cucktaper Skrevet 22. september 2014 Share Skrevet 22. september 2014 Hei. Jeg er en 25 år gammel gutt som søker en mann som vil prøve å ta fra meg eksen min. Det er slutt, men vi er i et slags åpent forhold. Vi var i et avstandsforhold i ett år, hvor hun var utro flere ganger og blant annet hadde en fast elsker som jeg ikke visste om. Hun foreslo så å ha et åpent forhold, og benyttet seg raskt av muligheten til å ligge rundt. Jeg har etterhvert begynt å tenne veldig på at hun har seg med andre, og også tanken på å miste henne. Jeg leter etter en mann (helst i 20-årene) som kunne tenke seg å forføre henne, og egentlig prøve å ødelegge så mye som mulig for meg. Hun er ganske lett på tråden så skulle ikke være så vanskelig. Prøv å kom i buksa på henne, introduser henne for andre kjekke gutter osv.. Vil at du gjør alt du kan for å ta henne fra meg. Eneste regelen er at du ikke må si at du har snakket med meg. Er du interessert håper jeg du tar kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cucktaper Skrevet 23. september 2014 Forfatter Share Skrevet 23. september 2014 Hun bor i Kristiansand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brannmann Skrevet 8. november 2014 Share Skrevet 8. november 2014 har du no bilder av hu da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.