Gå til innhold

Friste min kone??


Anbefalte innlegg

Da hele opplegget med at hun skal få prøve å knulle en annen mann,mer eller mindre går i stampe.på grunn av mange faktorer,vi jobber begge,unger som krever sitt og at vi bor på en sånn liten plass,at det begrenser seg veldig me treff her.vi ble enige om at vi skulle pause med opplegget.

Men jeg (mannen)tenner EKTREMT på dette opplegget,så jeg klarer ikke å legge disse fantasiene fra meg.så jeg ønsker at hun skal friset til å ta dette videre:)så jeg ønsker å komme i kontakt med en mann som kan bli med meg på dette,så er det jo da viktig at du ikke er så langt borte fra oss.men ikke et must om du er mobil og kan komme til vår landsdel.et Evt treff kommer til å skje i Bodø på hotell.ta kontakt på innboksen min om dette er noe for deg....

Endret av Kinky6
Flyttet fra Forum til Kontaktannonser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...