cuckoldparet91 Skrevet 23. juni 2014 Share Skrevet 23. juni 2014 -HAN- Hei :-) Hvordan visste du at du var en cuckold/cuckqueen? Jeg tenner veldig på tanken at min deilige hotwife blir knullet av en svær en, men er veldig usikker på om hvordan jeg vet at jeg er klar for å ta det steget mellom fantasering og det å faktisk gjennomføre det. Bør vi gjøre det selv om jeg har en klump i magen, eller bør vi vente til jeg er sikker nok på meg /hun/oss? Vi er relativt unge, og vi har hele livet foran oss :-) Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annelise76 Skrevet 9. juli 2014 Share Skrevet 9. juli 2014 Først vil jeg gjerne få påpeke at det heter cuckquean, og ikke queen. Quean er noe ganske annet (som vi ikke assosierer med dronning), nemlig en kvinne av dårlig rykte, gjerne en prostituert. Jeg er vel egentlig en cuckquean ettersom jeg tenner på at min mann har sex med andre, men samtidig er jeg heller ikke det i brukens rette forstand, for jeg er gjerne med selv. I det store og det hele liker jeg ikke å sette merkelapper på meg (eller andre) selv så jeg kaller meg ikke noe i det hele tatt. Vi er rett og slett et par som er frigjorte nok til å inkludere andre mennesker i vårt sexliv. Slik har det vært så lenge jeg kan huske, og jeg tror ikke det har vært en spesiell hendelse for min del som startet det hele. Jeg har vel bare vært heldig. For deres del vil jeg si at så lenge du er usikre på om dere bør gjennomføre, så bør dere ikke gjøre det. En klump i magen er nervøsitet og spenning og bør ikke forveksles med usikkerhet, for jeg lover deg at den klumpen går ikke vekk. Nettopp som du sier har dere hele livet foran dere, og dere trenger ikke ha hastverk med noe som helst. Har dere et forhold hvor dere er 100% sikre på hverandre, med full åpenhet og lojalitet kan dere prøve. Da har dere en god sjanse til å prosessere inntrykkene og følelsene som vil komme i ettertid. Har dere ikke det, vil jeg anbefale dere å vente. Det er på generelt grunnlag verre å takle emosjonelt stress når man er ung enn når man er blitt mer erfaren i livet. Man blir også mer sikker på seg selv etter hvert som man blir eldre. Uansett valg; Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 9. juli 2014 Share Skrevet 9. juli 2014 Tilfelle du ikke har lest denne. så finne du noen fornuftige "kjøreregler" her dersom du er usikker i forhold til rammene rundt cuckold, og hvordan få det til å fungere: https://www.cuckold.no/content.php/169-4-tips-til-hvordan-du-kan-få-ditt-Cuckold-forhold-til-å-fungere Men som annelise76 påpeker, dersom du har en klump i magen, så behøver dere ikke ha noe hastverk. (Noe annet er derimot om du har noen pirrende sommerfugler i magen... ) Lykke til videre og ta tiden til hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matadormix84 Skrevet 11. juli 2014 Share Skrevet 11. juli 2014 Min egen retningslinje var at om jeg fremdeles følte det samme etter utløsning/kåtrusen hadde lagt seg, så var det noe å gå videre med. Det viste seg å treffe ganske bra. Etter å ha prøvd så gav det bare mersmak. Til referanse så har jeg ikke noe tenning på udmykelse o.l For meg handler det om å kunne "lene seg" litt tilbake og vite at dama har det godt. Slik sett liker jeg veldig godt trekant(mmf) og som tilskuer/ikke tilstede. Er dog ute av drift for tiden da det ikke falt i smak for fruen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.