PervoPar_tr.lag Skrevet 20. mai 2014 Share Skrevet 20. mai 2014 - HUN - Siden vi er ganske ferske innen dette, og jeg ikke har så mye erfaring lurte jeg på om noen av dere hadde noen gode forslag og ideer til hvordan jeg kan straffe slaven min når han har gjort seg fortjent til det. Setter også pris på innspill til andre ting jeg kan gjøre med han. Vi er ikke noe på pain biten, men mer på det med ydmykelse og lignende ting, også liker jeg jo veldig godt at slaven har div ting i rumpa si. Det jeg har tenkt å gjøre nå i kveld er å montere på kuklås også ha på slaven strapon så han får pule meg med den. Jeg har hatt lyst på action i fitta mi i hele dag, men slaven har ikke gjort seg noe spesielt fortjent til å få bruke pikken og hvertfall ikke i fitta mi... så jeg syntes det med strapon var en god løsning.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kulis Skrevet 20. mai 2014 Share Skrevet 20. mai 2014 Hei jeg likte det med strapon. Jeg er veldig ydmykene . du kan jo skrive navne til noen andere på fitta di og . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tromsboy Skrevet 20. mai 2014 Share Skrevet 20. mai 2014 Eller en hul strap-on som du kan tre over slavekuken hans, så han blir både tykkere og lengre, samt ikke kjenner noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PervoPar_tr.lag Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Share Skrevet 20. mai 2014 Eller en hul strap-on som du kan tre over slavekuken hans, så han blir både tykkere og lengre, samt ikke kjenner noe Det var en god ide... kan hende det blir en tur på club4shop i morra da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tromsboy Skrevet 20. mai 2014 Share Skrevet 20. mai 2014 Man kjenner ikke mye selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Latex_Master Skrevet 21. mai 2014 Share Skrevet 21. mai 2014 Skal du bruke disse hylsterdongene som man setter på kukken hans ville jeg først tømt en tube zylocain eller annen bedøvende krem inn først samt 2lag kondom før den ble puttet inni hylsteret... Samt et nåde ham om han kommer... Og for og støtte nåde deg ville jeg plukket en kvast deilig frisk brennesle og legge foran ham... Bare for og understreke.... Enten det eller med sitt bur på er det fine strap on seletøy som lar seg kombinere.... Kansje og et tense apparat med en steømpute på hver rumpeball (fås på chlas olson for 4-500 ca) sakker han av kan du sette det på så strammer han baken og setter opp farten!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PervoPar_tr.lag Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Share Skrevet 24. mai 2014 - HUN - På grunn av tidspress tok det dessverre litt lang tid med oppdateringa fra at slaven skulle pule meg mens han hadde på kuklås og strapon.... men må si at det fungerte kjempefint og var også veldig digg å se størrelsesforskjellen på kuken hans når han hadde den i kuklås og på strapondildoen ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xlmanntrh Skrevet 24. mai 2014 Share Skrevet 24. mai 2014 skal si dere prøve ting som høres herlig å spenne det ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 24. mai 2014 Share Skrevet 24. mai 2014 Noen bilder av seansen med kuklås og strap-on? Ser gjerne noen flere bilder av lydige slavegutten din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PervoPar_tr.lag Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Share Skrevet 24. mai 2014 Noen bilder av seansen med kuklås og strap-on? Ser gjerne noen flere bilder av lydige slavegutten din! - HUN - ble ikke så mange eller gode bilder, men her er no ett dere kan kose dere med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trekantpar Skrevet 24. mai 2014 Share Skrevet 24. mai 2014 Hva med å hyle ut en annens navn i det du kommer? Tror nok det vil gi han like mye tenning som gåsehud i nakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 25. mai 2014 Share Skrevet 25. mai 2014 Hva med å hyle ut en annens navn i det du kommer? Tror nok det vil gi han like mye tenning som gåsehud i nakken Det er noe som absolutt er å anbefale! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geomann87 Skrevet 15. juni 2014 Share Skrevet 15. juni 2014 Å rope en annens navn tror jeg er veldig ydmykende. Du kan jo lukke øynene mens du gjør det og, for å virkelig vise at du fantaserer om noe helt annet enn mannen din. Han har jo tross alt nesten ingenting igjen etter han tar deg med strapon mens tankene dine er en annen plass. Det er jo ganske ydmykende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens_ Skrevet 17. juni 2014 Share Skrevet 17. juni 2014 Passe straff ville vel være om han måtte sitte å se en fremmed kuk gli inn i deg. Deg sittende bak fram på den fremmede. Han sittende på kne mellom lårene deres. Med sin egen i kuklås selvfølgelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.