Gå til innhold

Jenta spruter... nesten!


Gjest Dixie

Anbefalte innlegg

Gjest Dixie

Hei,

 

Jeg og dama mi har en stund jobbet med å få henne til å sprute, hun har gjort det en gang for lenge siden når jeg fingret henne men det har liksom aldri skjedd igjen, og da har det visstnok ikke gitt noen spesiell følelse, det har bare skjedd uten forvarsel.

 

Uansett, i natt når vi hadde sex lå hun på rygg på en pute mens jeg bøyde beina hennes bakover samtidig som jeg gjorde alt jeg kunne for å treffe henne på g-punktet. Hun sa at det var så deilig at hun egentlig ikke ville mer og hun følte at hun holdt på å tisse men hun klarer ikke helt å komme seg over kanten..

 

Er dette forvarsel til sprut-orgasme? Noen av dere som har tips til hva vi kan gjøre for å dytte henne over kanten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde treff med ei dame som jeg ofte møter i går,og hun spruter ofte...også i går.

Hun sprutet for første gang da hun var 42 (sammen med meg:))og hun spruter lett når jeg fingerknuller henne bestemt og i kjapt tempo.Med to fingre vendt opp mot magen hennes...fungerer som bare det:)

Og har hun først sprutet en gang,så spruter hun også når jeg knuller henne:)

Aldri sprutet med mannen sin,og vært gift i 25 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...