Gå til innhold

Hei på dere..


PPD

Anbefalte innlegg

Hei på dere. Vi er forholdsvis nye her inne.. Og med begrepet Cuckold. Alltid hatt denne dragningen, men aldri hatt ett ord og sette på det. Jeg som mannen i dette forholdet, har hele tiden trodd jeg var en smule spesiell som likte tanken på det dette begrepet omfatter.

 

For og ta dette litt fra begynnelsen, så har jeg vert åpen om fantasiene mine rundt dette til henne fra starten av. Selv om hun ikke har vert med på og ta skrittet helt ut (møte noen alene) har vi hatt 3 ganske bra opplevelser.

Grunnen til at hu ikke er helt klar for og ta det siste skrittet, vil jeg tro er fordi hun assosierer dette med utroskap og alle de negative følelsene hun har rundt dette. Div at jeg skal dermed kreve og få ligge rundt med damer uten henne.

Har selvfølgelig forklart henne grundig at dette er ett ikke tema for meg. Hun tror nok på meg der, men det er vel noen sperrer som dessverre slår inn.

Når dette er sagt, tror jeg nok at hun tenner på dette. Spesielt når dette har blitt nevnt under sex, merker jeg at hun blir våtere umiddelbart. –Så alt i alt er det mye mulig jeg har ett evne og jobbe med her ☺

 

Vi har 2 ganger hatt trekant med en anen gutt, der jeg har mer eller mindre tatt på meg rollen med og filme og knipse bilder, for og bli med litt sånn fra tid til anen. Dette har naturligvis passet meg perfekt, da det virkelig tenner meg og se henne nyte det hun får av en 3djepart.

Den siste opplevelsen kan jeg sikkert fortelle om senere, da den er av en noe drøyere art..

 

Til slutt føler jeg at det er på sin plass og få med ett par ting til. Jeg er 100% heterofil. Det er følelsen av og gjøre noe som er tabu og ulovlig som tenner meg personlig.

Ser det er mange cuckolds her inne som digger det med og slikke dama ren osv etter ett withdrawl fra spermbanken til ett ukjent mannebein.. Det er ikke min kopp te. Føler litt behov for og gjøre meg til kjenne her..

 

Vel, da kjenner dere ferskingene fra Drammen litt bedre..

Meir kjem

På gjensyn yall ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey.

 

Leste med interesse dit innlegg.

 

Vi har vært gift i 10 år. Bare etter 2 år ble vi klar for å ha en 3 dj. person med.

Det begynte med et par, hvor vi spilte klespoker, og tilslutt ble min kone pult hardt,

mens vi to andre bare så, og hjalp til.

Siden har vi møtt mange andre. Men alltid hjemme hos oss, da fruen føler seg tryggere da.

Det som er merkelig er..........

Når vi elsker sammen kommer hun ikke.

Når det er en ekstra mann, så kommer hun flere ganger ????

Ja, self. er vi cucoldere. Men hun vil ikke innrømme det.

Hun er redd jeg skal finne en ny dame, da ( dumt sagt, har god økonomi, mye penger ),

men jeg sier til henne, at dette er noe som ligger latent i deg og meg.

 

Altså. Min frue er ikke lespisk, jeg er ikke homo, men vi er en 3 dje. versjon som ennå

ikke er godkjent og akseptert : CUCKOLDER.

 

Jeg mener bestemt ar vi har en sexsuelt legning som bør og må aksepteres.

 

Tilslut vil jeg nevne, at vi er meeeeeget glad i hverandre, og kunne aldri tenke oss noe

utroskap. Hun forteller meg når hun onanerer, og hva hun tenker på, jeg det samme

til henne.

Så vi vi være nyforelsket til døden skiller oss ad.

 

MVH

 

LYKKELIG GIFT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...