Gå til innhold

Ferietur i sverige


t00l

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har delt noe med dere nå.

Vi har tatt det litt rolig en stund.

Vil gjerne dele en hendelse med dere fra i sommer. Jeg og Line var på ferietur i sverige.

Vi tok en spontan biltur og leide oss ei ferieleilighet i en litt mindre by, men med bra turisme og mye folk.

Etter tre dager i leiligheten fant vi ut at vi ville teste utelivet her, og dro ut for å se hva dette stedet hadde å by på. Line kledde seg opp en noe blikkfangende, men helt ordinær sommerkjole med dyp utringning som avsluttet rett over knærne. Stabdard hvity undertøy og hadde håret løst.

Selv kjørte jeg hvit surfeshorts og en pique tskjorte .

Vi hadde ikke noen spesiell agenda denne kvelden annet enn å ha det litt moro.

 

Vi tok taxi ned til sentrum som var et lite stykke fra hvor vi var innlosjert og fikk han til å sette oss av ved det han sa var byens beste utested.

Edrue og sommerglade tasset vi inn forbi dresskledde dørvakter med dings i øret og inn i pub'en og fant oss plass ved bardisken. Vi bestillte hver vår drink og tittet litt irundt.

Partysvensker er et uttrykk. Og jaggu var det mange av de her. I sine pastellfarvede klær og khaki bukser. Damene på sin side var fine og sexy kledd i tighte jeans og deilige topper. Line dyttet borti meg og lurte på om jeg synes de var fine. Jeg hadde tydeligvis stirret meg litt fast på en brunette borti hjørnet.

Jeg skvatt litt til og begynte le . Og svarte noe som at jeg antagelig hadde fått nok sol i dag og var litt sløv. Hun lo av meg og sa at hun også syntes hun der hadde en flott kropp.

Vi bestillte opp et par drinker til hver og tok de med oss bort i en sittegruppe som var med et par løse stoler og en forlengelse av en lang sofa som gikk hele veggen på langs.

Det var ganske mye folk der og vi ble sittende på delvis samme bord som flere andre. Vi satt og pratet litt men komuniserte mest vis blikk da musikken ikke tillot så enormt mye prating.

Etterhvert kom "naboene" våre i prat, de var noe mer feststemt allerede enn hva vi hadde rukket å bli. Spesielt ei jente begynte prate med oss mye. Lurte på hvor vi kom fra og hva vi gjorde der ogsåvidere.

Hun var skikkelig hyggelig og praten satt løst. Hun var der sammen med flere andre og etterhvert kom vi i prat med de fleste i gruppen. Vi fortalte at vi hadde leid oss en leilighet og at vi var fra midtnorge.

Line ble med den ene jenta ut på dansegulvet og ristet løs. Jeg ble sittende sammen med de andre og pratet om løst og fast. Line kom bort til bordet et par ganger for refill, og gikk tilbake på gulvet igjen. Hun kan virkelig å bruke kroppen på et dansegulv. Tiden gikk og vi satt lenge og koste oss. Line kom tilbake og satt og pratet med de over bordet. Jeg kjente gt'ene hadde begynt å virke og måtte derfor på avtredet .

Jeg gikk mot badet og ble stående lenge å se i speilet etter jeg var ferdig. Kjente det var lenge siden vi hadde vært ute slik.

 

Da jeg kom tilbake var line borte . Jeg spurte om de andre hadde sett henne, og fikk til svar at hun og noen andre hadde gått ut for å røyke.

Jeg gikk mot utgangen for å sjekke om alt sto bra til og se om hun ville ha en drink til. Da jeg kom ut så jeg henne med en gang. Hun stod og snakket med dørvakten. Line var blidspent og så meg med en gang. Jeg pekte på glasset mitt og gjorde mine til om hun skulle ha påfyll før stengetid . Hun ristet på hodet og vinket meg inn igjen.

Jeg gikk inn og bestillte kveldens siste drink før stengetid og satt å så utover dansegulvet på alle bertene som stod å gjorde seg deilige.

Etter litt kom line og slengte seg ned ved siden av meg. Hun smilte fra øre til øre. Lurte på om jeg hadde det bra. Jeg smilte tilbake og svarte at jeg hadde det helt topp.

Hun la hånden på låret mitt og strøk meg over lemmet samtidig som hun kysset meg.

Så spurte hun, tror du jeg kan få rote litt i kveld?'

 

Jeg gliste tilbake og lurte på om hvem og hvordan.

Hun fortalte at hun hadde avtalt å møte den ene dørvakten ute rett etter stengetid. Så fikk vi se hva som skjedde.

Jeg nikket og svarte at det var greit. Bare vi holdt oss trygge for at noe kunne skje. Line kysset meg igjen og hvisket takk inni øret mitt samtidig som hun lot tungen gli rundt øreflippen min.

Så gikk hun ut og inn på dametoalettet . Jeg fikk en sms fra henne der det stod at jeg skulle bare gå ut, så skulle hun holde kontakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drakk opp drinken min og gikk ut i gaten. Lyset på utestedet var slått på og folk var på tur hjem.

Jeg stod i gaten rett utenfor og tente meg en sigg og så på at alle dro. Etter litt dukket Line opp og ble stående rett utenfor inngangen. Dørvaktene så henne og smilte til henne samtidig som de fikk ut siste rest av folket.

Jeg hørte han ene si ifra til de andre at han måtte dra litt tidligere da han måtte få henne hjem.

De andre svarte tydeligvis i positiv respons og han gikk inn. Jeg fikk ikke sett han skikkelig før han kom ut igjen. Da hadde han på seg hvit singlet med stadium logo på ryggen og en pen grå bomullsbukse .

Musklene tøt ut på ryggen hans. Det var akkurat den typen Line alltid vil ha, og fortsatt en bra kontrast til meg selv . Line sto og trykket på mobilen og jeg fikk en melding i det hun la telefonen ned i veska si.

Jeg tittet ned og så det stod "latitude!" På den.

For dere som ikke kjenner til det, er det en app hvor man godkjenner hverandre og dermed ser spesifikt på google sine kart hvor vedkommende er.

Jeg la ned igjen telefonen og ventet til de begynte å gå langs gaten.

Line skinnte som en sol og jeg så hvor han bare latet som ingenting og gikk ved siden av henne. Jeg gikk et stykke bak de en stund til vi begynte nerme oss utkanten av sentrumen noe. Og det begynte bli litt trær og noe mer naturskjønne strøk. Jeg tok en sidevei og slo på app'en på telefonen. Jeg kunne fremdeles se de noen ganger hvor de gikk langs gaten og småpratet. Line fiklet med håret sitt og viste tydelig at hun hadde lyst på han. De forsvant for meg og jeg gikk et stykke lengre uten å helt få med meg hvor det ble av de. Så jeg tok å krysset veien og kom meg over i "smuget" hvor de gikk sist. Jeg hadde vel gått vel 200 meter lengre nedover enn de. Da jeg kom over i gaten måtte jeg se på telefonen om hvor det hadde blitt av de. Om de var gått inn i ett av husene eller noe . Jeg så den blå prikken på kartet fortsatte rett ut til høyre for denne gaten og inn i et skogparti. Dette er en havneby og det var nokså bratt tereng innover. Jeg klev opp skråningen og fortsatte innover men litt ut av kurs for å ikke gå meg rett på de.

 

Etter litt kom jeg opp på en flate og det åpnet seg noe opp, så jeg gikk litt videre og inn i mellom buskene. Så ned igjen på telefonen og så at line hadde stoppet opp. Jeg sirklet meg litt inn på punktet hvor de var og gikk slik til at jeg skulle rekke se de før de så meg.

Det var litt halvskumt ute, men det var ingen problemer å se et godt stykke.

Etterhvert kom jeg ned ved en stor stein og så på kartet at de var rett på andre siden, så jeg kløv litt opp i terenget slik at jeg fikk sett over. Det var en gammel slitt lekeplass, med ganske gressgrodd mark. Tydelig at her hadde det ikke skjedd mye den siste tiden.

Line og dørvakten stod ved en klatrevegg og pratet. Line holdt hånden rundt livet på fyren og de stod veldig tett sammen. Jeg kløv noe nermere og kom meg opp rett bak den store steinen med ganske god sikt. Line strøk vakten på ryggen og lot hånden gli ned på rumpa hans hvor hun kløp tak. Han skøv henne inn mot klatreveggen og begynte råkline med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk fort i svingene og jeg så hendene hennes forsvinne bak den digre ryggen hans og hun fiklet med noe. Hun fikk opp buksa hans og dro frem utstyret hans og begynte å runke han. Hånden hans forsvant ned og bak på ryggen hennes og løftet opp kjolen slik at jeg skimtet låret og siden av rumpa hennes. Han grep tak i den ene rumpeballen hennes og holdt taket.

Line stønnet til.

Hun gled ned på kne forran han og begynte suge han. Hendene hans holdt rundt hodet hennes og førte henne bestemt att og frem på skaftet. Hun sugde han lenge og jeg hørte tydelig lydene av at kuken hans gled inn og ut av munnen hennes. Han slapp hodet hennes og løsnet beltet slik at buksa falt i bakken. Line grep tak i ballene hans og fortsatte suge og slikke.

Da tok han tak på skuldrene hennes og fikk henne til å reise seg opp.

Line ble klemt inn mot klatreveggen og han tok hånden ned mellom benene hennes. Jeg så ikke tydelig hva han gjorde men det var ikke mye tvil om at hun nå hadde fingre godt inni den våte musa si.

Line stønnet høyt og han fortsatte litt før han snudde henne rundt.

Han bøyde henne ned og fiklet litt bak på henne før han tok et skritt bak for å så klemme seg inn mot henne med små hoftebevegelser. Line klynket til i det han trengte seg inn i henne. Hun stod med hendene opp mot klatreveggen og holdt seg samtidig som hun skøv ut rumpa så han hadde lett tilgang .

Han kjørte på med bestemte rykk og holdt et rolig tempo. Jeg lot hånden gli ned i buksa og strøk megselv forsiktig over det allerede dryppende kukhodet mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blikket mitt var låst fast på de to nede mot klatreveggen. Herr stadium pumpet på mot rumpa på line og jeg fantaserte om å se nermere at han gled inn og ut av den trange musa hennes. Jeg hørte det klasket godt og line stønnet godt med hendene opp mot veggen. Han hadde et godt grep rundt livet hennes og pulte henne skikkelig.

Akkurat i det jeg hørte line begynte å nerme seg så tråkket det bak meg. Jeg snudde meg raskt rundt og der stod en eldre kar. Ca i 60årene. Jeg ble skikkelig brydd og begynte bevege meg bort fra han. Han ble stående og stirre på line og dørvakten. Så ikke ut til at han brydde seg mye om meg. Jeg tråkket unna et stykke, og mistet orkesterplassen min. Så jeg fant ut at jeg skulle gå ned i gaten igjen og tilbake et stykke for å komme på den andre siden av de.

 

Det føltes som jeg gikk i en evighet og lyden fra line ble svakere etterhvert som jeg kom ut av skogholtet.

Jeg småsprang oppover gaten og tok en løype inn i skogen et stykke lengre opp. Da jeg begynte nerme meg stedet igjen slakket jeg litt ned og prøvde finne en lysning inn mot lekeplassen. Det var tett med løvtrær her og jeg slet litt med å komme meg innpå uten å bli sett.

Etterhvert klarte jeg komme meg opp på en liten haug og var nå plassert slik at jeg så de igjen. Line stod ikke lengre med trynet klemt inn i veggen, men lå på bakken med bena godt spredd. Han holdt tak i lårene hennes og stod på knærne og knullet henne hardt og fort. Jeg så meg rundt for å være sikker på at det ikke var andre rundt meg igjen og oppdaget at gubben som kom bak meg isted var gått veldig nerme de. Jeg ble med ett bekymret for at han skulle ødelegge alt med å gå innpå de, men han stoppet opp igjen og ble stående å se på de. Hadde de ikke vært så opptatt i øyeblikket ville de sett han uten tvil!!

 

Line stønnet og klynket, og jeg lot på ny hånden gli ned mellom shortsen og undertøyet. Jeg var helt klissen der nede og det mauret/kilte i hele utstyret.

Jeg strøk opp og ned den dundrende kukken min og før jeg visste ordet av det pumpet jeg undertøyet mitt fullt av sperm, selv om jeg bråstoppet kjælingen klarte jeg ikke holde tilbake.

Det var heller ikke bare jeg som ikke klarte holde igjen. Jeg hørte mr. Stadium puste tyngre og kom med et par grynt før han satte ned farten. Han kjørte hardt til bunns et par ganger før han trekte seg ut av henne.

Han fiklet litt før han reiste seg umiddelbart opp.

Han så ned på line som lå der med bena godt spredd fremdeles og gikk sin veg.

Line ble liggende. Hun grep tak i veska si og dro frem telefonen.

Stadium karen forsvant mellom trærne og ble borte. Jeg reiste meg opp, men måtte ta det litt med ro da bena mine hadde sovnet noe vederstyggelig. Det tikket inn en sms fra line som lurte på hvor jeg var. Jeg skulle akkurat til å bevege meg ut fra "skjulestedet" mitt da jeg la merke til at gubben i 60årene nå var gått frem og var helt bortmed Line. Han gikk rett bort til henne, og hun skvatt til og satte seg opp. Jeg så han pratet til henne og hun ristet på hodet og dro til seg veska si. Reiste seg opp og begynte gå. Han fulgte etter. Jeg reagerte lynraskt og var tett bak de med en gang. Jeg ropte på henne og hun stoppet opp.

Det uttrykket gubben hadde var relativt priceless. Tror ikke han hadde ventet seg at vi kjente hverandre.

Line bråsnudde og kom bort til meg . Og vi gikk ut av buskaset og inn i gaten igjen. Det var helt stille i byen og vi ringte etter en taxi. Hva var det han ville? Sa jeg. Line fortslte at han lurte på om hun var prostituert og om han skulle følge henne hjem.

Ville han følge deg hjem? Sa jeg. Line begynte å le. Ja han ville det sa hun. Vi kom oss inn i taxien når den kom og sa veldig lite før vi kom tilbake til feriehus/leiligheten vår. Da vi kom inn og fikk låst døren bak oss snudde line seg mot meg og tok tak rundt nakken min og klinte lenge og intenst med meg.

Jeg er så sykt våt! Sa hun. Skal vi ikke kose oss på sofaen litt før vi går på soverommet. Spurte hun. Jeg nikket og vi gikk mot sofaen. Line satte seg ned og lente seg over fanget mitt og åpnet knytingen på shortsen min. Der nede var det relativt klissent, og jeg kjente meg faktisk litt brydd i det hun brettet ned bokserkanten og så at jeg hadde kommet. Men vi bruker gjøre det slik. Drøye øyeblikkene både før eller etterpå med lett kjæling og kosing. Anbefales!!

Line så opp på meg og strekte ut tungen samtidig som hun blottla hodet og lot tungespissen gli rundt på det. Jeg stønnet frem et hvordan var han til henne. Hun holt øyekontakten og bare fortsatte leke med meg samtidig som hun hjalp meg helt av med både shorts og bokseren. Det var deilig sa hun. Bare så synd han ikke var litt større. Jeg spurte om han var liten. Hvorpå hun sa at han var ikke så verst, men bare ikke helt som hun hadde håpet.

Jeg nøt kosingen hennes og det sitret i kroppen når hun fortalte detaljene om alt, og at han hadde sagt at norske jenter hadde de trangeste fittene, og at han ikke engang tok seg tid til å ta av henne trusa. Han hadde bare dratt den til sides og trengt inn i henne. Jeg spurte om han ikke sa noe til henne før han dro.

Hun tok tak i hånden min og førte den bak over rumpa si og mellom bena sine. Jeg lot fingrene gli oppover lårene. Hun var klissen.

Herregud så våt du er, sa jeg til henne og lot fingrene treffe musa hennes utenpå trusa. Den var helt klissen. Hun så på meg og spurte om jeg ville vite hva han sa. Jeg nikket til henne i det hun fastnet grepet rundt utstyret mitt og dro bak bestemt slik at det piplet ut fra åpningen. Han sa "den rivnade" kom det fra Line. Det gikk omtrent som strøm igjennom meg. Revnet kondomen? Sa jeg. Line så rett på meg og gliste nesten rundt. Hun satte seg opp på kne ved siden av meg og lente seg bakover

Den hvite bomullstrusa hennes viste tydelig hva som hadde skjedd der tidligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrellet av henne trusa og trådene hang mellom trusa og den deilige nypulte musa. Kjente du ikke at den gikk istykker da sa jeg skjelvende. Line svarte at jo det gjorde hun, eller hun var ikke sikker, men imellom at han tok henne bakfra og til han la henne på bakken så ble det plutselig MYE bedre. Og når han kom var det liten tvil .

image.jpg

Men du er vel ikke sint på meg? Sa hun . Nei det er jeg ikke sa jeg og la meg mellom bena hennes.

Jeg trykket kukken min mot åpningen hennes og kjente hvor lett jeg gled inn i henne. Hun gispet til og lot meg komme helt til bunns. Der holdt hun meg en stund før hun skøv meg helt ut igjen.

Gå i koferten min og hent leketøyet mitt sa hun. Jeg var kjapt oppe og gikk ut på soverommet og rotet godt i mellom klærne. Der lå det en stor cyberskin dildo, i hudfarve. Jeg tok den med inn igjen og satte meg ved siden av henne igjen. Hun hadde tatt frem telefonen og lå med bena i kryss.

Så snudde hun telefonen mot meg, der hadde hun funnet frem nummeret til en god kompis av oss som hun hadde brukt å ligge med på nachspiel både før min tid og etter vi ble sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spurte om hun kunne ringe han.

Jeg vurderte kjapt frem og tilbake før jeg svarte at jeg ikke ville at vi skulle virke desperate. Det begynte jo bli tidlig morgen og det er slettes ikke sikkert arnt har fri og er våken!

Desperate? Vi? Sa hun. Hun bladde opp meldingene sine. Det var side opp og ned fra han, hvor ham hadde rett ut maset om å få komme til igjen snart.

De hadde også utvekslet en hel del bilder.

Line så på meg og la telefonen mot øret samtidig som hun spredte bena.

Hun nikket mot vibratoren som jeg hadde lagt på bordet. Ikke slå den på sa hun. Jeg tok tak i den og lot den gli over venusbenet hennes før hodet gled over klit'en hennes og etterhvert gled fjærlett mellom leppene hennes. Jeg gned den opp og ned i åpningen og så både hennes safter og en god mengde sperm gjøre det glatt og åpent der nede.

Line sa plutselig "hei pus! Er du våken?" Jeg hørte d svarte i andre enden. Det kom etterhvert frem at han var sjåfør på noen kompiser denne kvelden, og at han hadde friuke. Dette tror jeg Line allerede visste. Hun fortsatte praten om at hun ikke fikk sove, og at hun lå på sofaen og tok på seg selv. Jeg hadde visst gått og lagt meg, men hun var sulten sa hun.

Han spurte tydeligvis om han skulle komme å hente henne. Hvorpå hun svarte at det hadde vært helt topp, bortsett fra at vi ikke var hjemme. Hun forklarte hvor vi var og at vi hadde leid feriehus.

Jeg satt fremdeles og kjælte henne utenpå åpningen og over klit'en med dildoen. Hun brettet bena mer fra hverandre og jeg så hvordan hun åpnet seg. Hun mimet slå den på til meg. Og jeg vred om bakpå og lot den stå nesten på svakeste innstilling. Line klemte seg imot og den gled lett inn i den glatte fullsprutede musa hennes.

Hører du sa hun stønnende i telefonen. Hun ventet litt og fortsatte med "har du ikke lyst på noen dager i sverige med oss?"

Det var flere timer å kjøre hjemmefra. Og jeg regnet med at dette ble en telefonsexrunde.

Når kan du komme da? Sa hun jeg satt og så vekselvis på den store dildoen som jeg kjørte inn og ut av den nypulte musa og opp på ansiktet hennes som lyste av lyst og kåthet. Hun lå og tok seg på brystene med den hånden som hun hadde fri.

Hun spurte om han hadde savnet å knulle henne, og fikk han til å fortelle hvor deilig han syntes hun var.

Da ser jeg deg her da? Sa hun.

Jeg kjente pulsen økte og det stremmet seg til mye nedentil og jeg så ned på utstyret mitt som lå opp mot navlen. Det piplet ut av åpningen min og jeg var klistret til magen.

Hun avsluttet med ja det skal du få. Bare kom å ta meg!

Hun gliste til meg og stønnet forsiktig i det hun presset imot den etterhvert nokså hvitskummede dildoen som gled inn i henne.

Hun tok ned telefonen og la på, snudde den og slo på kameraet og bad meg ta ut dildoen og reise meg opp litt. Jeg gjorde som hun sa. Hun tok et bilde ovenifra og ned som viste skambenet og leppene såvidt og sendte på melding til arnt. Så la hun telefonen fra seg på bordet og bad meg komme bort til henne igjen. Jeg gikk bort og stilte meg ved siden av henne og hun satte seg opp i sofaen, tok tak med den ene hånden rundt ballene mine og den andre rundt skaftet og dro forhuden heeeelt bak. Hun holdt den der samtidig som hun sa "han kommer i morgen, og jeg har lovet han å få knulle meg så mye han ville". Jeg skulle til å protestere noe. For jeg kjenner arnt! Han kan knulle hele døgnet, og har fint lite begrensninger, men samtidig skjøt det noen dråper ut av meg som traff line i ansiktet. Og det rykket hardt til der nede. Jeg kom ikke, men dette har hendt noen ganger når jeg er tilstrekkelig tent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun holdt grepet rundt utstyret veldig hardt og smilte nesten rundt i det hun sa "jeg tror du ønsker å se jenta di bli knullet hardt og lenge av kompisen din". Og jeg gleder meg til å kjenne den harde kuken hans trenge inn i meg. Fortsatte hun og skulle akkurat til å la meg gli inn i munnen sin i det telefonen hennes begynte å ringe. Vi så begge ned på telefonen. Det sto Arnt. Hun slapp utstyret mitt og løftet telefonen til øret. Savnet du meg? Sa hun. Jeg hørte han lo. Også sa han noe, line skrukket panna og det kom en lang ehh. Jeg vet ikke helt.

Jeg hørte det ble argumentert i den andre enden. Line så opp på meg og fortsatte med om han var sikker på at det var så lurt. Hva om. Sa hun før hun ble avbrutt. Har du det?! Sa hun litt høyfrekvendt. Ja, hvor er du nå da? Sa hun. Jeg kjente det kriblet i meg, var han allerede underveis?!

Ja hva sa han da? Sa hun. Jeg skjønte lite. Så begynte hun å le. Javell, det skal da la seg gjøre, men jeg lover ikke noe sa hun før hun lo mere og sa joda litt så.

Greit, da snakkes vi om litt sa hun og la på.

Jeg ble stående foran henne i givakt og spurte hva som stod på.

Hun la hånden over ansiktet og lo. Vel kjære. Kan du ta et bilde av meg ? Sa hun . Jaaa, det er greit det. Svarte jeg.

Line reiste seg og små lo der hun gikk naken bortover gulvet.

Hun gikk inn på soverommet og slo på lyset, klatret opp i senga og inn til veggen på kne. Spredte bena litt og lente seg mot veggen. Ser det greit ut? Spurte hun. Hvorpå jeg bekreftet.

Jeg satte meg litt ned og tok et kjempebilde av den lekre dama mi.

Veldig likt det jeg legger ved her!

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så på bildet etter jeg hadde tatt det og virket veldig fornøyd selv . Så hørte jeg lyden fra iphonen på melding sendt.

Line begynte å le igjen og ble sittende å se på telefonen til hun fikk svar. Oi! Sa hun og lo enda mere. Kom oppi senga og legg deg ved siden av meg sa hun.

Jeg krøp oppi. Jeg hadde krympet ned noe nedentil, jeg var overfølsom der nede, men det er begrenset hvor lenge man kan ha den knallhard med så mye avbrekk.

Jeg la meg på siden inntil line som lå der og rødmet smått.

Jeg lurte på hva som stod på.

Hun lurte på om jeg var klar for dette. Jeg svarte med at jeg hadde jo latt henne ligge med arnt flere ganger før, og det hadde jo gått fint. Det blir kansje litt annerledes nå, sa hun og fniste.

Hvordan da spurte jeg henne. Hun lå og dro forsiktig i kukken min som begynte å hardne mer og mer igjen.

Det er ikke noe som er sikkert enda sa hun. Jeg lurte på om arnt ikke kom likevel. Jo det gjorde han. Ja vil du ikke ligge med han da? Sa jeg. Line svarte at jo hun skulle helt klart knulles av han når han kom, men om jeg husket morten. Morten hvem sa jeg.

Kompisen til arnt fra (nermeste by hvor vi bor. )

Jeg måtte fiske litt i hukommelsen, ja, han som du var litt på dealern med? Sa jeg. Tjaa. Sa line, ikke helt det, men han ja. Sa hun. Ha hva med han? (Line hadde prøvd seg på morten mange mange ganger før vi ble ett par, og ved en anledning hadde han fingret henne på et utested, men det ble ikke noe mer utav det. )

Hva med morten da sa jeg.

Line dyttet meg over på rygg og la seg ned og begynte slikke meg på ballene og jobbet seg oppover det etterhvert knallharde lemmet mitt.

Hun stoppet rett før hun var borti kukhodet og skrevde over meg og satte seg ned over meg med musa godt ned på skaftet mitt. Hun gned seg opp og ned på det et par ganger og jeg kjente hvor bløt og glatt hun var. Morten var i bilen til arnt da vi snakket, og arnt har fortalt han hvordan vi holder på. Og morten ville bli med hit. Sa hun.

Jeg ble stressa, ja, skal du ligge med morten sa jeg. Hun sa som sist at det var ikke noe som var sikkert, men han er jævlig fin, og jeg har fantasert om å ligge med han mange ganger sa hun.

Hun tok hånden bak rumpa si og tok tak i ballene mine og kjælte med de før hun reiste seg litt opp og satte kuken min mot åpningen sin. Jeg vet ikke hvordan det blir for jeg kjenner han jo litt, men ikke sånn sa hun . Men har du noe imot det? Sa hun i det hun lot meg gli sakte inn i henne. Heeelt til bunns.

Det går sikkert bra sa jeg. Når kommer de. Hun sa at de hadde startet, men måtte stoppe og sove underveis . Så morten ville ha et bilde som bevis på at arnt snakket sant. Hun hadde fått til svar at "vi kommer.... Og tar deg"

Line begynte å ri meg sakte med dype bevegelser. Det tok ikke mange minuttene før jeg kjente meg på bristepunktet. Line merket også dette og kløv fort av meg og slengte seg rundt og brukte hånda si flittig samtidig som hun sugde og slikket på hodet. Etter et øyeblikk skjøt jeg hele ladningen inn i munnen hennes og hun sugde meg helt til siste muskelsammentrekning var borte .

Etterpå ble vi liggende en god stund. Ingen av oss sa noe.

Jeg for min del kjente usikkerheten bre seg. For dere som har vært med på dette så regner jeg med flere har kjent på følelsen rett etterpå. Da kommer tvilen, angeren og litt forskjellig en stund.

Jeg snudde meg over til line og spurte, er du sikker på dette. Hun så oppi taket og svarte at nei, det var ikke noe som var sikkert med dette. Hun hadde ikke lovet noe.

Hva med arnt da sa jeg, han kjører ganske mange mil nå. Om vi skal avbryte må det skje nå sa jeg.

Jeg skal ha arnt sa hun, men det er ikke sikkert morten får seg noe.

Vi ble liggende en stundt til. Han er jævlig fin da, sa line. Jeg lurte på om det var morten hun mente. Hun nikket. Ja, han er faen så fin sa hun. Og jeh har lurt på hvordan han er lenge, for victoria (en venninde av line som hadde ligget med morten en gang) sa at han var jævlig stor nedentil, og han kunne visst å bruke den sa hun og lo, før hun avsluttet med vi får se.

Vi reiste oss og gikk i dusjen. Det ble litt merkelig, for jeg kjente på tvilen i meg og line stod og på en måte dagdrømte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi kom oppi sengen igjen spurte jeg line om når de kom til å være her. Hun visste ikke. Det var ca 5timers kjøring. Så det var litt i det blå.

Jeg ble liggende våken ganske lenge. Og sovnet etterhvert.

Dagen etterpå våknet jeg først og stod opp. Satte på kaffe'n og stekte noen rundstykker før jeg gikk og vekte line. Hun kom inn i morgenkåpe og vi hadde en fin frokost sammen. Etterpå gikk hun ut på soverommet og hentet mobilen.

Hun ble noe stresset og sa, de er i byen! Og lurer på adressen.

Jeg kjente det stakk i maven, og visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere. Vi var klinke edrue og klokken var bare 1230 på dagen.

Line sendte melding med veidireksjoner og strenet inn på soverommet og begynte finne i klær.

Jeg ryddet sammen etter frokosten og gikk ut på terassen. Det var kjempevær! Knallblå himmel og sol.

Etter litt kom line ut også.

Hun hadde på seg en kjempesexy kort litt revet dongerishorts og en litt løs hvit topp. Hun satte seg ned i stolen vedsiden av meg og tente seg en røyk. Jeg strekte meg over og tok en sig frs henne. Jeg hadde egentlig sluttet for lenge siden, men i dag ville det være helt fortreffelig. Jeg kjente meg litt kvalm egentlig.

Line så på meg og spurte om d gikk bra. Jeg svarte at joda, mn jeg var litt bekymret og at dette kom til å bli jævlig kleint. Settingen vi normalt var i når slikt skjedde var alldeles ikke der nå. Hun beroliget meg med at det var slett ikke sikkert det ble noe ut av dette , og at om jeg ikke ville så ble det bare med besøket og ikke mer. Hun virket veldig rolig til det hele.

Det tok ca 15minutter så rullet det en sort bmw inn på gårdsplassen og parkerte bak bilen vår. Jeg kjente pulsen hoppet til brått. Og ut kom det to solide karer i singlet og jeans. De gikk rundt og bak i bagasjerommet og dro frem hver sin bag og noen handleposer. Så la de kursen mot oss.

De var usedvanlig blide og praten satt egentlig veldig løst. Morten var veldig enkel å bli kjent med. Og etter en stund gikk praten om løst og fast. Klokka gikk og vi nermet oss middagstid.

De hadde begge to funnet frem til det soverommet som var ledig, og det var ikke noe trykkende. Heller ikke noe fokus på sex. Jeg la merke til at de begge tok noen glimt av line når hun beveget seg og slike ting, men mere enn det var det ikke.

Vi ble enige om å grille, så vi fant tak i det de hadde med seg. De hadde kjøpt med seg masse mat og en haug med drikke. Selvfølgelig hadde arnt tatt med tre flasker av favoritt champagnen til line. Han visste også at hun av en eller snnen grunn skled av seg trusa veldig lett når hun drakk det.

Med maten ble det noen pils og line fikk seg et par tre glass av champagnen. Og vi satt egentlig bare å koste oss ute i sola. Morten gikk inn for og på toalettet, arnt spurte line om hva hun syntes om morten i dag, hun svarte litt vagt men at han hadde ikke blitt styggere med årene. Arnt lo litt og sa at "ja, du har jo hatt lyst på han i mange år nå". Jeg kjente at jeg også måtte lette litt på trykket. Følte meg edru, men kjente at jeg hadde drukket alkohol.

Jeg møtte morten på tur inn. Han hadde tatt av seg singleten og gikk ut i jeans og bar overkropp.

Jeg fikk letta litt på trykket og ble stående litt forran speilet og spekulere på hva jeg egentlig mente om dette, og innfant meg med at hvis det ble slik og line hadde lyst, så skulle hun få ligge med morten.

Da jeg gikk ut av badet og ut på terassen igjen var det bare arnt som satt der. Jeg spurte hvor det hadde blitt av de, han svarte at line hadde gått for å skifte også ville hun prate litt med morten.

Jeg satte meg ned og vi tok oss noen super av ølen. Det ble stille og vi hørte line og morten var kommet inn på stuen igjen. Jeg og arnt snakket litt om hva vi skulle gjøre først på kvelden, eventuelt ta en tur ut, eller om vi bare skulle være i huset. Da vi hørte et smell inne. Vi så på hverandre og reiste oss omtrent samtidig og gikk inn for å se hva det var.

Da vi kom inn terassedøren så jeg at bordet ved sofaen var skyvd inn til veggen. Line og morten stod inntil sofaen hvor bordet hadde stått og råklinte.

Line var langt fra full, og det samme gjalt oss. Jeg lukket versndadøra og både jeg og arnt ble stående å skue litt på de to hvor hendene til line var godt plantet på brustkassa til morten. Hun hadde nå bare en bikinioverdel og dongerishortsen på seg. Han stod fremdeles i bar overkropp.

 

Line begynte stryke utenpå utstyret hans igjennom buksen og han hadde den ene hånden godt plantet på rumpa hennes og den andre grep op det ene brystet.

Line begynte å fikle med beltet hans og fikk åpnet buksesmekken hans og skøv hånden inn og strøk han utenpå boksershortsen . Han åpnet bikinioverdelen hennes . Jeg og arnt satte oss ned i sofaen og så kjapt på hverandre før vi fortsatte og se på de to som hadde hendene overalt på kroppen til den andre. Line sank ned på kne og åpnet beltet til morten og buksa falt til gulvet.

Hun slikket oppover bokseren hans og tok tak i den med begge hendene og brettet den ned .

Frem kom det en bokstavelig talt fet diger kuk som sto rett frem mot henne. Hun smilte og dro bokseren helt ned til buksa og han steg ut av klærne.

Line tok en hånd på hvert lår og la hodet bakover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fortsetter jeg der jeg slapp.

 

Line så opp på morten og la ansiktet under utstyret hans. Den digre kukken hans lå oppover det nydelige ansiktet hennes og hun lot tungespissen berøre ballene hans og jobbet seg sakte oppover skaftet.

Jeg og arnt hadde blikket klistret til de to som bare ikke klarte holde fingrene fra hverandre. Jeg fulgte nøye med på munnen til line som jobbet seg opp den tykke kuken hans.

Morten sto der og så opp i lufta og line tok ikke øynene av han et sekund og lot ettehvert den digre staken gli mellom leppene hennes.

Hun tok hodet inn i munnen og det vistes tydelig at tunga jobbet rundt og rundt i rolige bevegelser. Hun flyttet hendene inn og omkranset skaftet med fingrene og lot han gli lengre inn.

Jeg så line virkelig koste seg! Hun hadde hatt lyst på morten helt siden hun rotet med han for flere år siden rett før vi ble sammen. Da hadde hun og en venninde begge to prøvd seg på han i lengre tid. Og hun fikk han med seg ut i et skogholt på en bygdafest den gangen det skjedde noe, da hadde han fingret henne og de skulle til å fortsette inntil de ble avbrutt av noen folk. Også hadde venninda kapret han utpå kvelden.

Morten var og er litt ungpikedrømmen... La meg ta og beskrive oss.

Morten er ganske høy, ca 190cm og kraftig bygd. Han har drevet med kampsport helt siden han var tidlig tenåring, vunnet flere stevner. Han har en diger kropp og er mørkhåret med markerte trekk i fjeset. Solariumsbrun.

Arnt er litt lavere. Rundt 180-185 tenker jeg. Han har trent styrke i mange år og var såvidt innom kampsport selv da han var 14-15 og ble kjent med morten den gangen. Han er lys i håret og Solariumsmann selv. Line har ligget med han flere ganger oppigjennom tenårene og har en eller annen hangup på han. Det er mye måten han bruker ta henne på, samtidig som han er ganske lang nedentil, mindre i omkrets enn meg, men line har fetish for veldig markerte store hoder på utstyret. Og det har han.

 

Jeg er 176, mørk blond. Godt bygd. Men ikke noe spesielt trent. Heller litt for mye på kroppen. T-skjorte brun.. Og ganske greit utstyrt der nede.

 

Line er 167 har pr dags dato platinablondt hår til brystene omtrent. Slank, men har kjøtt på kroppen, har gode c cup bryster og en skikkelig sprettrumpe. Alltid helt glattbarbert og er helt fantastisk trang og deilig. Selv om hun virkelig har brukt musa si, både før og etter hun ble sammen med meg. Så det skal jeg love dere, det har absolutt ingen betydning.

 

Vel tilbake til kvelden.

Line begynte å bruke handflatene langs skaftet på morten og gikk over til mer slikking og tok godt tak rundt skaftet. image.jpg

Morten så ned på line før han vendte et blikk mot oss og så opp i taket igjen. Han begynte å le og trakk den digre kukken sin ut av munnen på line og sa "jeg er aaaalt for edru til dette altså!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line begynte også å le og ble sittende. Morten bøyde seg ned og fikk på seg benklærne igjen. Før han sa at han ikke var vant til å være underholdning for andre på det viset. Så enten fikk vi gå ut å drikke eller så måtte han få slippe at vi satt og glante

 

Da reiste line seg opp og tok tak i morten og tok han med seg inn på kjøkkenet. Fant frem en flaske til han. Så på meg og arnt og sa "vi kommer tilbake om litt . Hun tok han med seg inn på rommet vårt og lukket døren. Jeg og arnt ble sittende å se ut i tomme lufta et øyeblikk før vi begynte å småflire.

Det ble helt stille, og arnt reiste seg opp og fant frem en øl til hver i kjøleskapet. Dette kjentes merkelig. Det var på en måte som å være tilbake på fest før og ikke være den som scoret, bortsett fra at nå var jeg så og si helt edru. Det var vi alle. Og det var dama mi som dro med seg muskelbunten med kjempeutstyret ut på soverommet. Arnt holdt frem flaska og sa skål til meg. Vi skålte og satte begge flaska på kjeften. Jeg hørte såvidt rolig prating fra rommet, og det var øredøvende stille. Vi satt begge og lyttet. Helt til lyden fra line bar igjennom rommet. Hun stønnet og klynket rolig i lange drag igjennom døra. Tankene løp fullstendig løpsk på hva eksakt som skjedde der inne. Det eneste jeg visste helt sikkert var at slike lyder er det langt mellom jeg hører så intenst fra henne. Arnt stod og gliste og vi slet med å få til et samtaleemne. Arnt så på meg og sa "dette var etterlengtet for line, jeg tror hun har fantasert om å ligge med morten i flere år. "

Jeg stottret frem et "ja jeg har forstått det slik" forstått det slik?! Hva faen? Dette svaret har gnagd meg lenge etterpå. For en dott, som om jeg ikke visste det utrolig hodt og kjenner henne på alle områder.

Det er veldig viktig for meg å ha en "selvfølgelig" holdning til slikt når vi lever sånn som vi gjør.

Det ble helt stille fra rommet et lite øyeblikk og et sekund tenkte jeg at har han blitt ferdig, inntil jeg hørte line klynke et ååååhjahh. Og stønningen hennes økte mer og mer, det gikk opp for meg at han først nå hadde trengt inn i henne! Det måtte det være. Line leverte lange høye stønn igjennom veggen etterfulgt av flerre åherregud åherregud ååå ja!

Arnt gikk bort til kjøkkenbenken og hentet ut en 20 paknibg og spurte om jeg ville bli med ut å ta en røyk.

Jeg ble med og vi satte oss på terassen. Praten gikk i "det var et fint sted dere har leid da" hvorpå vi fortsatt hørte line's klynking og stønning fra inne. Vi ble sittende ganske lenge og hentet oss et par pils til . Da jeg gikk inn for å hente runde nummer to var det forholdsvis stille fra rommet igjen så jeg gikk helt inntil døren og lyttet hvor jeg hørte morten spørre line om hun kunne legge seg på siden.

Jeg skulle ønske jeg kunne se den fete kukken gli inn i min nydelige samboers trange mus og se ansiktet hennes, se nytelsen i henne.

Jeg fant frem ølflaskene og gikk ut igjen til Arnt. Vi forsøkte holde praten gående, men aller helst hadde vi begge lyst og inn å både se og bruke line vi også.

Det gikk ganske lenge, og det var utrolig hardt å fokusere da jeg egentlig kunne tenkt meg at arnt hadde tatt seg en tur vekk så jeg hvertfall fikk røre megselv.

Det ble stille fra inne og vi ble begge sittende ganske spent på hva som kom til å skje nå.

Line kom ut til verandadøra, hun hadde på seg en av mine tskjorter og shortser. Hun var slikkelig bustete på håret. Orntlig pulesveis.

Rød i kinnene og smilte bredt. Har dere noe å drikke der til meg? Sa hun. Hvorpå vi svarte at det stod i kjøleskapet.

Hun kom ut med champagneflasken i hånden og satte seg ned i fanget mitt. Det luktet sex av henne. Hun satte flaska på kjeften og tyllet i seg en bra mengde.

Herregud jeg er varm sa hun og dro i skjorten mellom brystene. Hun var helt klam. Jeg støk henne oppover ryggen og kjente hvor skjorts klistret seg til henne. Hun tente seg en røyk og spurte om hva vi hadde gjort på imens.

Vi svarte etter beste evne uten å egentlig ha noe godt svar.

Line reiste seg opp og sa at hun måtte ha seg en dusj, morten hadde lagt seg nedpå litt, han hadde kjørt mesteparten av veien hit og det hadde blitt lite søvn på de to.

Line gikk inn og ropte på meg om jeg kunne komme inn littegrann.

Jeg gikk inn på badet til henne og hun kom imot meg og tok godt tak rundt meg. Så spurte hun om det gikk bra. Jeg svarte at det gjorde det, men at det var vanskelig å ha en å "underholde" samtidig som dama mi lå i naborommet og ble pult.

Hun så ned et øyeblikk før hun tittet opp på meg igjen og kysset meg før hun spurte om jeg kunne slå på vannet i dusjen til henne. Jeg gikk bort til dusjen og slo på. Line knutte opp shortsen og lot den falle på gulvet. Så gikk hun bort til meg og tok hånda mi. Førte den ned mellom lårene sine samtidig som hun spredde bena litt på gulvet. Hun dro hånden min over åpningen sin. Det var klissete, bløtt og veldig varmt.

Så lente hun seg mot meg og tok den andre hånden rundt meg og kysset meg lenge. Jeg klemte fingrene mot åpningen hennes og gled tre fingre inn i henne. Hun stønnet og hvisket til meg at det var lenge siden noen hadde knullet henne såpass og hun hadde kommet mange mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortsatte å fingre henne litt inntil hun trekte seg bak og sa at hun måtte få noen minutter på seg, og at jeg skulle gå ut til arnt igjen.

Jeg nølte litt før jeg gikk ut badedøren. Da jeg kom inn i stuen var arnt på plass i sofaen og satt og smilte lurt.

Hva skjer nå? Sa han. Jeg vet ikke sa jeg . Etter ti minutters tid kom line ut fra badet. Splitter naken og gikk rett bort til arnt, tok tak i hånden hans og så bort til meg . Vi fulgte etter henne inn på det andre soverommet hvor hun ga beskjed om at vi skulle ta av oss og legge oss i senga. Vi var begge relativt kjappe sv med klærne og satte oss på sengekanten. Line satte seg ned mellom oss på gulvet og la en hånd rundt hver av utstyret vårt og runket oss forsiktig. Etter litt begynte hun å suge arnt samtidig som hun fottsatte runke meg. Sp byttet hun på en stund før hun gled tilbake til arnt igjen . Jeg snudde meg rundt og lot fingrene finne den våte musa hennes fra bak og gned åpningen hennes lett. Hun stønnet til og presset imot.

Etter litt slapp hun taket på meg og dyttet arnt ned på senga klatret oppover han og satte seg ned oppå den knallharde kuken hans og gned seg mot den. Jeg la meg motsatt veg i senga og fikk se hele skuet på nært hold hvor hun gled opp og ned undersiden av skaftet hans hvor det gled lettere og lettere. Så løftet hun litt på seg og tok tak i kukken hans og presset den mot musa si. Jeg så det strammet godt til i det han begynte gli inn i henne og kukken hans bøyde seg litt akkurat med det samme.

Hun red opp og ned han et par ganger før hun trekte seg av han og la seg på siden av han og løftet opp det ene benet så han gled inn i henne igjen. Jeg var helt inntil og så hver millimeter gli inn i henne. Jeg kjente hånden hennes gripe rundt kukken min og hørte henne si, slikk meg! Slikk meg når han puler meg!

 

Jeg lente meg frem og lot tungen berøre kliten hennes og da kjente jeg munnen hennes omkranse kukkhodet mitt og jeg gled inn i munnen på henne. Jeg rakk ikke reagere mye før jeg kjente at jeg pumpet munnen hennes full og hørte henne stønne til. Jeg gjorde mitt ytterste og sank ned mot musa hennes samtidig som arnt knullet henne i lange forsiktige drag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente line jobbet hardt men slet med å holde fokus når arnt lå og pumpet inn og ut mellom bena hennes. Hun trekte seg tilbake så jeg gled ut av munnen hennes. Jeg ble liggende et øyeblikk å se på musa hennes stramne rundt skaftet til arnt som gled lett inn og ut av henne før jeg reiste meg opp og gikk i dusjen. Imens jeg sto der hørte jeg stønningen deres igjennom veggen og jeg klarte ikke annet enn å måtte leke litt med meg selv til godlydene line laget der inne.

Jeh gjorde meg ferdig i dusjen og var egentlig klar for å bli med igjen.

Da jeg kom inn på rommet igjen lå line oppå arnt og han hadde begge hendene på runpa hennes og knullet henne i høyt tempo. Det klasket godt i hud mellom de og line stønnet hardere og hardere, hun var helt på bristepunktet.

Hun pustet fortere og fortere og hennes stønn gled over i åjah åååjahååjaa. Og hun strekte seg bakover akkurat i det hun kom med en jaaaaihh! Før hun falt utover brystkassa hans igjen og han fortsatte i samme tempo. Line lå der og bare klynket i det arnt kjørte på det han maktet hun knyttet nevene og bet sammen tennene og munnen i det jeg hørte arnt stønne til og farten hans avtok noe og jeg skjønte at han pumpet henne full av sæd. Line hjalp til med noen rolige hoftebevegelser og holdt det gående til hun var sikker på at han hadde fått i henne hver minste dråpe.

De ble liggende slik en stund og etterhvert gled kuken til arnt ut av henne. Line rullet seg over på ryggen og ble liggende med spredte ben.

Hun var rødflammet i ansiktet og hadde fått noen skikkelige merker på brystene etter knaingen. Arnt satte seg opp og sa "fy faen, så hardt tror jeg ikke jeg har knullet noen før"

Line smålo og sa "jeg kjenner det"

Han reiste seg opp og gikk mot meg og ut av rommet og inn på badet.

Jeg gikk bort til sengen og satte meg på sengekanten. Jeg var fortsatt naken, og synet av line slik hun lå gjorde meg MER enn klar for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line så på meg og la hånden ned over den røde nypulte musa si og sa "nei, jeg klarer ikke mer nå. Jeg må ha en pause." Jeg prøvde meg med at hun klarte sikkert noen minutter til og at jeg bare ville inni henne og kjenne den oppfyllte trange musa stramme rundt utstyret. Jeg ble skutt ned som en død fugl!

Vi venter til vi legger oss i kveld, da kan du få inni meg igjen.

Hun satte seg opp og så på meg . Og ut kom det, stakar, du ser helt fortvilet ut der du sitter med en hard en. Jeg skal fikse det senere jeg. Hun reiste seg opp og steg ut av senga. Fy faen så utpult jeg føler meg! Sa hun, jeg er seig over hele meg og sår nedentil. Hun lo og strøk meg over håret.

 

Jeg ble sittende igjen på rommet et øyeblikk og kjente på at nedturen var stor! Større enn forventet. For jeg har en tvangstanke på at jeg MÅ inni henne etterpå! På en måte for å gjøre opp igjen .

Jeg så ned på utstyret mitt som begynte dovne av noe . Det rant bokstavelig talt av meg og jeg kjebte det strammet i pungen som om det holdt på å sprenges.

Jeg fant frem klærne mine og fikk på meg bokseren i det Arnt kom inn i rommet igjen. Han gliste rundt.

Fy flate for et dyr dama di er sa han. Jeg smilte tilbake og kjente at jeg krympet litt innvendig. Akkurat nå var det ren skjær misunnelse som rev i meg. Han fant frem noen rene klær i bag'en sin og begynte kle på seg. Han var halvstiv nedentil og måtte legge tilrette da han hadde på bokseren. Jeg fikk på meg resten av klærne og gikk ut på stuen. Der kom Morten også, og gikk rett på badet. Jeg hørte han og line pratet og at dusjen slo seg av . Etter litt kom line ut av badet igjen iført bare truse og dusjen gikk på igjen.

Arnt spurte line om vi skulle ut og teste utelivet. Line svarte at det fikk vi bestemme. Arnt var skikkelig gira på det og fikk etterhvert morten med på tanken. Vi dro ut og var på flere av pubene, jeg så meg litt om etter stadium fyren, men han hadde sansynligvis frikveld.

Da vi kom tilbake til feriehuset satte vi oss på verandaen igjen for å ta en siste øl før det var kveld. Jeg satt bare og tenkte på at vi måtte legge oss så jeg fikk ligge med dama mi!

Etter en stund ble vi enige om at det var kveld. Arnt, line og morten var ganske bedugget, jeg hadde ikke helt fått kjenninga i kveld. Sikkert fordi jeg bare tenkte på at jeg villi inni line snarest!

Jeg var snar på badet og klar for senga og den trange våte musa til Line, så jeg satte meg i sofaen og ventet på at hun skulle gjøre seg ferdig. Hun kom ut fra badet i en sort sateng morgenkåpe jeg hadde kjøpt til henne på nett, med høy splitt og dyp utringning. Hun så smashing ut

Dette er den image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både arnt og morten gikk bort til henne for å si godnatt, hun kysset dem begge, morten fikk litt mere enn Arnt. De sa godnatt og vi gikk for å legge oss. Da vi kom under dyna skled jeg av meg bokseren. Jeg var hard som en påle og helt klar for å trenge inn i henne. Jeg la meg inntil henne bakfra og snudde hodet hennes og klinte skikkelig med hun. Fortalte hvor mye jeg elsker henne og den hun er og fikk samme svar tilbake.

Jeg la hånden min rundt henne og grep om det ene brystet hennes og lot den gli ned magen mot trusekanten hennes. Da hånden hennes stoppet meg. "Jeg klarer ikke nå" sa hun . "Jeg er sliten og trenger sove nå. Vi får ha det til gode når de har dratt i morgen".

Kom det fra henne. Jeg kjente frustrasjonen bre om seg . Og jeg ble liggende litt før jeg bestemte meg for å ta en tur på badet. Med dagens hendelser ferskt i minne tok det ikke lenge før jeg kom så det sprutet inne på badet.

Jeg ventet litt for og så ta meg en kjapp tur igjennom dusjen og vasket av meg.

Da jeg kom ut av dusjen kjente jeg at jeg var sliten og tross alt hadde hatt i meg en bra mengde alkohol denne dagen. Jeg fikk på meg undertøy og gikk og la meg vedsiden av line som sov som en stein.

Jeg sloknet rimelig fort.

Jeg våknet til igjen av at noe av lyset på stua var på. Jeg satte meg opp og så at line ikke var der . Så hørte jeg vannkranen sto på og at det klirret i glass. Jeg så line gå forbi soveromsdøra som stod noe åpen og jeg hørte det klikket i en dørvrider.

Jeg satte meg inntil veggen og tenkte jeg skulle vente til hun kom tilbake fra toalettet. Det tok sin tid og jeg merket at jeg holdt på å sovne av flere ganger. Jeg tittet på telefonen. Klokka var 06 på morgenen og det begynte bli noe lysere ute igjen.

Etter en stund hørte jeg skritt inne på stua igjen. Og ventet line inn. Det drøyde lyden av tråkking stoppet opp og det var tydelig at hun satte seg i sofaen. Jeg regnet med at hun ikke var helt i form og reiste meg opp for å se hvordan det stod til. Da jeg skulle til å åpne døren så jeg morten satt i sofaen og line var på kne forran han med kuken hans i munnen. Hendene kjælte det fete lemmet hans og jobbet med melkende bevegelser. Morten hadde hendene ut oppå ryggen på sofaen og fulgte nøye med på line som sugde og slikket den digre kuken hans. Hun slapp taket med hendene og slikket seg oppover skaftetimage.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun satte seg tilbake og fikk av seg stringen før hun klatret opp i sofaen vedsiden av han og fortsatte å suge den svære kuken. Jeg lover dere, dette bildet er så nært 100% som det omtrent hår an. Bortsett fra at blikket hennes var ikke rettet mot meg. image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han strekte ut hånden og fingrene begynte leke med den våte fitta hennes . Line stønnet og han jorde noen hoftebevegelser som kjørte den digre staken inn i kjeften hennes. Jeg fiklet med noen klær og fikk ordnet meg så jeg fikk satt meg ned og nytte synet. Jeg lot hånden gli ned i bokseren og lot to fingre massere hodet. Dette var rett og slett helt hysterisk tennende!

Line sugde og melket morten som det ikke var noen dag i morgen og jeg så morten glise og nikke. Arnt kom gående over gulvet og steg mellom bordet og sofaen bak line. Line slapp taket rundt kuken til morten et øyeblikk og gliste bredt helt til arnt bøyde seg ned og slikket åpningen til line bakfra. Hun pustet til hardt og sank ned på skaftet til morten igjen.

Det tok ikke lenge før morten lot bokseren falle til gulvet og stilte seg bak line og kjørte kuken godt inn i musa hennes. Hun hikstet til litt med det samme og fortsatte suge morten som en pornostjerne.

Jeg satt som parslysert og så dama mi spiddet mellom disse to muskelbuntene som brukte henne grovt i sofaen og ga totalt faen i meg som de sikkert trodde sov eller var i koma.

Plutselig reiste morten seg litt opp og ga line beskjed om å snu seg. Og hun la seg ned på siden i sofaen med skrevende ben i retning morten og døra hvor jeg var. Arnt forholdt seg rolig og hun tok kuken hans i kjeften . Morten la seg ned på siden og jeg så den digre kuken hans klemme seg mot fitta til line. Han skøv på og jeg så helt tydelig hvor han strekte musa hennes etterhvert som han gled dypere og dypere inn. Line stønnet og hun stivnet til når han begynte ta henne med bestemte trykk. Hun stønnet villt og sa etter litt at han måtte stoppe, hun satte seg opp og snudde seg igjen så arnt begynte knulle henne igjen. Line runket og sugde langsomt på morten og kjælte kuken hans som om det var det beste hun visste. Arnt sparte ikke på noe og begynte knulle henne hardt. Brystene hennes disset i takt med støtene og hun klynket og stønnet hardere og hun kom så hun ristet men litt kvalt grunnet den store kuken i kjeften nesten hele tiden. Arnt begynte puste tyngre og han stønnet til i det han kom inni line for andre gang denne dagen.

Han sakket farten og kjørte noen lange støt før han trekte seg ut sv henne . Line satte seg opp og lente seg mot han og tok kuken hans i kjeften og sugde han helt tom. Morten la seg til og fikk line over på siden igjen og klemte seg inn i den nyfyllte fitta hennes. Line stønnet helt villt og arnt ble stående å se på de litt før han tok vannglasset line hadde på bordet og tømte det og gikk forbi døra hvor jeg var og bort til kjøkkenet og fyllte det opp igjen. Hsn satte det på bordet ved siden av de som lå og råknullet i sofaen og gikk, jeg hørte tydelig hvor våt og oppfylt line var. Det formelig slurpet fra musa hennes for hver gang morten trekte seg litt ut igjen. Hun masserte brystene sine som en gal og morten hadde den ene hånda under seg utstrakt og opp mot lines hode og den andre holdt han hardt tak i låret hennes med. Den digre kukken hans dundret løs på henne og han tok henbe hardt og bestemt som en annen knulledokke.

De glattbarberte ballene hans klasket mot den silkemyke åpningen til line for hvert støt og hun så helt fortspt ut der hun lå med bena spredd og den digre kuken kjørte hardt inn og ut av henne.

Line hikstet og hikstet og begynte med å si "åherregudåherregud å guuudbedre åååhh!" Hun kom igjen og igjen jeg vet ikke men det virker på meg som hun kom gang etter gang nesten sammenhengende.

Line stønnet ig stønnet og det gjorde morten også. Line klynket og utbrøt ååå nå går det ivei for meg igjen morten økte tempoet og kjørte kukken i henne det han var god for line histet til og ble helt stille et øyeblikk før hun hulte til og denne gangen ble det for mye til morte også som brølte i det hsn pumpet fitta hennes full. Han sakket helt ned og tok noen forsiktige jukk i henne før han tok hånden rundt skaftet og dro seg ut line så ut som hun var dopet, og litt i svime med det samme. De råklinte litt og morten reiste seg opp og tok en stor sup av glasset før han gav det til line

 

 

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line bekket innpå vannet og morten sa "da får du ha en god natt og takk for nattmaten" han bøyde seg ned og kysset henne før han gikk på soverommet. Line satt litt før hun reiste seg og så mot soveromsdøren vår. Jeg reiste meg på sovende ben og stotret meg opp i senga. Line åpnet døren og så på meg. Hun sto mersom og vurderte litt før hun slo på lyset og lukket døren da hun skjønte jeg var våken.

Hun kom bort til senga og rev sv meg dyna. Jeg var hard som en påle nedi bokseren og line sa "ta av deg bokseren" jeg fikk den av faderlig fort. Hun strekte seg ned i kofferten og fant frem dildoen sin og la seg ned på senga . Hun slo den på og la den inntil ballene mine og la seg ned og spredde bena sine mot meg. Hun var dryppende våt og gapende. Det var fullt av hvitt skum rundt åpningen og det rant sæd ut sv henne, hun bøyde seg ned og begynte suge meg samtidig som hun gned spermen utover og masserte klitten sin med den . Jeg var helt forhekset. Line trekte seg litt tilbake og fjernet dildoen og trekte forhuden min helt bak og så på at det piplet ut av meg. Hun slikket av meg dråpene etterhvert som de kom ut og klatret over meg. Lente seg bak og bøyde kuken min nedover og styrte den mot den nypulte gapende fitta si. Jeg hadde blikket klistret mot musa hennes og kjente jeg skalv i hele kroppen samtidig som følelsen av å kjenne og se at jeg sank inn i det klissete hullet hennes holdt på å få meg helt gal. Line sank helt ned og jeg kjente det rant nedover skaftet mitt. Og lyden. Herregud for en lyd.

Line ble sittende oppå meg og skrevde bredt, jeg så den røde åpningen hennes gapte rundt skaftet mitt og hun spurte meg "hvor mye fikk du med deg?"

Alt svarte jeg.

 

Bra! Kom det fra line. Jeg håpet det. Men nå må du knulle meg! Ta meg som du vil! Bruk meg som den hora jeg er! For det er ingen garanti for st det er kuken din som glir inn i fitta mi neste gang! Jeg lente meg frem og fikk henne på rygg og kysset og klinte ned henne samtidig som hendene løp løpsk på brystene hennes og jeg knullet henne det jeg var god for. Hun lå nesten stille og bare klynket. Og ga meg små stikk som "hardere, er du helt inni, knull meg som de gjorde" jeg holdt et rolig men hardt tempo for å holde lengst mulig. Og jeg brettet bena hennes bak og nøt synet av at jev knullet den nyoppfyllte våte musa. Hun kjentes ikke like trang akkurat, jeg kjente stor forskjell på henne og at hun netopp hadde hatt mye større utstyr enn mitt inni seg, samtidig som all sæden gjorde sitt.

Jeg begynte nerme meg og line merket det. Kom i meg! Kom i meg som de gjorde, fyll meg opp. Du klarer ikke få meg til å komme likevel kjære sa hun. Dette var grensesprengende! Så dirty i kjeften hadde hun aldri vært før og nedverdigende men så jævlig tennende. Jeg begynte skjelve i hele kroppen og kom så det svartnet for meg i henne.

Jeg ble liggende oppå henne lenge før jeg reiste meg opp og kysset henne. Jeg elsker deg sa hun. Og jeg svarte med et inderlig elsker deg tilbake

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...