parTroms Skrevet 11. mai 2014 Share Skrevet 11. mai 2014 Par fra sør troms på 27 og 32år søker mann med grovt utstyr til henne:-D Han liker å se henne nyte bli fult opp av fremmed mann, liker også å filme vist det er greit:-) Hun liker ikke analsex eller kyssing på munn ellers er det meste som hører med sex låv. Renslighet-diskresjon-Respekt er alfaomega for oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matador Skrevet 11. mai 2014 Share Skrevet 11. mai 2014 Dette høres jo spennende ut. Kan se ut som vi befinner oss i nærheten av hverandre. Hvor i Sørtroms er dere? Jeg stiller gjerne opp. Tror jeg er over gjennomsnittet utstyrt. Er ellers ganske normalt bygd, og har ikke utseendet imot meg. Bilder kan sendes om ønskelig. (Ikke ansikt) Interesert? Kan nås på: mata.dor@ live.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bianchianto Skrevet 31. januar 2015 Share Skrevet 31. januar 2015 Hei, din kunn er interessant, vil gjerne snakke om det, håper du vil svare på meldingen min. takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.