Gå til innhold

En natt for lenge siden


t00l

Anbefalte innlegg

Tenkte å dele en gammel historie med dere.

 

Jeg og line hadde ved flere anledninger hatt med oss andre, og jeg hadde allerede den gang delt henne. Hun var ca 19-20 år på daværende tidspunkt og vi leide et lite hus utenfor allfarvei.

Det var fredag, sommer og et fantastisk vær. Vi bestemte oss for å ut denne kvelden og ringte på et par kompiser for å ha voers.

 

Det var ca i 16 tiden og vi dro til sentrum for å rekke å gjøre noen innkjøp til kvelden.

Da vi kom hjem igjen var det ikke mange positive responsene vi hadde fått. Folk skulle på jobb lørdagen og noen var bortreist. Så vi ble bare tre stykker. Det var en kompis av line (vi kaller han pål)som ble med, han hadde etterhvert også blitt en nær venn av meg, han var noen år eldre enn oss, og line hadde hatt sex med han flere ganger før jeg kom inn i bildet. Det hadde aldri vært noe forhold, bare ff. Vi hadde også en mislykket trekant bak oss, hvor jeg hadde feiget ut. Pål kom og vi satte oss ned. Stuen var bitteliten, med en treseter på den ene siden av et salongbord og en gammel lenestol på den andre. Pål satte seg i sofaen og jeg var allerede godt planta i lenestolen. Line kom inn utenifra og kom bort til meg. Forsynte meg og pål med hver vår drink og fant en smirnoff ice til seg selv.

Hun satte seg i fanget mitt og vi satt og småpratet med musikken på lavt i bakgrunnen. Det var ekstremt lite seksuelt i luften, vi var bare tre venner som satt og smådrakk litt i påvente på å ut på byen.

Etter litt så line på meg og lurte på om hun kunne få to ord med meg. Og jeg nikket og ble med henne. Vi gikk ut i vindfanget og inn badedøren. Hun sa at hun måtte dusje før vi kunne ut, men om hun kunne komme med et lite forslag. Jeg svarte spørrende på hva hun mente. Hun lurte på om ikke vi kunne gi faen i å gå ut, og bare ha sex med henne istedet. Hun ville kle seg i noe av de sexyklærne vi hadde kjøpt sammen til henne også kunne vi forsøke en gang til. Ikke nødvendigvis trekant, men ta henne på tur foran hverandre og om det gikk an kunne vi knulle henne samtidig. Hun strøk meg over skrittet og ga meg dådyrøyne. Jeg svarte at vi kunne alltids forsøke, men da måtte pål være med på det, og jeg ville ikke garantere at det gikk bedre denne gangen. Hun sa at idéen var allerede luftet med pål og at det var i boks. Det sto kun på meg.

Jeg sa at vi kunne prøve og kjente allerede at det kriblet spent i kroppen. Line gikk ut av badet og inn på soverommet vårt som var vegg i vegg med badet og begynte romstere i klesskapet. Gå å bland meg en litt sterk drink, sa hun til meg.

Jeg gikk inn på stuen og bort til kjøkkenet og gjorde som fortalt. Pål satt der og sa ikke noe til meg, bare fortsatte helt som vanlig.

Drinken ble overlevert line, og jeg gikk inn igjen til pål. Jeg forventa noe klein stemning, men praten gikk som normalt og alt var utrolig nok helt som vanlig .

Vi satt der og pratet om alt og ingenting ganske lenge, helt til døren fra vindfanget gikk opp og line spurte om vi var klare.

Jeg så på pål som svarte at han var klar, jeg sa ja og line kom inn i stuen. Hun hadde på seg et sett fra kondomeriet. Blå lårstrømper type stayups med seler og det hele. Høye svarte støvletter i skinn, et sort miniskjørt i lakk og bare den blå bh'n man kunne se rett igjennom som fulgte settet. Om hele settet var på var også en sommerfugltruse med drøy fransk åpning på plass under.

Hun snurret lett rundt en gang og lurte på hva vi syntes. Jeg bare nikket og løftet glasset. Pål sa ikke stort bare satte seg tilbake og stirret på henne. Hun smøg seg forbi pål og oppi sofaen og satte seg ned med bena krysset. Satte ned glasset sitt og lurte på om hvem som ville begynne. Jeg nølte litt og sa at dere må bare begynne, så kan du komme hit etterpå? Line smilte og svarte kjapt ok. Vi var ikke mye bedugget akkurat. Hodet fungerte vel så bra. Line snudde seg mot pål og lurte på om han kunne sette seg med ryggen mot armlenet. Han gjorde øyeblikkelig som hun sa.

Så rettet hun blikket mot meg igjen og bad meg trekke bak stolen og bordet litt, slik at det ble bedre plass. Som sagt så gjort.

 

Line satte seg på kne på gulvet og pål var snar med å åpne buksa si. Hun lente seg frem og hjalp hansv med de samtidig som hun klinte litt med han. Jeg tok en sniktitt under skjørtet når hun bøyde seg frem og så musa hennes mellom to blå tråder på trusa. Hun gikk ned på kne igjen og begynte stryke over bokseren til pål og lirket også den nedover bena hans. Til syne kom en halvslapp barbert kuk som lå i en bøy over ballene hans og bort til låret. Line la hendene på lårene hans og begynte slikke på tuppen av den. Han lente seg bakover og bare nøt det. Hun fortsatte slik til den begynte reise seg og bare lekte med kukhodet hans som lå gjemt inne i forhuden.

Jeg så tydelig hvordan line virkelig nøt dette!

Etterhvert som han hardnet til mer og mer trekte hun seg litt bak og bare studerte han et øyeblikk før hun tok opp hånden og trekte forhuden bakover og blottet et veldig markert og mye lengre kukhode enn hva jeg har. Han var fremdeles ikke helt i mål hva hardhet angår. Så hun formet tunga runt undersiden av kukhodet hans og lot han gli hele veien inn i munnen. Han satte i et kort stønn og line la godt merke til dette. Hun fortsatte å bare bruke munnen og lot han gli inn og ut av henne. Etterhvert når han hadde blitt regelrett steinhard trekte hun seg bak igjen litt og så på den lange kuken hans som sto i full givakt rett forran henne. Hun tok den ene hånden rundt skaftet og runket han sakte og bare nøt synet. Pål vrengte av seg på overkroppen og viste frem den ekstremt trente kroppen sin.

Jeg satt der paralysert med en stenhard kul på buksa, men turte ikke annet enn å følge nøye med siden dette var en kompis av oss. Og det faktum at han var en tidligere elsker av line gjorde det hele nesten uutholdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line bøyde seg frem og sugde han langsomt med dype sensuelle bevegelser. Han stirret ned på hodet hennes som gled opp og ned den stenharde pikken hans. Det gjorde han tydeligvis ekstremt lite at jeg var tilstede.

Etterhvert slapp line taket på han og bad han legge seg med hodet på armlenet.

Han var ikke akkurat vanskelig å be. Han hev seg på plass og line reiste seg opp. Hun brettet opp skjørtet sitt, slik at musa hennes kom godt til syne og løftet den ene foten over overkroppen hans sakte slik at jeg skulle få fritt innsyn. Og det gjorde jeg. Hun klatret over han og la seg ned i 69 over han. Hun så rett på meg samtidig som hun lente ansiktet sitt mot kukken og stakk ut tunga. Slikket oppover langs hele oversiden av skaftet samtidig som hun. Stirret meg rett i øynene over bordet. Den ene hånden hennes tok tak rundt skaftet og hun runket han sakte et par ganger før hun lot det gli inn i munnen igjen. Hun holdt øyekontakten med meg ganske lenge helt til hun lukket øynene og begynte stønne voldsomt. Pål var i full gang med å slikke fitta hennes. Jeg satt der og fulgte nøye med en stund inntil jeg benyttet anledningen til å gå på "toalettet" på tur dit gikk jeg rolig forbi sofaen og så den spretne rumpa til line ligge skrevende mot ansiktet til pål. Han slikket henne ikke akkurat nå, men hadde to fingre godt inni den trange åpningen hennes. De var begge for oppslukte i det de drev med til å følge med på meg. Jeg gikk rett på soverommet vårt og rev omtrent av meg klærne. Gikk tilbake kun iført bokser som nå lignet mer på en tipi enn undertøy. Og ble stående lenge ved sofaen og se på at pål fingret line rett forran meg . Jeg gikk bort igjen til lenestolen og satte meg med bena oppi slik at jeg hadde noenlunde tilgang uten å avsløre at jeg tok på meg selv. Line sugde og slikket pål en god stund før han gav tegn til å gå videre. Hun reiste seg opp og tok en slurk av smirnoffen sin og sa at hun måtte få av meg klærne først. Hun gikk rundt bordet og kom bort mellom bena mine. Bad meg reise meg opp, noe jeg gjorde. Hun dro ned bokseren min og dyttet meg tilbake i stolen. Så satte hun seg ned på kne over fanget mitt og senket munnen ned mot den dryppende harde kuken min. Jeg hadde da aldri kjent noe lignende som da jeg forsvant inn i munnen hennes. Pål sto på gulvet bak henne og fulgte nøye med. Hun sugde meg noen minutter inntil pål kom bak henne og "løftet" henne av meg og opp. Han dro henne med seg bort til sofaen igjen og la henne på rygg motsatt vei av hvordan de tidligere hadde lagt. Line stoppet han et øyeblikk og sa at jeg måtte komme dit.

Jeg gikk bort og rundt bordet og line ga tegn til at jeg skulle stille meg ved hodet hennes. Hun tok tak i kukken min og dro meg ned mot kjeften sin og begynte suge meg.

 

Pål tok tak i bena hennes og spredde de godt før han kløv oppi mellom lårene hennes. Han la kuken sin mot den søkkvåte musa hennes og lot den gli mellom leppene og over klitten hennes et par ganger. Jeg så ned mellom bena henbes og at han ble fuktiere for hver gang. Line var heltent. Han tok ned hånden og la kukhodet mot åpningen hennes og presset til. I det han gled inn i henne bråstoppet hun å suge mec og bare grep tak rundt skaftet mitt å klep til. Hun klemte igjen øynene og stønnet noe veldig . Pål tok et nytt tak og kjørte seg sakte helt inn på det neste støtet. Line stønnet og bar seg og han tok opp takten og begynte knulle henne.

 

Hun forsøkte å gi meg oppmerksomhet og gjorde noen forsøk på å suge meg noen ganger men det bare dovnet av. Hun klarte det bare ikke

Pål holdt et tempo som traff godt hos line, hun stønnet og bar seg og de deilige brystene hennes gynget i takt ned hvert eneste støt. Vi hadde øyekontakt flere ganger, og jeg kjente det dundret i det knallharde lemmet mitt. Pål dro seg så og si helt ut mellom hvert støt, jeg kjente blikket mitt vandret mellom ansikt, bryster og skritt. Line stønnet hardere og hardere og det varte ikke lenge før hun kom så det ljomet første gangen. Han trekte seg vel ut et par ganger og jeg så kuken hans gled oppover mellom leppene hennes og la seg oppå musa hennes. Utrolig nok grunnstøtte han ikke. Dette tente meg bare mere!

Plutselig trekte han seg helt ut og bad meg bytte med han, jeg snek meg rundt og kløv på kne mellom bena hennes og la meg mot. Jeg gled lett inn i henne og kjørte et rolig tempo. Line vred overkroppen og kuken til pål forsvant inn i munnen hennes. Hun sugde han med enorm innlevelse og hendene hennes jobbet både rundt skaft og ballene hans. Jeg kjente at jeg krympet meg innvendig, men ble bare enda mere tent. Og økte tempoet for å se om jeg klarte få henne til å miste fokus også. Line bare fortsatte å suge han, hun stønnet bra, men ikke slik som når han tok henne. Noe som forundret meg da jeg var tykkere nedentil enn han. Hans var noe lengre med et langt mer markert (større og lengre) hode enn mitt, men like fullt. Vi snakker vel også teknikk! Jeg økte tenpoet og kjørte på hardere, og klarte såvidt få henne ut av fokus på han et øyeblikk, da jeg kjente at det var rett før jeg bråtømte meg i henne. Jeg dro meg rett ut og nistirret ned da jeg kjente at dette var helt på kanten! Det sprutet en bitteliten dråpe fra meg og traff innsiden av låret hennes. Jeg kjente strømningene gjennom kroppen av en halvveis orgasme. Jeg trekte meg litt tilbake i frykt for å sprute utover både han og henne, og line la seg over på siden og lot han gli ut sv munnen før hun sa "ta å pul meg" til han. Han flyttet seg ned mellom bena hennes og snudde henne over i doggy og kjørte pikken inn i henne igjen. Han fortsatte i samme rytme som tidligere og line ble liggende med stumpen til værs. Hun stønnet at jeg skulle komme å sette meg på det andre armlenet ved hodet hennes. Jeg gikk rundt bordet og smøg meg under henne. Hun tok kukken min i kjeften og jeg kjente hun småbet meg rundt skaftet i et mislykket forsøk på å suge meg. Hun pustet tettere og tettere før hun rope ut et kvalt hyl i det hun kom enda en gang, med kuken min godt inni kjeften.

 

Pål trekte seg ut av henne når hun hadde klynket fra seg og sa noe jeg aldri kommer til å glemme, skal jeh bare gi meg? Jeg klarer aldri å komme når jeg har drukket uansett. Dette tente line på og vinket han bort til seg. Hun skøv meg unna og ga meg tegn til å sette meg i sofaen ved siden av henne. Hun la seg lavveis opp på det andre armlenet og fikk han til og stille seg forran seg. Hun tok tak i kukken hans med største velbehsg og begynte suge og slikke han samtidig som hun brukte begge hendene, vekselvis på skaft og pung. Han gled inn og ut sv munnen hennes og hun runket hsn samtig som hun dugde og slikket hodet hans og la inn en innsats jeg aldri hadde sett henne gjort før. Jeg lente meg frem og begynte fingre den rinelig utpulte musa hennes mellom trådene på sommerfugl stringen og hun stønnet forsiktig og kvalt samtidig som hun virkelig gav han en omgang med munnen. Jeg så han begynte puste tyngre og tyngre og line begynte smile santidig som hun sugde han. Hun trekte han nesten ut av munnen og runket hsn hardt og fort med den ene hånden samtidig som hun kjelte med ballene hans da han kom med et kraftig stønn og hun skøv kuken godt inn i munnen igjen. Jeg så faktisk at hun svelgte unna før hun trekte seg litt tilbake så hsn gled ut av munnen og skjøt en tre fire SKIKKELIGE ladninger utover ansiktet og munnen hennes. Det nydelige ansiktet hennes var skikkelig nedsprutet. Hun lente seg bak og åpnet munnen forsiktig mot meg og jeg så at hun hadde kjeften full også.

Hun svelget det unna og tok kuken hans tilbake i munnen og søg ut siste rest. Etterpå bråslapp hun pikken hans og lente seg bakover i sofaen og begynte le. Line så opp på pål og sa; du kom da du. Og det tilgangs. Han begynte og le. Og svarte at du kan da å suge meg også da. Pål flyttet seg bort fra bodet, tok med seg klærne og gikk på badet. Jeg satt som paralysert og så på line slikke seg rundt munnen og leke seg med sæden hans som var over hele ansiktet hennes.

Vi hørte pål gjøre seg ferdig på badet før han tittet inn om døra og sa takk for i kveld før hsn forsvant ut døren.

Line tok hånden opp i ansiktet og brukte langefingeren til og dra spermen av/utover. Hun slikket i seg mye og tok tilslutt en finger full i sperm ned mot musa og gned det utover klitten sin som glidemiddel flr hun lot den gli inn i åpningen.

Hun så på meg og spurte, skal du knulle meg eller?!

 

Jeg reagerte som en rakett og var på plass mellom bena hennes iløpet av noen sekunder. Vi lå i en tett misjonær og kjørte dype jukk og line klemte seg mot meg og stønnet villt. Jeg tror hele situasjonen var underverket! I det jeg begynte stønne tyngre gjorde også line det og hun kom kraftig og klemte seg inntil meg og råklinte med meg i det jeg var helt borte i økten og tømte meg i henne, så jeg tenkte egentlig ikke over at noe. Akkurat hadde pumpet munnen hennes full av sperm.

 

Jeg kan hvertfall garantere st mengden jeg kommer, er veldig styrt av hvor tent jeg blir!!

Skal love dere at musa til line ble godt nok fyllt denne gangen.

 

 

Etterpå var jeg helt gåen, det var også line, så vi snublet oss til sengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...