Gå til innhold

Tid for et side kick :)


Mikke

Anbefalte innlegg

Da er det et godt år siden sist vi gjorde noen utenomekteskapelige side-kicks :) men med våren kommer eventyrlysten og kåtskapen.. Vi lykkes å komme i konakt med et mannebein på forumet her, selv om det skapte en del komplikasjoner i starten med at ingen kunne se profilen uten å være VIP??! men men..

 

Det ble til et kjemitreff mellom kona og mannen tidligere denne uken.. og så til et noe teksting et treff som pågår mens jeg skriver.. (alle skrivefeil kommer av for høyt adrenalinnivå.. ) :)

 

Hun møter han på et hotell.. og skulle møte han der kl 2110..

Hun sendte melding når hun var utenfor hotellet, og jeg fikk en MMS med bilde av hotelldøren til rom nr. 424

 

etter det ble det stille..

 

og her sitter jeg og nyter smerten, lengselen og kåtskapen..

Mitt kick i dette ligger mye i det å kunne være bestemme - og faktisk gi denne flotte kvinnen min tillatelse til av og til å nyte noe annet (enten det nå er en kvinne eller mann)

 

Samtidig er dette en slags bekreftelse både for henne og meg .. at hun er et stykke kvinne som få klarer å motstå... :), og snerten med at av og til vil faktisk noen få heldige få lov prirrer :). Noe som trigger oss begge faktisk, og vi deler historiene, gjerne krydret med bilder og video.

 

2135: MMS med en masserende mannshånd med en finger godt plassert inn i en våt mus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...