par30/40 Skrevet 27. mai 2014 Share Skrevet 27. mai 2014 På lørdag så skal min samboer på fest hos ei venninne og der vil det også være mange gutter/menn og greia er at vi har snakket om trekant i lang lang tid men ikke turt å ta steget fullt ut og også pga at vi har snakket ut om sjalusi og alle andre slags scenarioer som vil oppstå rundt en sånn happening. Planen er at hun skal sjekke ut om det finnes noe er med på dette på denne festen så i den forbindelsen trenger jeg/vi gode råd. Vi vil selvsagt poste både bilder og meldinger som vi kommer til å utveksle i løpet av kvelden på dette forumet. Vi gleder oss veldig til dette men det er sikkert noen her inne som kan komme med anbefalinger og gode råd så vi ser frem til dette ifra dere brukere her inne.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HenryMiller Skrevet 27. mai 2014 Share Skrevet 27. mai 2014 Tenker dere at hun skal sjekke opp to menn og sende bilder til deg? Dette en scene jeg beskriver i novellen som heter Hilde i London. Uansett så err jo sjalusien en del av det som tenner deg, tenker jeg. Det er ofte denne kombinasjon av kåthet og sjalusi som gir det ekstra kicket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 27. mai 2014 Share Skrevet 27. mai 2014 Ja dette kan bli en riktig så spennende helg! Litt usikker om dere søker to menn til henne på denne festen, eller om dere søker etter en ekstra mann sammen med dere to. Dersom dere søker etter en ekstra mann til dere/ henne i deres bekjentskapskrets er i så fall fordelen at han som dere "plukker ut" er en dere antagelig kjenner litt, eller vet litt om, på forhånd. Ulempen med en i fra deres bekjentskapskrets er at det stilles ekstra høye krav til diskresjon, og at dere stoler på at denne mannen lar dette forbli mellom dere. Hvordan å gå fram for få tak i denne ekstra mannen kan være så mangt, men dersom dere prater med en mann "generelt om trekant" og hva han synes om det med å dele en dame (selvfølgelig en annen dame! hehe), så regner jeg dere rimelig raskt finner hvor dere har han. Om dere så følger opp med å snakke om at dere er nysgjerrige på dette med trekant med en ekstra mann, men ennå ikke har funnet noen passende, så regner jeg med at denne mannen vil føle seg rimelig beæret derom han skjønner at dere er åpne for å utforske dette videre med han. Er dere begge komfortable med denne ekstra mannen og han virker å forstå hva normal diskresjon innebærer, så trenger dere ikke å overanalysere hva dere vil eller hvordan dere skal gå videre fram. Dette løser seg helt sikkert dersom dere har kommet så langt! Om dere søker etter to menn for henne alene, så er nok det enkleste om de to mennene er kamerater. Lykke til videre! Ser frem til oppdatering og deres videre tanker og eventuelle bilder og erfaringer framover! Ligger forresten noen helt generelle "råd/ tips" her 4-tips-til-hvordan-du-kan-få-ditt-Cuckold-forhold-til-å-fungere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par30/40 Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Share Skrevet 28. mai 2014 Takk for svar og greia er at hun skal sjekke opp en ekstra mann og høre om han er villig til trekant sammen med meg og den kombinasjonen som du beskriver med kåthet og sjalusi er veldig pirrende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par30/40 Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Share Skrevet 28. mai 2014 Takk for meget utfyllende svar og råd og tingen er at hun skal sjekke opp en ekstra mann for trekant sammen med meg men også gå litt videre på egenhånd på den aktuelle festen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.