naughtygirl86 Skrevet 5. september 2014 Share Skrevet 5. september 2014 Søker mann til trekant fredag kveld 05.09.14 KUN ikveld Privat treff, sent fredag kveld - Gardermoen området. Må ha erfaring fra trekant, kunne prestere og håndtere situasjonen. Liker dominante menn som vet hva de vil ha og forsyner seg. Over snittet utstyrt (tykkelse) er å foretrekke, og barbert/frisert. Alder 30-45 Liker menn som tar vare på seg selv og holder kroppen i form. Send PM da jeg ikke er på chat. MÅ ha bilde, eller svarer jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 5. september 2014 Share Skrevet 5. september 2014 Synd at jeg er for gammel da.... :-) Kos deg, vakre venn. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
festkjeppen Skrevet 6. september 2014 Share Skrevet 6. september 2014 Det var leit jeg ikke så denne;-( Si i fra neste gang da;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.