Gå til innhold

Uerfaren par fra Sandnes\Stavanger søker en erfaren Bull

Gjest cuck.me

Anbefalte innlegg

Gjest cuck.me

Endelig kan jeg skrive her i håp om å treffe en Bull med STORT utstyr.

Jeg ber intresserte lese mine innlegg tidligere i "bli kjent tråden" samt min profil.

Endelig , etter lang tid, er vi endelig kommet dit at fitta til min bedre halvdel snart skal penetreres av en annen mann, og jeg ønsker derfor via denne annonsen forhåpentligvis finne "deg".

Jeg vet at jeg drømmer om å se henne tatt av en mann med vesentlig større penis enn meg, du må være utholden, dominant, kravstor og hyggelig.

Alder ingen hindring... ( ekte klisjé. ..)

Om hun; 31 år gammel, ca 169 høy og 63 kg. Fitta hennes (hår) ønsker jeg at Bullen skal få bestemme selv hvordan det skal være - det er tross alt han som skal bestemme.

Hennes kledning og sminke skal også han få bestemme i forkant.

Puppene hennes er naturlige og 85B størrelse.

Brunette, med fantastisk smil.

Jeg håper å motta en god og fyldig "søknad", og menn som jeg føler er interessant vil jeg kontakte videre.

Fortell meg litt om dine ønsker, forventninger og krav.

Endelig skal dette skje, og jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cuck.me

Helt rett at du har sendt en e-post til meg,

Men som jeg har indikert i "annonsen" så har jeg heller på ingen måte "hastverk" men å finne riktig mann til oppgaven, og jeg opplever litt at du er for pågående og ikke riktig reflektert med tanke på det du har skrevet.

Beklager, men det blir for uvørent for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest cuck.me

Vi søker å møte en ny fantastisk Bull neste helg i Sandnes/Stavanger.

Vennligst les gjennom mine tidligere innlegg for informasjon om meg/oss.

Dessverre har det seg slik at vår forrige Bull reiser på en sydenferie neste uke, noe som resulterer at vi/jeg søker en ny mann til henne.

Merk; noe av det mest avtennende er et svar som "jeg kan komme og knulle henne - he he".

Jeg får fnatt av slike meldinger - det eneste dette viser er disrespekt. Altså - jeg svarer ikke slike meldinger en gang.

Vi tenkte å enten møte en mann på fredag eller lørdag, helst hjemme hos oss - men dersom en god Bull har en annen plan - er vi åpne for andre muligheter.

Slikkordene er som sist : stor penis, utholden, kreativ og dominant.

Send meg gjerne noen ord dersom dette kan være noe for deg, og hva du ville forventet av henne og av møtet.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...