Gå til innhold

Eskalering...


Vegard

Anbefalte innlegg

Sitter her alene foran PC'n nå. Dama sover. Jeg er akkurat ferdig med å se en film, hun er for en stund siden ferdig med å onanere foran webkamera med sin elsker i en annen etasje. For to timer siden kom hun innom TV-stua og sa at hun skulle ta PC'n inn på soverommet og at jeg ikke måtte komme inn, og etter det har jeg ikke hørt noe. Regner med at hun sover nå...

 

Om noen uker skal jeg reise bort en uke sammen med barna, og da skal for første gang hennes elsker besøke henne en helg hjemme hos oss. Det betyr at en annen mann vil ligge i min seng og pule dama mi. Han her det siste året pult henne oftere enn meg, men nå skal han altså inn i mitt hus og min seng og ta for seg. Hun legger ikke skjul på at hun gleder seg...

 

For seks dager siden innrømmet hun plutselig at hun hadde hatt sex med en annen kun etter 2 mnd. etter at vi hadde blitt sammen. Det hadde bare skjedd, sa hun. Dette er mange år siden, jeg husker at jeg var nyforelsket i henne på den tiden, og er glad jeg ikke visste det da. Tror ikke at jeg hadde taklet det på den tiden...

 

Men nå vet hun at jeg godtar at andre puler henne, så nå kommer sannheten frem... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Skjønner hvordan du har det ang. det å finne ut slike ting i etterkant. Da jeg var ca 19 ble jeg sammen med ei dama fra Halden. Hun var 16 år og så ut som ei rå uskyldig lita dukke jeg var SIKKER på at jeg var førstemann til å knulle.... Bare for å finne ut 7 måneder senere av en av de hun hadde ligget med at hun hadde vært den mest populære dama i gjengen nettopp på grunn av at hun pulte så og si alt som klarte å pule henne og at de fleste gutta på "stripa" i Halden hadde rasket over henne i baksetene på bilene sine.... Det var ikke en særlig herlig følelse, men jeg forsto ganske fort at det mest var fordi jeg TRODDE at hun var uskyldig, ikke at hun hadde pult med andre.... Etterhvert lot jeg jo andre slippe til også, så det var ikke så farlig liksom.... Men ganske sjokkerende i det du får vite slikt ja....

 

Det verste med hele greia var at noen av degutta til og med hadde rasspult henne... Jeg trodde jeg var først og siden hun var den føste dama jeg rasspulte lå det liksom litt presige i det... men heller ikke der var jeg på noen måte først... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...