oryx Skrevet 29. mai 2014 Share Skrevet 29. mai 2014 Vi har prøvd flere partnere mede vekslende hell. Tror nok fruen trenger en yngre bull som kan tilfredsstille henne. Vi er som par begge voksne, men slanke og trente. Ekstra mann bør være 30 + Flotte menn får intime bilder av slutwifen ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck.you Skrevet 29. mai 2014 Share Skrevet 29. mai 2014 Deilige ønsker du har når det gjelder slutwifen din. Synd at jeg er langt unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oryx Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Share Skrevet 30. mai 2014 Er østpå en del , kunne ta kontakt da .. Liker profilen din, du skriver godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oryx Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Share Skrevet 31. mai 2014 Som sagt likte profilen din - er ofte østpå i Drammen - frister det .. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck.you Skrevet 31. mai 2014 Share Skrevet 31. mai 2014 oryx, det frister. Send meg en PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bergensergutt1991 Skrevet 2. juni 2014 Share Skrevet 2. juni 2014 hei hei Jeg er veldig interessert Veltrent kjekkas i bergen Sender dere pM:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBondage Skrevet 4. juni 2014 Share Skrevet 4. juni 2014 Hei. Synd det er yngre Menn dere søker. Jeg er en av to noenlunde bestemte Menn som liker å dele ei dame. Vi er begge hetero, men ikke uerfarne med at mannen også er til stede eller deltar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest thomastt357 Skrevet 5. juli 2014 Share Skrevet 5. juli 2014 Ung, velutstyrt, atletisk, utholden, fra Bergen. Noe for dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck.you Skrevet 5. juli 2014 Share Skrevet 5. juli 2014 Jeg gleder meg. Vi sees i august. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mustang81 Skrevet 8. juli 2014 Share Skrevet 8. juli 2014 funnet denne mannen? bor i Bergen å treffer dere gjerne... så kan vi se om det blir noe mere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck.you Skrevet 14. juli 2014 Share Skrevet 14. juli 2014 oryx, jeg gleder meg til å treffe dere i august. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ekko Skrevet 15. juli 2014 Share Skrevet 15. juli 2014 Hei. Hvor holder dere til da? Oslo her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. januar 2015 Share Skrevet 4. januar 2015 hei Oryx, har sendt PM. Ta kontakt om du ønsker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steff92 Skrevet 5. januar 2015 Share Skrevet 5. januar 2015 si ifra hvis det blir noe på østkanten, så er jeg med også, bergen blir litt langt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck.you Skrevet 5. januar 2015 Share Skrevet 5. januar 2015 Oryx, jeg har ikke hørt mer fra deg !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.