Gå til innhold

Tror dere cuckold kan helbredes??


Jens

Anbefalte innlegg

Jeg tolker det som at du ikke liker at du tenner på dette. Det kan jeg jo skjønne, for på et eller annet plan vil vel de fleste innrømme at bullen har en kulere rolle. Men når du først er slik at det er dette som tenner deg er det vel bedre å ha denne spenningen enn å være den foruten?

 

Regner med at du snakker om cuckold-fetisjen og ikke rollen som bedratt mann. For når dette først har funnet sted er det jo ingen måte å få det ugjort på, du kan ikke slutte å tilhøre gruppen hanreier når dama først har hatt sex med en annen mann. Kanskje det etter hvert blir slutt med dama, men det vil fortsatt være slik at en jente som du var kjæreste med pulte andre menn. Så en gang cuckold, alltid cuckold.

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er man en cockold resten av livet.

 

Har kun begrenset erfaring med dette, men har noen levet det ut i lang tid?

 

Jens

 

Som du selv sa i en annen tråd her. At du tror cuckolding er en form for legning, så da tror jeg svaret ditt ligger i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har skrevet i en annen tråd har jeg vært fasinert av dette fenomen i over 30 år, men med mange barn godt spredt, har betydd at vi alltid har hatt små barn hjemme. Og min kone har ikke vært veldig begæstret for dette selv om vi praktiserten set noen få ganger i begynnelsen av samlivet, men det tok slutt når barna begynte å komme som perler på en snor, men nu er de to minste teenagere, så vi får litt mere frihet.

 

Det jeg ønsket svar på var om det var noen som hadde en årrekke hvor de dyrket cuckolding, og hvordan de opplever det når de nå har praaktisert det i en rekke år.

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fasinert av begrepet, noen som vet hvor det blir slik.?

 

Er det i genene eller er det noe som utvikler seg?

 

Det kan være vanskelig å leve ut hvis ens kone ikke har lyst til å være med på det.

 

Håper å få svar på dette.

 

Peter

 

Hei Peter,

 

I mitt tilfelle tror jeg det ble sånn når jeg hadde en eks som foreslo åpent forhold. Jeg ble utrolig sjalu av tanken, nesten så jeg ble kvalm. Men etter litt tid fant jeg ut at sjalusien dempa seg når jeg ronka og tenkte på henne med en annen. Så det var ikke langt fra det til at jeg tente på tanken.

 

 

Jeg tror nok veldig naturlig de fleste jenter motsetter seg det å ligge med en annen mann. De aller fleste er jo oppvokst i et samfunn hvor utroskap er fyfy! Jeg sier ikke at det er en dum ting å lære seg, men man må kunne se forskjellen mellom å ligge med en annen mann MED tillatelse fra mannen sin og det å finne seg en annen bak ryggen hans.

 

Jeg har vært i et forhold tidligere hvor tanken på å ligge med en annen var totalt ukjent for henne, men etter tid gikk det seg til :)

 

 

Var det bra nok svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg vil da ikke for alt i verden "helbredes". Jeg opplever at jeg har brukt store deler av livet på å komme hit jeg er idag, dvs. kommet til erkjennelse av at ingen ting i verden tenner meg mere enn at kjæresten min har lyst på, og har vill og deilig sex med andre menn.

Vi har sex også, som regel når hun kommer hjem hjem, dryppende våt av sed og osende av sex.

Da får jeg orgasmer som er sterkere enn noen gang før i livet. Det er egentlig en forutsetning for å få en virkelig fullstendig orgasme.

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...