Natacha Skrevet 26. april 2014 Share Skrevet 26. april 2014 Tenkte det var på tide å registere meg og si hei etter å ha smuglest litt her inne i dann og vann. Jeg er en kvinne i slutten av 20 årene, fra Bergen. Fantaserer om å være hotwife og har lekt med tanken i noen år nå, men min nåværende samboer er ikke enig med meg. Så jeg får se om jeg får mer utløp for fantasiene mine etterhvert eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 26. april 2014 Share Skrevet 26. april 2014 Hei og velkommen! Etter at du får tittet rundt inne på forumet her så er jeg redd for at dine HW fantasier bare blir enda større! hehe! Du får ha lykke til med å "omvende" samboeren din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Natacha Skrevet 26. april 2014 Forfatter Share Skrevet 26. april 2014 Vet du, det tviler jeg ikke på Men jeg ser ikke for meg at jeg klarer å omvende samboern - desverre. Jeg får heller fortsette å leke meg lett på byn for å prøve ut fantasier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zak262 Skrevet 27. april 2014 Share Skrevet 27. april 2014 Ta kontakt så kan du få leke og leve ut fantasiene dine med meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.