Gå til innhold

Slavedagbok for PervoPar_tr.lag


PervoPar_tr.lag

Anbefalte innlegg

- HUN -

 

Siden vi er ganske ferske innen dette, og jeg ikke har så mye erfaring lurte jeg på om noen av dere hadde noen gode forslag og ideer til hvordan jeg kan straffe slaven min når han har gjort seg fortjent til det. Setter også pris på innspill til andre ting jeg kan gjøre med han. Vi er ikke noe på pain biten, men mer på det med ydmykelse og lignende ting, også liker jeg jo veldig godt at slaven har div ting i rumpa si.

 

Det jeg har tenkt å gjøre nå i kveld er å montere på kuklås også ha på slaven strapon så han får pule meg med den. Jeg har hatt lyst på action i fitta mi i hele dag, men slaven har ikke gjort seg noe spesielt fortjent til å få bruke pikken og hvertfall ikke i fitta mi... så jeg syntes det med strapon var en god løsning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tromsboy

Eller en hul strap-on som du kan tre over slavekuken hans, så han blir både tykkere og lengre, samt ikke kjenner noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bruke disse hylsterdongene som man setter på kukken hans ville jeg først tømt en tube zylocain eller annen bedøvende krem inn først samt 2lag kondom før den ble puttet inni hylsteret... Samt et nåde ham om han kommer... Og for og støtte nåde deg ville jeg plukket en kvast deilig frisk brennesle og legge foran ham... Bare for og understreke.... Enten det eller med sitt bur på er det fine strap on seletøy som lar seg kombinere.... Kansje og et tense apparat med en steømpute på hver rumpeball (fås på chlas olson for 4-500 ca) sakker han av kan du sette det på så strammer han baken og setter opp farten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- HUN -

 

På grunn av tidspress tok det dessverre litt lang tid med oppdateringa fra at slaven skulle pule meg mens han hadde på kuklås og strapon.... men må si at det fungerte kjempefint og var også veldig digg å se størrelsesforskjellen på kuken hans når han hadde den i kuklås og på strapondildoen ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Hva med å hyle ut en annens navn i det du kommer?

 

Tror nok det vil gi han like mye tenning som gåsehud i nakken :D

 

Det er noe som absolutt er å anbefale! hehe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Å rope en annens navn tror jeg er veldig ydmykende. Du kan jo lukke øynene mens du gjør det og, for å virkelig vise at du fantaserer om noe helt annet enn mannen din. Han har jo tross alt nesten ingenting igjen etter han tar deg med strapon mens tankene dine er en annen plass. Det er jo ganske ydmykende! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...