Gå til innhold

Noen tanker...


spirow

Anbefalte innlegg

For noen dager siden våknet jeg av en eller annen grunn midt på natta og siden jeg ikke sovnet igjen skrudde jeg på lyset og begynte å lese ei bok. Jeg hadde vel lest en to tre sider da min kone plutselig gryntet i søvne og byttet stilling slik at dyna gled halvveis av henne og blottet den glatt barberte fitta hennes og litt av det ene brystet. Hmm tenkte jeg og støttet med på den ene albuen for å se bedre mens jeg filosoferte litt for meg selv. Hun har for tiden det vi kaller en by mus, det vil si helt glattbarbert og jeg kunne tydelig se hvordan venus begret hennes hevet seg over den flate maven slik at det virket som om klitorisen hennes, som var såvidt synlig øverst i den stramme lille deilige sprekken, tagg etter kuk. Den tanken fikk meg til å tenke på hvor mange fingre, tunger og kuker som faktisk har vært i mellom de stramme fitte leppene hun liksom skjødesløst lå og viste frem og jeg kjente det nappet i løken da jeg for mitt indre øye kunne se hvordan stive kuker ble kjørt til bunns i den deilige fitta hennes og hvordan seden hadde flommet inn i henne mens hun heseblesende kom som en foss som hun alltid gjør når hun kjenner at det går for en mann i henne. Hun har ligget med tolv menn før meg har hun fortalt og fire av dem i langvarige forhold, så jeg kan tenke meg at hun har fått en del kilometer med kuk før hun traff meg, uten tvil, for hun elsker å knulle og etter meg har hun ligget med syv stykker og tanken på at til sammen atten menn nytelsesfullt hadde ligget mellom de slanke lårene og støtt kuken dypt inn i henne mens de lot blikket gli over brystene hennes gjorde meg steinkåt der jeg lå og jeg begynte mer eller mindre automatisk å runke kuken min mens tankene fløy kåt avsted. Forsiktig, for ikke å vekke henne, dro jeg låret hennes enda litt mer til meg og så hvordan fitta hennes automatisk åpnet seg og tanken på at hun var som skapt til å motta kuk gjorde meg enda kåtere og da tanken på at atten menn hadde ligger med pikkene sine nakne og klissvåte dypt inne i den fitta gjorde nesten slik at det holdt på å gå for meg, tanken var nesten hypnotisk!

 

Jeg vet på en prikk hvordan hun stønner når hun tar i mot kuk, for det var ikke mer enn knappe tre uker siden kompisen min pulte henne og med halvlukkede øyne dro jeg frem minnene av min beste venns nakne, hårete rumpe skinker som nytelsesfullt pumpet i vei i mellom de slanke lårene hennes og jeg kunne nesten høre de dype stønnene hun utstøtte for hvert eneste jokk han tok i henne mens hendene hennes gled opp og ned mellom korsryggen og rumpe hans. Det er så vilt deilig å høre henne stønne med en annen manns pikk inne i seg og vite at hun kåt og villig vil ta i mot seden hans når det går for ham inne i henne og igjen måtte jeg roe litt ned for å ikke sprute der jeg satt på kne ved siden av henne og runket, men ikke før jeg hadde roet meg ned kom tankene på at hele atten menn hadde gjort det samme som min beste venn hadde gjort, nemlig tømt seg inne i henne. Min kone elsker å kjenne det går for en mann i henne, enten det er i fitta, munnen eller i rumpa og igjen fløy bildene av baken til min beste venn over netthinnen og jeg kunne tydelig se hvordan han liksom stivnet før han med et lite brøl begynte å sprute seden dypt inne i henne og jeg kunne for mitt indre øre høre gå skrikene til min kone blande seg med de nytelsesfulle stønnene til kompisen min, som uten å nøle lot henne få hele ladningen mens hun klamret seg til ham. Tanken på at hun hadde vært full av en annen manns sed for bare tre uker siden tippet meg nesten over igjen og jeg klarte med et nødskrik å stoppe min egen utløsning ved å tenke på noe annet en liten stund før jeg bestemte meg og kjørte kuken inn i henne. Langsomt lot jeg kuken trenge inn i henne og kjente at hun våknet under meg, men isteden for å fare opp og spørre hva i helvette jeg drev med var hun med på notene med en gang og løftet villig fitta opp mot kuken som trengte inn i henne og jeg tenkte, "Fy faan for ei dame!", og kom så det stinget i ballene mens jeg tenkte på hvor mange deilige stunder atten menn hadde hatt med henne. "Wow, det var uventet!", smite hun da jeg hadde pumpet henne full av sed og jeg kysset henne og sa, "Ja, du får la være å ligge der naken og fristende midt på natten da vet du!", tilbake. Jeg trakk meg ut av fitta hennes og hentet dildoen hennes, for selv om jeg trodde at de gikk ihvertfall litt for henne ønsket jeg at hun skulle få en orgasme også og tre minutter etter kom hun så det sang med den rosa gummi pikken dypt inne i den våte seige spermen min. "Dette må du gjøre mer!", mol hun idet hun tørket spermen min ut av fitta si og uten at jeg klarte å stoppe det kom bildene fra tre uker i forveien over netthinnen min, da hun lå og tørket seden til kompisen min ut av fitta på det samme viset og jeg var med et klar igjen. Denne gangen holdt vi på en stund og byttet etterhvert stilling slik at jeg ble stående å ta henne bakfra og med tankene på hvor mange menn som hadde stått med hendene på de smale hoftene og sett ned i den deilige trange rumpa hennes mens de pulte henne kom jeg for annen gang i fitta hennes og denne gangen gikk det for henne også.

 

Og jeg sovnet som en stein etterpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

I går kveld hadde jeg sex med kone og kom til å tenke på hvor utrolig heldig jeg er som har ei kone som henne. Hun er med på ALT, ihvertfall så langt, og er ikke redd for å prøve noe ting i det hele tatt.

 

Bare tenk deg synet av den lille spede dama på 68 kilo liggende under meg, en svær mann på 115 kilo i 69 posisjon der hun steinkåt har det meste av mine nitten centimerere med kuk dypt inne i munnen sin. Hun har ikke noe valg der hun ligger faktisk, for hun har ikke nok plass der hun ligger med hodet klemt mellom bena mine til å få pikken ut av munnen igjen og må bare suge i vei på pikken som jeg stapper inn i kjeften på henne og hun liker det!!! Jeg på min side ligger over henne med godt grep om den lille stramme og sexy baken hennes og har hele den vidåpne fitta hennes til min disposisjon der jeg kan leke meg med tunge, lepper og hake og jeg vet ikke hvor lenge jeg bare lat tungen og munnen slurpe rundt i den steinkåte og søkkvåte fitta hennes mens jeg nytelsesfullt munnpuler henne før jeg fikk en strålende ide. Ideen kom egentlig fra den opphisselsen jeg alltid får de gangene jeg tar henne i ræva og tungekysser henne samtidig, for det er noe helt eget å trenge inn i henne fra to ender samtidig og det var det jeg tenkte nå også. Nesten uten å tenke på at hun kanskje ikke vil like det drar jeg bena hennes enda lenger opp og låser knehasene hennes under armene mine før jeg steinkåt lar tungen gli ned i den nå vidåpne rumpesprekken hennes og stopper ikke før jeg er helt øverst i rumpesprekken hennes! Fy faan for en nydelig rumpe hun har tenker jeg råkåt og hører samtidig at min kone stønne "Mmmmmm!" i kåthet og lyst under meg og fjerner dermed all tvil. "Åhhh!", stønner jeg og liksom nærmer meg det lille hullet hennes langsomt med tungen og kjenner den samme kåtheten jeg får når jeg lar tungen min gli inn i munnen hennes mens jeg har kuken dypt i ræva på henne da jeg steinkåt lar tungen gli inn i rasshullet på henne.

 

"MMMMMM!!!", stønner vi i kor og jeg kjenner den velkjente "kløen" jeg alltid får rett før det går for meg når den perverse kåtheten av å stikke tungen dypt inn i rasshullet til min kone mens hun steinkåt ligger og suger pikken min. "Mmm- hmmmm!", stønner min kone og lar den siste centimeterne med steinhard gå klar kuk forsvinne inn i munnen mens hun skyter baken opp mot tungen min og venter på spruten min. Jeg lukker øynene og lar tungen spinne rundt så dypt inne i rumpa hennes jeg bare kommer og merker at jeg er på vei opp til punktet det går for meg med stormskritt. "Mmmhffff!", stønner jeg og river og sliter i baken hennes mens jeg jokker i vei i kjeften på henne og fornemnlig suger henne i ræva mens jeg penetrerer henne dypt med tungen og jeg kommer! Hun svarer med sin egen orgasme, men jeg merker det nesten ikke der jeg med noen kjempejokk tømmer kuken min dypt nede i halsen på henne mens jeg bader hake, tunge, munn og nese i rumpehullet hennes og kjenner orgasmen hennes rykke igjennom henne. "Åhhhh!", stønner jeg roligere og kjenner den deilige sugende følelsen av munnen hennes der hun melker meg tom for sed og jeg kysser pesende rumpe hullet hennes og blir bare liggende å pese litt før jeg setter meg opp. Hun suger fremdeles på pikken min og jeg lar hendene gli over de nakne brystene hennes mens jeg nyter synet av min egen pikk i munnen hennes.

til hun nesten motvillig slipper den med munnen. "Mmmm det var skikkelig deilig!", smiler hun og jeg smiler tilbake og kan ikke fri meg fra å tenke på hvor priviligert jeg er som har en kone som simpelthen elsker å knulle og som ikke er redd i det hele tatt for å prøve nye ting... Er jo bare naturlig å dele henne med andre menn... he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...