tok han tak i runpa hennes og klemte overkroppen hennes ned på brystkassa si og begynte ta henne hardt. Hun lå der som en tøydukke og kukken hans gled lett inn og ut sv henne i lange knallharde drag. Line klarte ikke gjøre annett enn å bare ligge der å bli pult knallhardt. Hun hylte til at jeg klarer ikke en til og hikstet samtidig som hun huperventilerte til hun brølte ut i enda en orgasme. Den siste gangen ble stønnene kvalt av hulking og jeg måtte virkelig lytte. Line gråt og stønnet om hverandre.

Det virket ikke som han gjorde noe ut av det. Han fortsatte å øke kraften.

Line ble liggende helt apatisk og han kjørte på så hele jenta gynget oppå han . Hun virket helt apatisk etterpå og han kjørte hardere og hardere. Line klynket og stønnet noe kvalt i det han grep tak i henne med full styrke på rumpa og gynget henne opp og ned kuken i det han brølte ut samtidig som han tømte seg i henne enda en gang. Etterpå ble de liggende slik. Og teddybjørnen ved fotenden fanget opp at han fortsatte pumpe sæd inn i henne selv etter han hadde sluttet å penetrere henne. Det var hvertfall noen alvorlige rykninger der. De lå slik en stund til line reiste seg på alle fire og krøp ned litt for å klive av. Det kom en liten foss med hvitt slim ut av musa hennes før hun la seg over på rygg ved siden av han. Etter noen minutter løftet han litt på overkroppen og lente seg bort og kysset henne. Takk for i aften frøken. Håper å høre fra deg igjen. Sa han . Line satte seg opp for å reise seg. Han stoppet henne og sa. Bli liggende du, jeg finner veien ut selv.

Line falt bak på puta igjen og hadde bena godt spredd der hun lå.

Han gikk ut og fant klærne sine, gikk på badet, vasket ansiktet sitt og kledde på seg. Tok frem mobilen og ringte i det han gikk ut av huset.

Line lå og tok på seg selv nedentil. Det vistes bedre hva som hadde skjedd nå. Hun var illrød nedentil og skamleppene lå klistret ut på sidene, jeg snek meg ut og låste ytterdøren før jeg gikk inn til line.

Hun lå og gliste bredt. Det var store flekker i senga rundt henne. Og det luktet stramt av sex . Hun så opp på meg og tok tak i ansiktet mitt med håndflata og kysset meg. Jeg la meg ned i senga og krøp opp på kne mellom bena hennes. Hun spredde bena godt for meg. Hun var tydelig VELDIG tydelig nypult! Det rant en liten sti med hvitt skul ut av musa hennes som var vidåpen. Ta meg sa hun. Kjør den inn i den skampulyøte musa til dama di, sa hun med et glis.

Jeg trykket hodet mot åpningen og gled rett inn i henne. Denne gangen var det annerledes, det var vidt, vått og enormt tennende. Line stønnet til forsiktig. Jeg tror ikke jeg klarer komme flere ganger i natt sa hun, men du kan få komme nå.

Jeg begynte knulle henne, og jeg skalv i hele kroppen. Til og med tennene mine klapret som om jeg frøs, bare av tenningen . Etter bare noen minutter kjente jeg at jeg holdt på og komme, line løftet bena så jeh skulle komme dypere, men akkurat i det jeg kom gled jeg rett ut av henne og tømte meg nedover rumpesprekken hennes.

Vi sovnet etter litt begge to, og skal i dette øyeblikk til å se filmen av de sammen .

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel komme med en liten oppdatering. Da vi gikk til sengs i går for å se videoen fra helga, ville line prate litt om dette først. Vi satt der i undertøyet oppi senga og vi begynte å snakke om lørdagen og hvikle tanker vi hadde gjort oss. Søndagen ville ikke line snakke om det en gang. Hun var småirtitert hele dagen og hadde litt gangsperre. Det var visst noe sårt nedentil.

Men i går var hun lik seg igjen.

Line fortalte at det hele var så ekstremt tennende fra det øyeblikket hun lå fingertuppene borti utstyret hans igjennom buksa. Hun kriblet i hele kroppen fra første sekund. Men at i det han begynte å skulle trenge inn i henne minnet det om å være jomfru igjen. Det gjorde bare helt vannvittig vondt i det han trengte igjennom. Og at det flere ganger var uutholdelig for han var så ekstremt hard. Hun kjente hver eneste lille cm bevege seg opp igjennom og at første gangen hun kom skjønte hun ingen ting, for det var ikke godt enda da. Det gikk rett fra smerte til en orgasme som nesten tok pusten fra henne. Jeg hørte på line fortelle og så livlig for meg bildene fra natt til søndags inni hodet mitt samtidig som hun fortalte. Line fortsatte med at hun aldri før hadde kommet slik som det der, og at hun håpet jeg kunne la de møtes, for dette måtte hun prøve igjen. Jeg kjente det dunket i underlivet og utstyret mitt presset mot bokserkanten. Line så ned på kulen som hadde vokst enormt fort og brettet ned kanten. Ta den av sa hun.

Så fikk hun en fiks idé om at jeg skulle komme en gang før jeg fikk borti henne, slik at hun var sikker på at jeg holdt litt lengre når vi skulle se videoen. Line ga meg beskjed om å sette meg på kne mellom bens hennes og så la hun seg på rygg med bena spredd og løftet hælene opp slik at hun skrevet godt. Hun begynte stryke på seg selv og ga meg beskjed om å ta på meg selv og se mellom bena hennes. Hun lot langefingeren gli ned i åpningen sin og gned med hele lengden på fingeren slik at skamleppene hennes åpnet seg.

Ser du godt? Sa hun. Jeg hadde kuken godt i hånda mi og svarte at ja det gjorde jeg. Så fortsatte hun, ser du at jeg nylig har blitt knullet av en diger sort stake? Jeg kjente ordene gikk igjennom kroppen og kom ikke ned noe svar. Hun fortsatte praten med "liker du at jenta di blir knullet av store sorte menn? Liker du å se at jeg blir revet opp nedentil og pult til jeg kommer gang etter gang så det svartner for meg?" Jeg kjente det bygget seg opp i meg. "Får du lyst å knulle meg nå? Vil du inni den utpulte jenta di? Vil du kjenne om jeg fortsatt er like trang som jeg var før? Jeg tålte ikke stort mer. Line satte seg litt opp, "sånn ja gutten min, kom utover meg du, kom utover den våte utpulte fitta mi." Hun tok tak i musa si og brettet den åpnen. Jeg holdt ikke lengre og tømte meg utover henne. Det gikk hardt for meg og første skura gikk høyt og oppover kroppen hennes før jeg klarte å levere resten utover musa hennes.

Line lot fingrene gli i sæden og kjørte langfingeren inn i åpningen noen ganger før hus satte seg opp og tok tak i utstyret mitt og bokstavelig talt melket ut de siste dråpene i munnen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente at tenningen i kroppen slapp taket, line bad meg sette meg mot sengegavelen og hun la seg forran meg med bena spredd.

Hun slo på tv'n og fikk på dvr boksen. Der var vi plutselig på stua og de satt og spiste ost og kjeks. Jeg kjente meg ikke klar for dette, men var som limt til skjermen. Vi kom fort til punktet hvor line begynte suge han og jeg merket det kilte nedentil. Line lå fortsatt på maven forran meg og hadde den ene hånda under seg og fingrene lekte lett med åpningen hennes som glinset av sæden min som var godt smurt utover. Line kom med noen betraktninger underveis og fortalte hva hun tenkte og hvor sykt deilig det var å kjenne den store kuken vokse i munnen og hendene sine. Vi kom til punktet der han tok en viagra. Dette hadde jeg ikke nevnt og line begynte å le. "Det forklarer saken" sa hun. Jeg spurte hvordan da? "Nå skjønner jeg hvorfor jeg slet med å få han helt hard på stua, men at det føltes som å få et stort stålrør kjørt inn i meg når han trengte inn i meg" line ble stille da hun fikk se bildene fra teddyen i fotenden når han begynte forsøke kjøre kuken inn i henne" å herregud! Kom det fra henne. Jeg la meg fremover og begynte stryke henne oppover lårene og opp til den våte åpningen hvor to fingre jobbet langsomt helt ytterst.

Hun trekte til seg hånda og bad meg fortsette. Jeg kjælte forsiktig rundt åpningen og dro forsiktig over klitten hennes innimellom. Hun lå og nistirret og ble helt rolig. Hylene fra tv'n var ikke å ta feil av. Og jeg tittet opp og så nærbildet av at han trengte inn i henne. Line sa at jeg skulle legge meg oppå henne. Og jeg var ikke vanskelig å be nå . Jeg la meg over henne og gle lett inn i musa hennes som var dyvåt!

Line stønnet rolig og bad meg ta henne i lange forsiktige støt!

Jeg kjørte på rolig og ømt og kjente hvor deilig fitta hennes omkranset skaftet mitt og jeg dro den nesten helt ut av henne før jeg kjørte sakte inn til bunns igjen. Line spurte meg om jeg likte å knulle den våte musa hennes samtidig som jeg så på at en diger sort pikk fikk henne til å komme hardt. Jeg stønnet bekreftende til henne og hun fortsatte å spørre meg ut om jeg hørte hvor hardt hun kom og hvor våt hun var. Jeg kjente det kilte i hele kroppen i det hun fortsatte og fortsatte og fortslte hvor deilig det var å kjenne den steinharde digre kuken hans , hvor nydelig det var å føle hver centimeter trenge inn i seg og at når han kom i henne var det uutholdelig å kjenne hvert pump trenge inn og fylle fitta hennes.

Jeg rakk ikke forberede meg i det heletatt før jeg kom med et åhh. Og prøvde stoppe men det var for sent. Jeg kom inni henne så det suste. Jeg lå helt stille men det hjalp ikke . Det pumpet og jeg tømte meg. Line ga beskjed om at du får bare fortsette, for jeg er ikke ferdig enda. Jeg prøvde til og fortsatte å ta henne, men utstyret lystret ikke. Den dovnet vekk og jeg kjente at jeg gled ut av henner. Jeg prøvde å trenge inn i henne igjen men gled like fort ut igjen.

Katastrofe! Line ble helt tydelig irritert. Men prøvde skjule det.

Hun reiste seg opp og tok på seg kimonoen og slo av dvr boksen. Slo på vanlig tv og sa at hun ville ta seg en dusj.

Jeg spurte om jeg skulle bli med, men det var ikke nødvendig sa hun.

 

Jeh ble sittende igjen og se tv en god stund og line brukte lang tid. I mellomtiden svitsjet jeg over på dvr igjen og fikk liv i leiren.

Da line kom tilbake var jeg klar til dyst, men fikk beskjed om at hun hadde ikke lyst lengre og at hun var trøtt. Du skal opp og på jobb tidlig i morgen også avsluttet hun.

Jeg kjente jeg krympet innvendig og at dette kom til å få konsekvenser.

Det er ikke ofte dette skjer, men line liker dette serdeles dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag da jeg dro på jobb tenkte jeg en del på dette. Og at jeg skulle gjøre opp for det i kveld.

Klokken 1430 kom det melding fra henne. Hvor det stod: takk for at du er den du er! Jeg elsker deg. Har lagt igjen en liten overraskelse til deg. Ser deg i kveld. Line.

Med flere hjertesmiley.

Jeg svarte tilbake at jeg elsker henne og at hun måtte ha en fin dag på jobb.

 

Da jeg kom hjem i 16-1630 tiden gikk jeg inn på stuen. Så meg rundt og fant ingen ting. Så jeg gikk på kjøkkenet og tittet der, så på soverommet. Der var det bare en uoppredd seng og lav temperatur siden vinduet stod åpent.

Jeg skjønte lite og sendte melding til line. Hva mente du med overraskelsen?

"Den som leter skal finne! Ser deg om litt." Jeg gikk ut på badet og tittet meg om, det lå ikke noe på benken, og jeg skjønte lite. Sendye line en ny tekst hvor jeg skrev at denne tok jeh ikke. "Tenk ut av boksen kjøre deg" kom det. Jeg gikk m for å hente dvr boksen på soverommet men den var borte. Så jeg låste ytterdøra og gikk inn i boden. Over stolen der inne hang den ene sommerkjolen line har i lycra. Jeg løftet den opp og så rimelug kvikt at den var sammenklistret nederst. Overdelen av den var revet i stykker nedover fra utringningen og ned et hodt stykke på magen.

 

Dvr boksen var på plass igjen og stod på motion detect. Line hadde satt den på plass og aktivert den.

 

Jeg så på tidslinjen at den var påslått klokken 10 i dag og klikket meg på der. Der så jeg line gikk rundt i undertøy, ferdig sminket og trykket på telefonen. Hun gikk ut på soverommet og hentet kjolen, så på badet og kledde seg helt naken før hun tok kjolen over hodet og trekte den ned over brystene og baken. Hun tittet i speilet og snudde seg rett mot kameraet, kysset i lufta mot det og snudde seg rundt. Bøyde seg ved livet og plukket opp undertøyet sitt, kameraet så rett hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tok undertøyet og hev det i skittentøyet.

Vi har en deal som tilsier at om jeg ikke holder mål, har line lov å tilfredstille seg om hun ønsker. Men det må aldri skjules.

Hun gikk ut på stua og så seg rundt litt også tok hun telefonen. Hun smilte og sa "da kommer jeg" og la på. Hun gikk mot ytterdøra og jeg fikk ikke med meg noe spesielt derfra, før hun kom inn igjen. Rett bak henne var eksen. Han gikk bak og bort til henne som hadde stoppet opp ved stuebordet. Line stod og så seg over skuldra på han. Og han så litt på henne før han gikk rett bort og tok rundt henne bakfra. De klinte litt og line klemte seg mot han. Hendene hans var over alt på kroppen hennes. Og han fant fort frem til brystene som bare var dekket av tynt lycrastoff.

Han knadde de samtidig som han presset seg mot henne og gnidde underlivet mot rumpa hennes. Line stod der og lot han forsyne seg som han ville. Han klemte henne ned mot stuebordet og satte seg ned bak henne og begravde ansiktet mellom rumpeballene hennes. Han slikket henne etter alle kunstens regler og line stod med bena godt fra hverandre på gulvet så han kom godt til. Tunga ble utbyttet med fingre og han kjørte de inn i henne og fingret henne hardt. Line stønnet og bar seg og hun nøt den røffe behandlingen han ga henne.

Hun reiste seg opp og snudde seg mot han og de klinte igjen. Hendene til line fant frem til beltet hans og buksa gikk i gulvet.

Hun satte seg ned på kne og brettet ned bokseren og den harde kuken hans spratt frem mot henne. Hun så opp på han og dro bokseren ned ett stykke samtidig som hun la ansiktet under utstyret hans og kysset seg oppover skaftet. Hun tok tak med ene hånden rundt ballene hans og den sndre rundt rota og begynte slikke kukhodet hans lidenskaplig. Hun melket og sugde, slikket og koste. Han fikk en kongelig behandling der nede. Så reiste hun seg opp etter en stund. Han tok tak i henne og grep brystene igjennom kjolen og knadde de hardt samtidig som de kysset lidenskaplig. Han rev opp utringningen så brystene til line kom til syne og han sugde seg fast på de og gned hodet mellom de. Line stønnet og pustet fælt og han fikk henne ned på rygg over salongbordet. Han vrengte av seg klærne og stilte seg mellom bena hennes og kjørte kuken inn mellom bena hennes. Line stønnet voldsomt. Han begynte knulle henne hardt fra første øyeblikk og brystene hennes danset i takt med støtene. Jeg så han strevde med bordhøyden og han spurte om de ikke skulle ta sofaen istedet. Line reiste seg og tok hånden hans og dro han med utpå soverommet. De kom såvidt inn dit før han skøv henne ned på sengen . Hun sto doggystyle med hendene ned i madrassen og bena på gulvet.

Han klemte seg inntil henne og kjørte kuken til bunns i henne igjen. Line skrek til med et kraftig stønn og han råknullet henne på alle fire. Line knakk ned og ble liggende flatt på magen oppi senga og han la seg over henne og tok hun hardt! Line stønnet hardere og hardere og hun kom noe helt vannvittig. Han fortsatte ta henne og fikk henne over på rygg. Han tok puta mi og la under rumpa hennes og kjørte på inn i den dryppende våte musa hennes. Det var hardt, brutalt og et voldsomt tempo! Line stønnet og klynket og skrek ut "ta meg! Ta meg hardt!"

Hun begynte puste fort igjen og hun skrek ut "å herregud jeg kommer igjen, brems breeeeems!" Han ga totalt faen og knullet henne som en tøydukke. Han bøyde seg ned over henne og tungene deres jobbet intenst i hverandres munner. Line stønnet og pep om hverandre og sa "bare kom i meg! Ta meg hardt! Ta meg slik du pleide ta meg da jeg var din!" Han kjørte på og kom med et lite stønn i det han kom i henne. Han kjørte på og tok henne til hver dråpe var tømt.

Han ble liggende litt og kline med henne før han reiste seg opp.

 

Line lå og lo. "Fy faen du kan å ta meg altså!" Sa hun.

De flira litt før han spurte, du vil vel ha bildene fra sist nå da? Line nikket og smilte. De gikk inn på stuen og line fikk mobilen hans i hånda. Hun sendte de til seg selv og han sa , bare slett de etterpå. Jeg trenger de ikke. Line ga tilbake telefonen med beskjed om at han skulle tenke på henne innimellom. Han kledde på seg og sa " da snakkes vi plutselig igjen da". Line nikket og svarte at det gjør vi. Han gikk mot døra og forsvant. Line ble sittende lenge i sofaen og se på mobilen sin før hun så rett i kameraet. "Da har vi bildene da! Vi ser på de i kveld når jeg kommer tilbake fra jobb. Elsker deg gutten min".

 

Line er ferdig på jobb om ti minutter! Dere må tro jeg er klar for henne når hun kommer hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...