Mikke Skrevet 30. mars 2014 Share Skrevet 30. mars 2014 Da er det et godt år siden sist vi gjorde noen utenomekteskapelige side-kicks men med våren kommer eventyrlysten og kåtskapen.. Vi lykkes å komme i konakt med et mannebein på forumet her, selv om det skapte en del komplikasjoner i starten med at ingen kunne se profilen uten å være VIP??! men men.. Det ble til et kjemitreff mellom kona og mannen tidligere denne uken.. og så til et noe teksting et treff som pågår mens jeg skriver.. (alle skrivefeil kommer av for høyt adrenalinnivå.. ) Hun møter han på et hotell.. og skulle møte han der kl 2110.. Hun sendte melding når hun var utenfor hotellet, og jeg fikk en MMS med bilde av hotelldøren til rom nr. 424 etter det ble det stille.. og her sitter jeg og nyter smerten, lengselen og kåtskapen.. Mitt kick i dette ligger mye i det å kunne være bestemme - og faktisk gi denne flotte kvinnen min tillatelse til av og til å nyte noe annet (enten det nå er en kvinne eller mann) Samtidig er dette en slags bekreftelse både for henne og meg .. at hun er et stykke kvinne som få klarer å motstå... , og snerten med at av og til vil faktisk noen få heldige få lov prirrer . Noe som trigger oss begge faktisk, og vi deler historiene, gjerne krydret med bilder og video. 2135: MMS med en masserende mannshånd med en finger godt plassert inn i en våt mus.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Share Skrevet 30. mars 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 30. mars 2014 Share Skrevet 30. mars 2014 Han som lå på innsiden av den døren der, var litt av en heldig mann. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 31. mars 2014 Share Skrevet 31. mars 2014 Herlig. Takk for at du deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Prins_charming Skrevet 31. mars 2014 Share Skrevet 31. mars 2014 Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parlek Skrevet 31. mars 2014 Share Skrevet 31. mars 2014 spennende og utrolig kåtende situasjon. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 1. april 2014 Share Skrevet 1. april 2014 Vi venter i spenning på resten av historien :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.