Gå til innhold

Banned


Gjest HenryMiller

Anbefalte innlegg

Gjest HenryMiller

Jeg har oppdaget et par profiler her inne, som er blokkert av admin. Jeg går ut fra at vedkommende har brutt brukervilkårene. Det er bra at nettstedet overvåkes og at brudd får konsekvenser. Vi er alle avhengige av at seriøsiteten opprettholdes. Jeg har selv hatt kontakt med to slike profiler, og de har til og med kommet inn på vennelisen min. De er nå selvsagt slettet og også blokkert. Hvis noen har tatt meg til inntekt for deres seriøsitet, beklager jeg det. Vi bør alle hjelpe til med å holde stedet fritt for useriøse folk. På andre nettsteder har jeg flere ganger blitt kontaktet av prostituerte, som åpenbart tror at eldre herrer har behov for å betale for sex. Det har vi ikke, og heller ikke tar vi betalt for våre tjenester selv. Heldigvis har jeg ikke fått slike tilbud her ennå, så vi får tro dette uvesenet ikke finnes her. I alle fall, uansett grunn, meld fra til admin eller moderatorene hvis det er noen som opptrer uakseptabelt..........

Endret av HenryMiller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest HenryMiller

Jeg registrerer at admin aktivt advarer mot personen bak de profilene jeg nevner i denne tråden. Jeg har også en litt ekkel følelse av at det er andre menn her inne som seiler under faksk flagg. Minst en profil mistenker jeg at mannen utgir seg for å være kvinnen i paret i mailvekslingen. Det er helt all right at noen menn er i forkant og søker råd for hvordan de kan få kona med. Men det er ikke all right å utgi seg for p være en annen enn den du er. Ďet er heller ikke all right å sende ut lett identifiserbare ansiktsbilder av kona, hvis hun ikke samtykker. Vi har bruk for dette nettstedet, og da er seriøsitet viktig.

Endret av HenryMiller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk et godt og viktig innlegg. Spesielt det med å sende bilde av en uvitende kone. Ikke lurt og veldig lite hyggelig

Skjerping. Er lov å drømme og fantasere. Men vær ærlig om det. Har du ingen kone å dele i virkeligheten er det helt greit, del fantasiene dine her, men ikke lat som du faktisk skal gjennomføre det. Du kaster bort tiden til seriøse folk og du leverer kanskje ut ei kone (eller noen andre du har "stjålet" bilde av) som kanskje ikke ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...